Shay balen zeg dat je je zo voelt. hoop dat het snel over gaat voor je emma balen dat de operatie van je man is uitgesteld. Hopelijk kan het toch snel door gaan
Ja heb net inmiddels mijn 4e test gedaan en die was ook weer NEGATIEF word echt gek van die onzekerheid. Ik hoop dat jij je snel beter zal voelen! Sterkte!
Heey meiden ff kort! De echo was helemaal goed, de uitgerekende datum blijft hetzelfde en het zag er allemaal prima uit! Dus hier helemaal blij. 26-02 feb mag ik weer naar de VK. Groetjes! Dai
Hoi meiden, Het leek allemaal zo goed te gaan, maar toen kreeg ik buikpijn en volgens mij is het nu doorgebroken. Ben een beetje misselijk en mijn buik staat al een tijdje strak. Ben eigenlijk best verdrietig omdat ik op één of andere manier er deze maand een goed gevoel bij had, waarom weet ik niet. Toen mijn man gister thuis kwam moest ik zo huilen en toen zat ik er echt even doorheen. Echt zo van; het is ons niet gegund en het moet bij de hels deuren wegkomen. En dat terwijl ik best een positief iemand ben. Maar het is gewoon zo moeilijk omdat ik niet meer goed kan functioneren. Ik kan al niet meer als fysio werken vanwege pijnen belasting, dus mijn leven was al drastisch verandert. Maar nu komt er steeds weer iets bij en dat is moeilijk. Gelukkig is mijn man echt een topper en helpt heel erg goed. Hij helpt mij 's avonds en 's ochtends als het lopen niet wil met lopen. Lief hè! Ik vroeg me af of jullie ook door jullie gezondheid veel dingen hebben moeten veranderen/opgeven. Niet alleen nu jullie zwanger zijn/willen worden, maar gewoon ook. Shay wat vervelend dat je je weer zo slecht voelt, ik wou dat ik iets voor je kon betekenen. Jij ook Malleboe, wel verstandig dat je weer iets neemt. Als je je er maar beter bij voelt. Emma wat vervelend allemaal. Hopelijk knappen jij en je gezin gauw op. Mammie welkom en wat jammer van de negatieve testen.
@ Shay ik heb ook Emesafene. Het helpt bij mij een beetje; als ik ze een dag niet gebruik is het overgeven wel iets erger. Verder even geen reactie van mij, voel me erg beroerd..
He meiden wat rot dat jullie allemaal balen, een dikke knuffel van mij... Happybest, rot joh dat je ongi aan het doorzetten is, zeker als je er zo'n goed gevoel bij had deze maand.... ik gun het je van harte meid! Om even antwoord te geven op je vraag: ik heb al een aantal malen mijn werk moeten opgeven omdat het met de depressies geen houden was, verder moet ik niet teveel dingen in de week plannen want dan gaat het ook niet goed en op tijd mijn rust nemen... zolang ik dat doe gaat het redelijk goed met me, gelukkig.... Dai, fijn dat de echo goed was.... geniet maar even na! Mammie, ik hoop dat je snel uit je onzekerheid wordt gehaald. Stephanie, knuffel terug! Shay, ik blijf voor je hopen dat je je snel beter gaat voelen... Malleboe, ik ben benieuwd wat de vk over je meds te zeggen heeft.... Anne, ach meid als je honger hebt gewoon iets eten, en zo te horen valt het met de kilo's nog wel mee.... Hier weer een dag verder.... ben al continu aan het broekloeren, hahaha.... vandaag babykleertjes gekocht voor een vriendin, wat is dat toch leuk om te doen, en zoveel moois om uit te kiezen....IK WIL OOK!
Heb geen zin/tijd om alle berichtjes terug te lezen, zijn er zoooveel, weet dus niet of er iemand al zo'n berichtje heeft gepost, maar is er iemand die zwanger wil worden of zwanger is die paroxetine (seroxat) slikt? Ik slik nog 10 mg. Weet iemand of dit uitmaakt, als ik zwanger wil worden, of schadelijk is tijdens de zwangerschap? Hoop dat er meer meiden zijn met hetzelfde medicijn.
Welkom helaas ik ben er niet mee bekend... Maar hier zitten allemaal meiden met verschillende medicijnen en ziektebeelden dus...
Hoi Tinusf, ik slik zelf geen seroxat, maar weet van mijn psychiater dat seroxat wel een van de veiligere AD's is, ik kon daar eventueel naar overstappen vandaar. Zelf slik ik Efexor en die heeft een wat hogere kans op aangeboren afwijkingen bij het ongeboren kind, maar nog steeds is die kans erg klein..... of Seroxat helemaal veilig is weet ik niet, ik denk dat je daarvoor je vraag moet voorleggen aan je huisarts of psychiater.... Verder moet je altijd ook goed in de gaten houden als je wel stopt met je meds en jij daardoor niet meer kunt functioneren, dat dit dan ook schadelijk is voor het kind.... het is een afweging, succes met deze beslissing....
Dank je. Gelijk stoppen is sowieso geen optie, maar afbouwen zou eventueel wel kunnen, ben vorig jaar ook al stapje minder gegaan dus.... Ga gelijk morgen de arts bellen.
Hoi meiden! Ook al doe ik niet meer voor het "echie" mee ik lees toch weer mee Alle zwangere dames gefeliciteerd ! Geniet zover het kan lekker van de zwangerschap 8) Mijn nierfunctie is weer een beetje achteruit gegaan. Als ik nu 4 feb moet terug komen dan wil ik weten hoe snel dat gaat. Iedereen om mij heen wordt zwanger maar ik wil ook Naja we zien wel weer verder toch. Knuffel voor iedereen!
Hey Danitjuh ik begrijp wat je bedoelt , maar onze tijd komt ook nog wel. Wat vervelend dat je nierfunctie weer achteruit is gegaan, heeft dat ook een reden? Chapri, dus jij hebt je leven ook aardig moeten aanpassen? Hoelang heb je al last van depressies dan? Ontstaat dat zomaar of is zoiets erfelijk? Als je er geen antwoord op wilt geven, hoeft dat niet hoor. Ik wil ook niet nieuwsgierig overkomen hoor, maar mag altijd graag overal het fijne van weten. Vandaar dat ik ook fysiotherapeute ben geworden denk ik haha! Werk je nog wel part-time?
Hoe is het met jou shay? Ben je al van je baaldag bekomen of heb je er nog een vervolgdag aanvast geplakt. Ik zal nu toch helaas even een spuit halen bij de HA. Durf het zelf toch niet , moet in mijn spier en dat heb ik nog nooit gedaan (ben ik toch een schijterd haha). Hè mammie ik zie dat je een nieuwe banner hebt! Zijn de toch gekomen? X