@shay. wat super leuk zeg! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Ik vindt het altijd zo lief dat de mannen er ook zo mee bezig kunnen zijn. Wat betreft de prednison, ik mag inderdaad niet de tabletten elke dag, want dan groei ik dicht volgens de reumatoloog (ben ook niet de lichtste en nu zonder med helemaal niet meer, terwijl ik niets eet blah). Daarom krijg ik nu om de 5-6weken spuiten (algemeen en evt plaatselijk waar ik actieve ontstekingen heb). Het is een acceptabele hoeveelheid, omdat we natuurlijk bewust met kinderen bezig zijn. Vindt het wel vervelend omdat ik ook al diclofenac slik, maar ja. Fijn dat je vandaag zo'n goede dag hebt. Dat mag ook weleens. @emma leuk om weer eens wat van je te horen. Beterschap in de ziekenboeg en wens je man maar sterkte. @chapri, dat geeft toch helemaal niet. Of je nou voor het eerst of voor de 14e keer op het wachtbankje zit, het blijft spannend en went nooit. Als je iets erg graag wilt wil je het het liefst gister al, haha! Dus het is heel begrijpelijk. Mijn tijd komt ook wel. Ik duim heel erg hard voor je!
Ik moet heel even zeuren hoor... Het gaat vandaag helemaal niet goed. Ik voel me boos, achterdochtig, heb kramp in mijn nek en schouders, vind m'n vriend schijnheilig....ik ben boos boos boos boos boos en nog een boos... ...oftewel ik heb óf last van m'n hormonen óf ik heb last van terugval. Sorry dat moest er even uit...
Ik mag niet meer in het kamertje komen hoor... meneer is wel aan het meezingen met de muziek en af en toe spiek ik even naar binnen... Hij heeft ook niet voor niks een slabbetje van me ouders gehad met " mijn papa is toevallig wel de allerliefste" En happy ik heb 7 jaar lang aan de prednisolon gezeten en daarvan zaten er jaren tussen dat ik 40 mg per dag in mocht nemen... Maar ik was steeds allemaal niet lekker last van me botten enz enz en toen dacht ik stel gewoon voor om te stoppen en volledig op de andere medicijnen over te stappen...Er ging een wereld voor me open toen wist ik pas wat die troep allemaal met me had gedaan... Maar ja als het helpt en je niet anders kan moet je wel... Ik hoop voor je dat het een beetje helpt en je er niet teveel van krijgt... En ik duim voor je deze dagen op de wachtbank...
Malleboe meid... Tja ik heb geen last van boosheid alleen kan ik soms janken om helemaal niks... Rustig blijven een zwangerschap bestaat uit ups en down heb ik wel gemerkt... Het hoeft niet persee een terugval te wezen... Ga even iets voor jezelf doen lekker babydingen zoeken ofzo
M'n laptop is ook nog eens kapot, dus nu kan ik niet lekker op de bank onderuitgezakt babyspullen kijken. EN nu zit ik op m'n vriends pc...en die wist steeds zijn geschiedenis...en daar word ik para van Ik kan niet tegen geheimzinnigheid. Waarom doen mannen dat soort dingen toch altijd :x
Malleboe Ja die van mij wist ze ook steeds grrr kan je niks meer vinden. en je mag gewoon lekker zeuren hoor. hoort er allemaal bij. Ik had nog een nieuwe datum: 15-1 immunoloog 29-1 gynecoloog. en ik zag (beetje laat) dat ik verkeerd stond met mijn uitgerekende datum dit moet zijn 14-07-2009 Groetjes
haha je hebt tenminste een computer stel dat je ook nog eens zonder moest doen... Geschiedenis wissen hier heb ik zelfs overal de wachtwoorden van niet dat ik hem wil controleren want je moet elkaar toch wel kunnen vertrouwen... Als de kleine geboren is ga ik die kleine ze naam op me pols laten zetten... Dus ik ben een beetje aan het kijken voor mooie sierletters...Tja je moet wat als je ineens zoveel tijd hebt hahah
@ Shay: ja ik ben ook wel blij dat ik op internet kan hoor, maar gelegenheid maakt de dief en dan zie ik dat ie de geschiedenis wist en dan maak ik me zorgen. Dan krijg ik zo een knoop in mijn maag Je kan het beste sierletters bij de tattoo shop uitkiezen trouwens. Dan kan je de naam uit laten schrijven en testen hoe het staat op je pols!
