Malleboe ik vind dat je hele goede redenen hebt waarom je je zo voelt nu.... ik zou het ook niet normaal vinden als mijn man de geschiedenis wist en daar boos over word als ik er naar vraag.... zou er toch nog maar een keer over praten met hem, al is het maar om wat gerustgesteld te worden meid..... Shay, zelf hou ik niet van tattoes maar dat is natuurlijk heel persoonlijk... lekker doen als jij je daar goed bij voelt! Happybest, hou nog moed meid, je hebt getest voor je NOD en dus kan het nog veranderen! Pffff ik neem nog maar weer eens plaats op het wachtbankje, wat kruipen de dagen toch voorbij...
Shay ik heb die van matcare gebruikt die moeten kunnen tot 4dagen voor NOD. Maar geen bloed geeft moed haha. Ik ben in ieder geval al verder dan vorige maand. Ik vindt het stiekem wel een beetje eng, want ben zo bang dat ik ongie wordt. Ik vindt het wel een leuk idee nog een tattoo voor je kleine. Ik heb geen tattoo's, want daar heb ik het figuur niet voor. Maar als ie erop staat moet je hem wel ff showen hoor! Ben erg benieuwd (als je wilt natuurlijk haha). Malleboe wat vervelend dat je vertrouwen in het verleden als eens beschaamd is geweest. Mijn man kijkt ook wel naar mooie vrouwen, dat vindt ik op zich niet erg (wel gezond natuurlijk), maar wel openlijk en niet stiekem. En niet overdreven. Meer zoiets van: die mag er wel wezen (op tv bijv). En niet te vaak natuurlijk. Ik vind het heel erg vervelend voor je. Schrijf het hier maar lekker van je af. Knuffel vanuit hier! Chapri er is alweer een dagje voorbij nog ff geduld. Nou ik zal gauw de boel bij elkaar zoeken en op naar het ziekenhuis .
Muurschildering is klaar dus ik zal zo eens even een foto maken en het in me album zetten... Malleboe voel je je wat beter? Happy ik hoop dat het een beetje is meegevallen in het ziekenhuis... Chapri weer een dagje verder op die wachtbank...
Ik ben er ook hoor Shay.... alleen niet eerder de tijd genomen om effe het forum langs te gaan... Wat is de muurschildering mooi geworden zeg! Je mag hartstikke trots zijn op je vriend hoor! Ben dan ook zeer benieuwd hoe de rest eruit gaat zien.... Hier gaat alles zijn gangetje....gisteravond en vanmorgen had ik lichte buikpijn onderin, dus ik dacht eigenlijk meteen dat ik ongi zou worden, maar tot nu toe helemaal niets.... mag van mij wegblijven hoor! Vanmiddag ben ik hier naar het verzorgingstehuis geweest voor vrijwilligerswerk, ik heb aangegeven dat ik 3 dagdelen wil gaan werken en nu word ik hier donderdag over teruggebeld of gemaild. Het gaat om helpen bij de activiteitenbegeleiding bij de afdeling PG, met dementerende bewoners. Ben benieuwd wat het gaat worden. Even voor jullie, ik zit momenteel in de WAO wegens steeds terugkerende depressies, maar heb een heel goed jaar achter de rug. Het laatste half jaar heb ik vrijwilligerswerk gedaan bij een stichting, maar dat beviel me niet en daar ben ik dus mee gestopt. Nu dus waarschijnlijk iets nieuws....
Mocht je vragen hebben charpi ik ben activiteitenbegeleider in een verzorgingstehuis... Waaronder dus ook pg bewoners... We gaan zaterdag waarschijnlijk naar de babydump om de meubeltjes te bestellen... Maar als je al wil weten wat het wordt het zijn dezelfde als stephanie in haar album heeft staan...
