Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

spannend charpi! zal voor je duimen!

2. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Ik ga er weer vandoor. Moet op kraamvisite. Vriendin van mijn heeft maandag een zoontje gekregen via de keizersnee. Aparte naam heeft hij. Hij heet Ties.

En nog een stel vrienden hebben donderdag een zoontje gekregen. Die heet Wendler. Naar een Duitse zanger vernoemd. VIdn ik persoonlijk een beetje raar om daar je kind naar te vernoemen, maar je.

3. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    @ Emma: vervelend dat de operatie is uitgesteld, kan me voorstellen dat je man er sago van is.

@ Shay: slik je nu wat tegen de misselijkheid of wordt het eindelijk minder?

Ik had vanochtend de schrik van mijn leven. Tijdens het doucen check ik mijn afscheiding altijd even :oops: had ik ineens bloedverlies :confused: Het was welliswaar geen helderrood bloed, maar in combinatie met de hevige buikpijn de afgelopen week werd ik toch wel nerveus. Het is tot nu toe bij een klein beetje bruinverlies gebleven en de VK heeft me uitgelegd dat het oud bloed is en dus niet wijst op een miskraam.

Maar phoe....ik kreeg nog net geen hyperventilatie aanval!

De AD doet zijn werk trouwens weer, de rust is wedergekeerd. Voorlopig blijf ik de 25mg slikken.

Ik krijg nu ook ineens een beetje kriebels om me te richten op het kopen van baby uitzet :) Helaas moet eerst ons potje met goud aangevuld worden... :rolleyes: Maar na de eerste echo gaat het kamertje leeg en gaat het opknappen beginnen!

x Cyn

4. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    @ dai maar waarschijnlijk woon jij ook in een drukke stad en ik woon wat dat betreft in een gehucht dus is de wachtlijst hopelijk wat minder... We moeten het allemaal goed bekijken want als het met de oma's en mij geregeld kan worden graag... Maar we moeten even kijken hoe en wat en dan ga ik de opvang bellen... Komt goed....

@ malleboe ik heb het in het begin ook gehad roze bloedverlies raakte er ook van in paniek maar ik had het steeds als ik de avond daarvoor had geklust en dan kan er een adertje zijn gesprongen ofzo... Nu heb ik dat trouwens niet meer gelukkig...

En die pillen neem ik idd niet in want die helpen niet... Waarschijnlijk heb ik het ergste nu achter de rug... Het gaat nog wel met ups en downs omdat ik toch die misselijkheid wel blijf houden maar ik blijf hoopvol dat ook dat weg gaat...

Net naar de hema geweest maar niks gekocht... Wist helemaal niet wat ik allemaal moest hebben... Dus volgende keer neem ik de afmetingen van het matrasje mee en me moeder dan moeten we er wel uitkomen...Hier is ook geen goudpotje maar wij hadden 80 euro aan bonnen gehad en met de kerst al veel gehad... En gister toen we terug kwamen van het kamertje te bestellen gingen bij me schoonouders langs en vertellen ze even dat we het kamertje van hun krijgen... Dus ja heel lief natuurlijk...

5. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    @ Shay: bij mij is het echt heel donker bloed. Duidelijk oud bloed. Maar wel schrikken :rolleyes:

6. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    @Malleboe: Tjemig, kan me voorstellen dat je bet geschrokken meid! Veel sterkte en vertrouw opje VK, dat is de meest geruststellende gedachte nu.

@Shay: Altijd lekker, die kadobonnen! Bij de Hema kan je veel krijgen wat je nodig hebt en ze hebben vaak erg leuke dingen. Ik heb er alle hydrofielluiers en flanellen luiers gehaald en wat hoeslakentje+moltons voor de wieg en het ledikant. Ze hebben ook regelmatig leuke verschoonkussenhoezen (wat een woord!).

@Linneke: Wat balen zeg dat het weer niet raak is. Ik gun het jullie zo! Het mag nou ook wel eens gewoon lukken zeg! Ik blijf voor jullie duimen! [-o<

@Charpi:Oeeeeh wat spannend! Ik blijf gewoon net zo hard doorduimen, het lijkt te werken! [-o<

@de rest: dikke knuffels en fijn weekend!

Ps: Heb vanmiddag geschilderd en gekit. Nu maar ff rustig aan, want ben een beetje misselijk en heb wat last van mijn buik. Ik wil gewoon teveel denk ik :)

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik lees dat het spannend word hier :D
    Weer alleen even bijgelezen. Zal snel weer wat meer gaan meeschrijven hoor!

Liefs

8. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Hey meiden,

Linneke wat balen dat je weer ongie bent geworden. Ik begrijp je gevoel als geen ander meid! Knuffel!

Chapri wat spannend, ik duim mijn duimen blauw voor je.

Hier nog steeds vreemd, volgens mij ben ik wel gewoon ongie (alleen met afvegen ,sorry)maar ik heb nog geen drup in mijn inlegkruisje gehad. Dat is zelfs nieuw voor mij! Maar wel erg veel pijn bij plassen, alsof ik mijn baarmoeder eruit plas :oops: . Het trekt gewoon tot mijn ribben.
    Stom hè.

Malleboe wat een schrik, ook een dikke knuffel voor jou!

Shay wat wordt je lekker verwent. Super meid! Heb je verdiend.