NOD Happybest: 14 jan Charpi: 19 jan Hope 1982: 28 jan Sanneke: 7 feb Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 01-08-2009 Danabelle 06-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 06-09-2009 Afspraken: 13-01: Happybest reumatoloog voor prednisonspuiten en oogarts 15-01: Daiquiri 1e intake + echo 15-01: Annemarie immunoloog 16-01: Daiquiri reumatoloog 29-01: Malleboe 1e afspraak VK + termijn echo 29-01: Annemarie gynecoloog 02-02: Sanneke reumatoloog 16-02: Emma gyn
Ja ik weet het maar zit een beetje ideeen op te doen... Maar ja wil ik bij een goeie tattoo shop kan ik nu al een afspraak gaan maken omdat ik dan ooit wel een keer aan de beurt ben...
Wat een leuk idee shay, heb je al meer tattoo's? Heb net trouwens voor de zekerheid een test gedaan (doe normaal nooit voor de NOD) voor het geval dat, want dan wou ik morgen niet teveel rotzooi hebben. Maar helaas niets. Ik denk dat ik van alles voel en dat ik ongie wordt maar we wachten rustig af. Malleboe wat vervelend dat je je niet fijn voelt. Waarom vraag je je vriend niet gewoon waarom hij de geschiedenis steeds wist. Als je samen een beebje krijgt, moet je zoiets toch kunnen vragen en jij voelt je er vervelend bij (ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar lijkt me zo vervelend voor je). Misschien heeft hij een logische mannen verklaring en voel jij je weer wat beter. Liefs
Ik heb er al 2 en zou er eigenlijk nog wel meer willen maar dan kom je er zo onder te zitten en vind ik het niet meer mooi niet echt vrouwelijk... Dus daarom heb ik gezegd als ik een kleine heb wil ik die naam nog en meer mag ik niet... Natuurlijk wel als we een tweede zouden nemen... Ik heb er 1 tussen me schouderbladen naar me nek toe... en op me enkel... Wat voor test heb je? de meeste testen testen niet positief voor nod dus blijf hopen
Als ik er naar vraag dan wordt hij boos. Hij zegt: ik heb niks voor je te verbergen. En ik zeg dan dat ik het dan raar vind dat hij de geschiedenis wist. Hij heeft in het begin van onze relatie mijn vertrouwen op de proef gesteld wat internet betreft. Dus dat is bij mij een gevoelig punt. Daarom kom ik ook nooit op zijn pc. Maar nu mijn laptop kapot is kan ik het toch niet laten om even te kijken. Nu denk ik dat hij stiekem doet of zo en dat gevoel kan ik niet loslaten. Dat hoort ook een beetje bij mijn piekerstoornis. In het verleden heb ik ook wel eens gezien dat hij foto's zit te bekijken van niet onaangename dames op een partysite. En ik vind dat gewoon niet loyaal. Als het een bekende is dan snap ik het wel. Maar dit zijn meiden die hij niet eens kent. Dan voel ik me gewoon voor lull staan. En een vriend van hem is zijn vriendin ontrouw en praat daar stoer over, en als ze aan de telefoon zitten dan doet ie stoer mee. Dan denk ik, praat hij ook zo over mij als ik er niet bij ben? En dat maakt me echt verdrietig. En nu voel ik me net zo gestrest als voor ik met mijn meds begon
Ik snap het wel hoor malleboe... Ik zou er ook onderzeker van worden als hij naar andere zou kijken... Die van mij kijkt gelukkig alleen auto's en scooters en tegenwoordig baby dingen... Maar praat er wel met hem over... Je kan het toch uitleggen dat je niet begrijpt waarom hij die geschiedenis wist en dat jij het idee hebt dat hij iets te verbergen heeft als hij dat doet... En mannen onder elkaar zal je nooit begrijpen... Hoe ze soms ook over sex praten zo stoer met elkaar wat ook nergens over gaat... En wat is zijn mening dan over die vriend van hem die vreemd gaat? vindt hij het ook stoer of praat hij er alleen stoer over met hem want dat is mannenpraat wat gewoon nergens over gaat.. succes meid
Ik weet dat hij het walgelijk vind dat die vriend vreemd gaat. Hij is daar echt een tegenstander van. Maar ondertussen maken ze wel samen de vriendin van die vriend belachelijk. Ook weet ik dat die vriend eens een link heeft gestuurd van een meid met een tekst erbij zoiets van 'lekker hè' En daar heeft mijn vriend wel op gereageerd. En dan voel ik me voel ik me echt voor schut gezet. Ik weet wel dat hij me niet bedriegd of zo, maar ik ben vroeger op school gepest en heb echt 100% loyaliteit nodig. En deze discussie hebben we al eerder gehad. Ik word gewoon boos als ik het gevoel heb dat hij stiekem doet en denkt dat ik niks door hebt...maar ik heb een radar en weet altijd alles Ik gooi het nu maar op terugval van mijn meds. Omdat ik ook zo een kramp in mijn rug en nek heb van de stress... En nu ben ik klaar met zielig doen