Hoi meiden, Vandaag gaat het nog slechter met me. Heb net een woede uitbarsting gehad. De deuren, fotolijstjes en mijn vriend hebben het moeten ontgelden. En nu voel ik me extra k*t. Als ik mijn meds niet slik dan flip ik gewoon helemaal Dus ik heb de dosering weer even iets omhoog gegooid vandaag. Misschien gaat het afbouwen iets te snel. Ik wil zo graag zonder meds de zwangerschap door. Ook omdat ik graag thuis wil bevallen. Maar dit is ook niet goed. M'n nek is zo verkrampt dat ik niet eens normaal kan zitten. Positief nieuws: aanstaande vrijdag word ik op mijn werk afgelest. Dat houdt in dat ik een examen moet maken en dat mijn praktijk getoetst wordt. Ik werk sinds 1 oktober op het Service Center van Politie Rotterdam Rijnmijn. Daar komt de 0900-8844 lijn binnen. Geen spoed, wel politie. Echt super leuk! De afgelopen tijd heb ik met een begeleider naast me gezeten. En als ik vrijdag slaag mag ik eindelijk 'los'! Verder nog steeds geen misselijkheid te bekennen hier! En hoe is het jullie allemaal?
Wauw shay, wat is hij mooi geworden. Je vriend mag ook wel bij ons komen haha! Hij is niet van echt te onderscheiden. Mijn complimenten! De oogarts zei dat de cellen in mijn oog waren verdwenen maar de oogdruk was nog aan de hoge kant (wel iets gezakt), dus wel iets verbetering. Kon ook van de prednison komen dus wou nog niet te veel afbouwen. Moet over 3weken weer komen. De reumatoloog heeft mijn kaakfoto even laten zien en zei dat er nog genoeg kraakbeen tussen zat, dus dat was fijn. Na even praten zei ik dat het er nu om spande omdat ik nog niet ongie ben. Toen durfde ze eigenlijk niet meer te spuiten omdat in het ergste geval prednison een bloeding kan veroorzaken. Het is toch een stressfactor op je lijf. Ik heb nu van alles mee gekregen om het zelf te doen als ik alsnog ongie wordt. Het is zo'n tof mens, heel bijzonder. Ze had zelfs nog aan mij gedacht toen ze de reclame zag van clear blue over iets nieuws dat de twee vruchtbare dagen meet. Grappig hè! Moet over 6weken weer komen, hopelijk met goed nieuws. Ze was er zelf ok zenuwachtig van haha! Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu toch ook wel wat zenuwachtig ben . He bah Malleboe wat vervelend. Dikke knuffel! Wel goed van je op je werk, succes vrijdag!
kunnen we samen een baal dag nemen... Voel me vandaag weer wat minder helaas... maar nog niet gespogen...
Ondertussen wordt de nieuwe ster lamp opgehangen... Alsof die baby al bijna komt joh... Happy ik hoop echt voor je dat je die spuiten niet hoeft te zetten... Het is je echt gegunt meid...
Dank je shay, dat vindt ik lief van je ! Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest erg hè! Nou tot morgen dames, ik ga lekker onderuit. Heb ontzettende hoofdpijn dus het is voor ons allemaal niet echt onze dag bleh ! Dikke knuf aan jullie allebei! x
@ Shay: wauw de muurschildering is echt heel erg mooi geworden! Lijkt wel een poster! Ik krijg meteen ook zin om iets creatiefs voor de babykamre te verzinnen. Misschien een mooi gedicht als muurschildering...wij hebben alleen geen vlakke muur Ik vind de eerste periode van de zwangerschap maar raar....je weet het wel, maar het is net alsof het een dagdroom is. Soort van onwerkelijk. Weinig mensen weten het nog en je ziet ook nog helemaal niks natuurlijk. Ik heb een beetje een onbestemd gevoel. Terwijl ik vooraf dacht uitzinnig te zijn van blijdschap. Herkennen de zwangeren dat? Knuf Cyn.