Emma dan wordt het wel tijd dat je even lekker uitrust. Sterkte met je mannen.

x

9. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Wel vreemd dan hoor happy... Ik blijf stiekem hopen dat je zo een speciaal geval bent haha

10. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    @ Stephanie: jeetje, je bent inmiddels 18 weken zwanger! Nog even en je kan de beeb voelen bewegen! :D

11. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Stephanie gaat idd hard... Al bijna in de bevallingsfase :p

12. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Shay, ja ik ook wel maar durf het ook weer niet te hopen. Ik maak morgen een afspraak met de gyn voor dag 12 en dan vraag ik het wel. Misschien heeft het te maken met de kwaliteit van mijn eisprong, dat wil hij namelijk nog een maand volgen.
    Hoe voel jij je? komt er al eens een eind aan de misselijkheid?

Stephanie wat gaat de tijd inderdaad erg snel. Ik weet nog heel goed dat je positief testte. Dat lijkt helemaal niet zo lang geleden haha!

En Chapri heb je al een test gedaan. Ben zo nieuwsgierig!

13. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Oja zou ik het bijna vergeten! Malleboe ontzettend gefiliciteerd met zo'n topcijfer! Die heb je maar mooi weer binnen!

14. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    volgens mij ging chapri morgen pas testen... Ben benieuwd...

Maar idd vraag het maar aan die gyn want het is toch wel vreemd...

Die misselijkheid blijft nog maar is al wel minder... Warm eten gaat echt niet... Ik wilde gister beetje bami soep eten maar komt er gelijk uit... Helaas...
    Morgen moet ik even naar me werk want ik ben stagebegeleider dus wil even weten hoe het gaat enz... Maar ik ga nog niet werken want er staan nu 2 weken vakantie ingepland (stonden al lang gepland) Dus ik hoop dat ik verder herstel en over 2 weken weer kan gaan werken ( dan ben ik alweer 17 weken)...

Nu ga ik weer verder met het uitzoeken van hoeveel uur ik wil/kan gaan werken en hoeveel opvang... Zodat ik dat van de week eens kan regelen...

15. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

16. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    Hey

en chapri heeft de test nog wat uigewezen?
    happybest we blijven voor je duimen.

verder met iedereen alles goed.

Groetjes annemarie

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden, sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten....

Ik heb vanmorgen getest en we zagen allebei een heel licht dun lijntje, maar dan zo licht dat je er nog niet echt van overtuigd bent. En je mag van deze kruidvat test het resultaat na 10 min niet meer meerekenen en dat is jammer want toen ik er daarstraks nogmaals op keek was het een duidelijkere lijn, hoewel nog steeds heel dun....
    Tja, het zal waarschijnlijk komen omdat mijn NOD nog niet is, ik moest immers gokken en heb mijn NOD op morgen gezet (28 dagen), maar voor hetzelfde geldt moet ik nog een paar dagen wachten.
    Ik ga nu pas woensdag weer testen, al voel ik me nog steeds zwanger en dat gevoel hou ik maar vast, maar ik vind het nog te vroeg voor felicitaties, want de test was gewoon te vaag......

18. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    @ Charpi: spannend hoor! Heb je afleiding de komende dagen? ;)

Onze poes doet de laatste dagen een beetje vreemd :( Ze heeft een speelmuis die is gemaakt van kattenhaar en die verzorgt ze ineens :confused: Ze wast dat ding heel de dag door. Ook komt ze ineens heel veel naar me toe op de bankleuning en ruikt ze even aan mijn gezicht. Zou ze door hebben dat ik zwanger ben? Ze is zelf zwanger geweest maar ze was toen heel jong en ziek en dus is de zwangerschap door het asiel beeïndigd. Daarna is ze gesteriliseerd. Nu denken we erover nog een poes erbij te halen voor gezelschap.

Verder ben ik vandaag af en aan misselijk en tegelijkertijd heb ik ontzettende honger. Het bloedverlies is zo goed als gestopt dus ik maak me geen zorgen meer. Ook is het weer rustig in mijn koppie en dat is nu even het allerbelangrijkste!

Zo lekker pizza hawaï bestellen. Heb geen zin in de gezonde salade die ik gepland had voor vandaag :oops:

x Cyn

19. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    hey chapri

Ik had precies het zelfde. had ook getest en na 5 minuten kreeg ik het streepje. en moest precies op de 5 minuten kijkren en na 5 minuten zag ik het pas. bij de assistent geweest en die zei idd dat ik niet zwanger was maar mijn ongi kwam ook niet.
    na 4 dagen weer getest. en toen was het wel raak dus geef de moed niet op kan altijd toch nog raak zijn

20. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Malleboe, ik heb gelukkig wel een klein beetje afleiding, ik ga morgen namelijk beginnen bij mijn nieuwe vrijwilligerswerk in ons verzorgingstehuis.... ik moet er morgenmiddag om half 2 zijn en hoor dan wat ik kan gaan doen en dinsdagmiddag heb ik therapie, dus ook een onderbreking in de dag.... en dan ´s avonds nog even sporten en dan is het alweer woensdagochtend.... verder zal ik de ochtenden denk ik uitslapen want ik heb niet veel geslapen de afgelopen dagen, als ik tenminste kan slapen, want het blijft natuurlijk wel spannend.
    Leuk trouwens van je kat meid, zo zie je dat dieren echt op je kunnen reageren.....

Anne, ik hoop natuurlijk ook dat ik de volgende test woensdag een duidelijke streep te zien krijg...vooralsnog ben ik optimistisch....

Deel Deze Pagina