Dana Wat fijn dat het goed gaat met die kleine... weet je weer even waar je het voor doet...Hoe groot is hij/zij nu? ik heb al 4 dagen niet gespogen dus dat is heel mooi maar die misselijkheid is 1 dag weg geweest maar daarna kwam het helaas toch weer terug maar ik blijf hoopvol dat het eindelijk eens stopt...
@ happybest, begrijp ik dat je bloedverlies hebt? Ik dacht aanvankelijk dat ik ongesteld werd maar ik bleek toch zwanger te zijn, dus het kan! @ Shay, vervelend dat je je toch nog zo misselijk voelt De baby was gisteren 31 mm. van 'kruin tot stuit', want bij de echoscopiste rekenen ze de beentjes niet mee.
Heey meiden, zowaar 2 dg de computer helemaal niet aan gehad dus had weer wat bij te lezen.... @ Shay, wat een mooie muurschildering heeft je vriend gemaakt zeg, echt heel mooi! @ Malleboe, hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt en dat jij en je vriend er toch over kunnen praten...moet toegeven dat ik af en toe ook wel eens de boel hier wis hoor....is ook wel eens lekker, je spaart ook wel heel wat troep op zo tijdens het internetten. alleen elke dag doe ik dat niet. Volgens mij kan je het wel standaard aangeven dat je computer elke dag 'schoon' wordt opgestart, zo 'vervuilt' je computer ook niet en wordt ie ook niet trager. Bij ons op het werk staat dat ook standaard ingesteld. @ Happybest, hoop dat het bij een beetje bloed blijft, net wat Danabelle zegt, het kan altijd nog! en het zou zo leuk voor jullie zijn! Hier lijkt de misselijkheid op z'n retour te zijn, eigenlijk is het praktisch helemaal weg, heb nog wel reuzehonger de hele dag, dus heb genoeg in huis... Verder heb ik de cola light ontdekt, alle andere drankjes vind ik nu te zoet....wat kan je toch vreemd in mekaar zitten als je zwanger bent, maar ja. Groeten en dames op de wachtbank, SUCCES! groetjes, Dai
Jeetje ik ben gewoon overrompeld, wat zou ik zonder jullie moeten. Ik heb altijd zo'n wel/niet dag waarbij ik af en toe met afvegen wat rood/bruin slijm heb (sorry) en dan wordt ik het de volgende dag meer. Dus heb ik niet zoveel hoop meer. Maar jullie hebben gelijk ik wacht het rustig af. Danabelle wat fijn dat het goed met je gaat en dat de beeb alweer zo groot is.
Happybest, blijf hoop houden tot het echt doorbreekt meid, want wieweet blijft het toch weg.... Dai, fijn dat de misselijkheid bijna helemaal weg is, nu kan je wat meer aan genieten toekomen.... Danabelle, fijn dat de arboarts begripvol was en ook vind dat je voorlopig maar even niet moet werken. En mooi dat de baby goed groeit... Pffff er is weer een dag voorbij..... langzaam aan komt mijn NOD dichterbij.... gister had ik een keer bij het afvegen een klein beetje bruin slijm, maar daarna helemaal niet meer en ook de buikpijn is weer helemaal verdwenen.... nah ja het is gewoon afwachten, maar als ik ongi moet worden, dan maar liever zo snel mogelijk...
Ik ging net bij me ouders eten ook wel zo gezellig voor me vriend want die eet steeds alleen... Dus ik nam een paar hapjes en ineens voelde ik me weer warm worden en ik zeg oh nee... Dus weer rennen naar de wc :sick: ](*,) Ik ga nu die pillen maar weer innemen nog een keer proberen helpt het niet dan bel ik de gyn op... Ik weet het echt niet meer ik heb al bijna 7 weken niet meer warm kunnen eten... Dat kan niet goed meer wezen voor die kleine... Wil gewoon dat die kleine genoeg binnen krijgt...
Hey Shay balen dat je weer moet spugen. hopelijk dat het nu gauw over is. Wat een super mooie muurschildering. Happy hopelijk blijft het weg. en kun je binnenkort ook positief testen we blijven voor je duimen Dana fijn dat het zo goed met de kleine gaat. chapri blij dat er weeer een dag voor bij is. zo is het weer een dagje verder. Groetjes Annemarie
He wat vervelend Shay, ik hoop echt dat je snel je wat beter gaat voelen.... Ja Anne, weer een dag voorbij... kan niet wachten tot het maandag is....