Ken het gevoel ook hoor! Je denkt van tevoren precies te weten hoe je je gaat voelen als je eenmaal zwanger bent. Nou, dat is dus mooi niet zo! Vooral niet idd zolang je niks kan zien en het allemaal nog zo ver weg en onwerkelijk lijkt. Bij mij begint het pas sinds een paar weekjes beetje bij beetje wat meer te komen. Trouwens, het verhaal van de geschiedenis wissen komt me erg bekend voor. Mijn vriend vond het (net als 80% van alle andere mannen) erg gezellig om eens naar 18+ sites te kijken. Deed daar heel stiekem over. Maar kwam er wel achter en ach, als hij dat nou leuk vind! Liever dat ie een keer een blote vrouw op internet bekijkt als dat ie dat in het echt gaat zoeken. Nu maak ik er steeds grapjes over en doet ie 't trouwens ook nooit meer. Mannen.....
Happybest, mijn duimen draaien op volle toeren voor je hoor! Malleboe, vervelend dat je een woede uitbarsting hebt gehad. Misschien is het het overwegen waard om toch gewoon je meds te blijven innemen tijdens je zwangerschap.... mij wordt het zelfs afgeraken om mijn AD en AP af te bouwen als ik zwanger word. Want als het met mij daardoor minder gaat is dit ook niet goed voor het kind..... al weet ik natuurlijk niet het precieze van jouw situatie af.... Shay, hee wat toevallig dat jij activiteitenbegeleider bent, als ik vragen heb zal ik ze zeker aan je stellen hoor!
Thanks Chapri, maar ik ben bang dat je op kunt houden voor deze maand en dat ronde 15 eraan komt . Vanmorgen met afvegen was het niet helemaal schoon (sorry ) en dat is vaak een teken dat dit mijn wel/niet dag is en dat het morgen zover is. Bah bah en nog eens bah. Hoeveel moet ik nog op de proef gesteld worden. Sorry voor mijn gezeur, maar ik wordt er soms zo verdrietig van. Zo dat is er ook weer uit . Dan maar weer een maand naar de gyn voor een nieuw cyclus onderzoek.
NOD Happybest: 14 jan Charpi: 19 jan Hope 1982: 28 jan Sanneke: 7 feb Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 01-08-2009 Danabelle 06-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 06-09-2009 Afspraken: 15-01: Daiquiri 1e intake + echo 15-01: Annemarie immunoloog 16-01: Daiquiri reumatoloog 29-01: Malleboe 1e afspraak VK + termijn echo 29-01: Annemarie gynecoloog 02-02: Sanneke reumatoloog 03-02: Happybest oogarts 16-02: Emma gyn 03-03: Happybest reumatoloog
Happybest, dikke knuffel van mij! Maar geen bloed geeft moed, dus we geven het nog niet op. Sharpi, voor jou komt het nu ook weer steeds dichterbij! Hoe voel je je?
Dank je Stephanie! Maar helemaal niets is het ook niet. Maar we houden nog even vol. Hoe is het met jou? Chapri alweer een dag dichterbij! x
Hoi dames, Doordat ik zo beroerd ben, ben ik maar weinig online de laatste tijd. Had dus weer wat bij te lezen! Shay wat een prachtige muurschildering! Malleboe, misschien moet je idd met je arts overleggen of het toch beter is dat je je medicijnen blijft gebruiken? Stress is voor je baby ook niet goed natuurlijk, en als ik het zo lees ben ik bang dat je aardig gestresst raakt. Shay, wie weet hoef je helemaal niet meer te spugen of wordt het steeds minder! Qua zwangerschapsduur zou dat wel mogen ook he? (meestal gaat het na 12-16 weken weg). Ik heb er nog steeds evenveel last van. Heb de arbo-arts er over aan de telefoon gehad en zij vond gelukkig dat ik voorlopig maar even niet moet werken. Gisteren ook weer een echo gehad! De baby ligt qua groei mooi op schema.
Shit happy ik had het je echt gegunt meid... Maar veel vrouwen verliezen wat bloed dus wie weet we geven de moet nog niet op... En anders idd weer terug naar de gyn hopelijk kan die dan verder helpen...