Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    @Shay: ik begrijp het. Ik herken het namelijk bij mezelf. Ik zat ook steeds zo van voel ik al wat? Maar momenteel (afgelopen cycli) voelde ik juist heel veel en dacht ik juist dat het raak was, maar dat was toch niet zo.
    Hopelijk is het bij jou stiekem toch raak.

Ik kom net terug van een info-avond over bevallen in het ziekenhuis. Hoezo positief! Ik ben er vroeg bij dus, maar ja, het geeft mij in mijn situatie gewoon rust als ik alles op tijd kan 'voorbereiden'. Ik was zo te zien de enige die zo onwijs pril zwanger is :) . Als iemand zou vragen hoeveel weken ik was zou ik zeggen: hopelijk 2! Hihi. Ach ja, ik weet het de 20e......-zucht-

2. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Ik heb ook een vraagje. Ik slik halperdol en zoloft. Kan je vruchtbaarheid hierdoor meer afnemen?

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi Linneke,

Eerlijk gezegd zou ik het niet weten.
    Maar er staat me iets van bij dat Emma die ook heeft, misschien weet zij er meer over te vertellen?

En vraag 't anders aan de apotheek of zoek op internet.

Succes!

4. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Jeetje Emma wat afschuwelijk zeg! IK hoop dat er gauw duidelijkheid komt joh!
    Stephanie...jij kan bijna testen. Wat spannend zeg.
    Shay...moeders hebben idd veel dingen door. al heb ik niet het idee dat mijn moeder er vanaf weet. des te grote is de vreugde straks! Toen ik zwanger was had ik ook nergens last van. Alleen toen ik de test gedaan had...de volgende dag kwamen de puistjes en zere borsten! Spannend hoor!
    Linneke; Werlkom! Emma slikt volgens mij ook Zoloft! En anders zou ik het even bij de apotheek vragen. Succes!

Fijne dag allemaal!

PS voor mij nog 6 dagen....wauw! kijk er zo naar uit! eindelijk kan het echte klussen gaan beginnen :p

5. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Debbie spannend hoor kan je eindelijk ook in de spannende rondes komen... En denken oh voel ik iets of word ik gek... ;)

Die dagen kruipen nu wel voorbij moet ik zeggen... En ben elke keer bang als ik naar de wc ga :evil: Maar ja weet ook niet goed wanneer ik moet testen aangezien ik in ronde 1 zit omdat ik nog maar een maandje met de pil ben gestopt... Dus weet niet of ik nog aan het ontpillen ben ofzo... Heb alleen geen ontpillingsverschijnselen en volgens mij ook gewoon me ei gehad op de datum dat ik hem moest hebben als ik uitga van 28 dagen... Maar misschien ligt het er ook aan dat ik de pil maar 10 maanden heb geslikt :)
    Afwachten dus maar O:)

Stephanie hoe is het met jou dan? Ga jij de zwangere met medicijnen openen of weet je het ook niet meer?

6. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    @Linneke: De kinderarts en gynaecoloog en psychiater zeiden dat Zoloft GEEN invloed heeft op conceptie en gewoon gebruikt kan worden tijdens zwangerschap en borstvoeding. Van Haloperidol weet ik het niet.

Even kort, want zit in het ziekenhuis: hier gaat het redelijk. De onderzoeken zijn wel erg vervelend voor hem (hij moest oa 6 buisjes bloed laten prikken!)
    Echo van de nieren was goed gelukkig. Ik slaap hier vannacht, erg spannend.... :(

Hopelijk mag hij snel naar huis.

Tot snel,

x, Emma

7. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Gelukkig emma dat ze nieren goed zijn...
    Nu de rest nog...
    Probeer maar wat te slapen ook al is het in het ziekenhuis...

Liefs

8. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Emma ik hoop dat alles goed gaat en geef de kleine maar een dikke knuffel!
    Sterkte

9. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Ach Emma, nou gelukkig is er niks met zijn nieren. Ik hoop voor jullie dat er gauw duidelijkheid komt.
    Shay wat spannend. Jij bent zeker de eerste die kan testen! Oh nee...Stephanie natuurlijk!
    Fijne avond meiden.
    xxxx

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Jeetje Emma wat rottig voor jullie, ik hoop dat je een fijne nacht hebt en dat de verdere uitslagen goed zijn... :thumup:

Ik moet het niet om de 2 jaar doen hoor ;) ik heb nu nog de nier van mijn broertje die het nog doet. Die is langzaam aan het aftakelen :cry: Dus waarschijnlijk zit ik dus over 2 jaar aan de dialyse en moet ik weer wachten op een nieuwe nier :( Dan heeft de nier van mijn broertje het 5 jaar gedaan dus daar mag ik best gelukkig mee zijn. Sommige nieren gaan langer mee en sommige dus korter..in mijn geval dus korter.

Mensen worden inderdaad goedgekeurt voor bepaalde uren als ze aan de dialyse zitten. Vindt ik ook raar maar sommige mensen willen het graag. Het ene lichaam is niet het andere lichaam..ieder lichaam reageert anders en ik weet omdat ik het eerder heb gedaan dat ik bek en bek af ben. Bovendien heb ik nog een hartprobleem...tja ik moet gewoon worden overgebakken in Meppel (dat zeggen ze toch) 8)

Nou ehhhh fijne nacht he iedereen

11. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    danitjuh; wat heftig allemaal zeg! heel veel sterkte!

hoe gaat het in het ZH, Emma?

12. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Emma nog geen nieuws ?

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden!

Emma, wat lief dat je ons even op de hoogte houdt!
    Gelukkig is er niks met z'n niertjes. Hoe voelt je knulletje zich nu? Weten ze al meer?
    En hoe is het met jullie? Trek je 't nog een beetje?

Trouwens.... ;)

Ik heb vanmorgen positief getest!
    Zie album.
    Beetje onwerkelijk nog en geloof 't pas echt als de digitale zaterdag ook zwanger aangeeft.
    Ben even helemaal ondersteboven, had 't zo snel niet zien aankomen.

Ga zo pyama aandoen en dan lekker op de bank, erg moe van vandaag!

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Stephanie ik doe ff een vreugdedansje hier om de salontafel heen :whistle:

Gefeliciteerd !

15. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Stephanie: super gefeliciteerd zeg! :thumup: :thumup: =D> \:D/ :D

16. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Gefeliciteerd :thumup: :whistle:

Dus jij bent degene die als eerste naar de zwangere gaat hahaha

Geniet er maar van...

Liefs

17. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Stephanie GEFELICITEERD!
    Geniet ervan meid!

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Hopelijk volgen er snel meer :D

Hoe is het verder met iedereen? Bijna weekend?
    Ik morgen nog een dag en dan lekker 2 dagen vrij.

Slaap lekker allemaal!

19. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    :) :({|=

@ Stefanie !Hartelijk Gefeliciteerd! Je klinkt er erg nuchter onder. Volgens mij kan je het idd nog niet goed bevatten allemaal. Nou geniet er van meid! En ik hoop dat meer hier snel kunnen zeggen dat ze ook zwanger zijn... Inclusief ikzelf natuurlijk!

Welterusten allemaal en alvast een fijn weekend!

Liefs Linneke8

20. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Ik moet vanavond werken en dan heb ik weekend.
    Nou Stephanie. Geniet ervan joh. Ik was in het begin onzeker. En heb geloof ik wel 5 testen gedaan whahahahahaha
    Ben heel blij voor je. Open jij alvast die nieuwe topic...ik hoop dat we gauw allemaal zullen volgen ;)

Deel Deze Pagina