Hoi lieve meiden, Ik heb de dosering van mijn meds weer iets omhoog gebracht naar 25 mg. Dat is heel erg weinig en als dat nu weer aanslaat dan blijf ik die dosering een tijdje slikken. De 29e zal ik het ook met de VK overleggen want mijn huisarts is tegen meds gebruik tijdens de zwangerschap. Gisteravond ook weer even te kwaad gekregen. Gelukkig blijf mijn vriend nu rustiger. Ik heb hem uitgelegd dat mijn gedrag een schreeuw om aandacht is uit wanhoop. Het is op een negatieve manier aandacht vragen maar op dat moment weet ik niet beter. Zeker nu ik zwanger ben heb ik behoefte aan het samen zijn. En als we dan thuis komen uit de bios en meneer rent meteen naar de copmuter....dan vind ik dat heel naar. En als ik er wat van zeg, dan reageerd hij dat hij maar een kwartier even zijn internet dorp (van één of ander spel) opwaardeerd en dat hij zich beperkt voelt in zijn vrijheid als ik daar wat van zeg. En dat ik het niet prettig thuiskomen vind, wordt zo van tafel geveegd. Nou ja, ik geloof dat ik de ergste terugval nu achter de rug heb. En mijn laptop doet het weer, dus kan hij zijn geschiedenis wissen wat hij wil...ik kijk er niet meer naar. Gisterochtend was ik voor het eerst een beetje misselijk. En vandaag weer. Soort wagenziek gevoel. Ik ben nu marie bisquit aan het testen @ Happybest: ik duim mee dat het niks is! @ Shay: helpen die pilltjes niet? @ de rest: dikke knuffel voor de lieve woorden en ondersteuning
Ik slik ook medicijnen, antidepressiva, wilde eigenlijk ook niet meer zwanger worden maar ben nu 2 dagen overtijd. Heb het 1 x zonder condoom gedaan net na mijn menstruatie en dacht ik word toch niet zwanger want de kans is dan heel klein en daarbij was het sperma van mijn man 7 jaar geleden al niet heel goed meer. Mocht ik toch zwanger zijn dan maak ik me wel zorgen om de medicijnen die ik slik
Hai allemaal, Poeh wat vervelend dat de meesten zich niet zo goed voelen. Hier ging het ook niet lekker. Heb flink de buikgriep gehad, veel overgegeven, diarree, buikkrampen, JAK! Ik blijf wel misselijk, maar heb nu gelukkig sinds een dag niet meer overgegeven. Heb ook nergens zin in met eten. Hopelijk trekt het toch gauw allemaal weer weg. Ook Mick is flink ziek geweest, heb zelfs nog het ziekenhuis gebeld omdat zijn vingers en lipjes helemaal blauw werden, hij had toen 40.2 koorts. We mochten langskomen, maar omdat ik ook ziek was en ze zeiden dat het van de koorts kon komen, heb ik het toch afgewacht. Gelukkig gaat het nu een stuk beter met hem. Ook mijn man was ziek geworden en zijn operatie is nu uitgesteld. @Malleboe; Ik vind het echt heel vervelend dat je je zo slecht voelt meid..... Persoonlijk denk ik echt dat het beter zou zijn om de Zoloft te blijven slikken. VOlgens mij mag je in principe gewoon toch thuis bevallen hoor. Maar het komt wel heeeel vaak voor dat je bij een eerste toch naar het ziekenhuis moet uiteindelijk (ik meen 70% kans). Heel veel sterkte, ik dnek aan je! @Mamma; Ben idd ook erg benieuwd wat je slikt. Ik slik zelf ook Zoloft. (150 mg per dag)
@Mamma, ah, ik zie je antwoord nu pas. Ik ken dit AD niet. Slik je het al lang? Zou je niet kunnen overstappen naar een velig(er) middel dan?
Hoi hoi, Eerst heette het Remeron, weet niet of je dat wat zegt? Ik slik het nu 5 maanden en overstappen doe ik niet want voel me goed bij deze..en weet trouwens ook niet of deze wel of niet veilig is, heb geen zin om de bijsluiter erbij te pakken want dan ga ik weer alle negatieve meldingen opzoeken haha
Hey Mammie1978 ik heb er geen ervaring mee maar als je twijfelt zou ik de assistent bellen die kan je allicht meer vertellen en hoef je de nare dingen niet te lezen. Emma blij dat je je beter voelt hopelijk komt de eetlust wel weer terug. Ik zelf ben eigenlijk amper aangekomen. wat ik niet had verwacht, als ik zie wat ik eet. heb steeds hongergevoel. erg vervelend Groetjes
@ Emma: mijn vriend denkt ook dat het beter is om door te blijven gaan met de medicatie. Blijkbaar is het gewoon nog te vroeg om te stoppen. Ik verander gewoon in een monster Ben benieuwd wat de VK straks adviseerd. Gelukkig heb ik nog een vervolg recept liggen dus de huisarts hoef ik nog niet te benaderen
@ mammie heb je al een zwangerschapstest gedaan? of wacht je het nog even af? Ik heb zetpillen emafasene ofzo gehad... Je hebt er ook gewone tabletten van maar die hadden ze niet gegeven omdat je er niks aan hebt als je het toch uitgespuugt... Ik heb niet het idee dat het helpt... Krijg alleen maar last van me darmen ervan.. Op dit moment weet ik het allemaal echt even niet meer... Ben bang dat als het nog even zo door gaat ik er zelf aan onderdoor ga... Voor de buitenwereld probeer ik vrolijk te doen maar ik wil het liefst helemaal niemand zien... Als er dan weer iemand belt van he ik kom even langs zegt me vriend ok en dan denk ik nee rot op laat me met rust... Het liefst wil ik gewoon de hele dag slapen zodat ik tenminste niks voel...