Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Zo Stephanie wat een mooie buik heb je al! Super!

Chapri wat jammer van je test, maar je weet maar nooit, we blijven duimen!

Knuffel aan jullie allemaal die ziek en misselijk zijn.

2. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden,
    De ergste teleurstelling van die negatieve test van vanmorgen, begint te zakken. Was vanmorgen tot begin van de middag kotsmisselijk, maar dat zal wel van de spanningen zijn geweest... nu gaat het wel weer...
    Denk dat ik er nu maar vanuit ga dat het niets wordt deze maand en wacht gewoon mijn ongi af... al mag die van mij snel komen dan kunnen we tenminste aan een nieuwe ronde (nieuwe kansen) beginnen.... Dus willen jullie duimen dat ik snel ongi word? Of ja misschien toch.... Duim maar voor duidelijkheid, dat is denk ik het beste....

Stephanie, wat een mooie buik zeg....

Danabelle, vervelend joh dat het nog steeds niet lekker gaat, ik duim voor je dat je je snel beter gaat voelen....
    Je vroeg of ik een regelmatige cyclus had, wel hiervoor slikte ik de pil dus is dat heel moeilijk zeggen....

Shay, idd geen bloed geeft moed, maar ik geloof er momenteel niet meer zo in...

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Meiden, gaat niet zo lekker hier lees ik :(

Shay, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Het zal vast en zeker allemaal voor niets zijn, maar dat geloof je toch pas als het 3 februari is. Bel anders op om je verhaal uit te leggen en misschien kun je wel eerder terecht.

Danabelle, voor jou ook niet leuk dat je nog steeds zo vaak misselijk bent.
    En over die cola, je mag tegenwoordig al niks meer als je zwanger bent en je kindje krijgt er echt niks van als jij een glas cola drinkt hoor!

Charpi, Heb je toevallig ovulatietesten gebruikt? Of weet je niet wanneer je ei was?
    Misschien wel handig voor de volgende keer. (Hopelijk is het niet nodig natuurlijk..)

4. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Stephanie, nee geen idee wanneer mijn ei was, we wilden het de eerste maanden spontaan proberen dus voorlopig nog geen ovutesten hier in huis.... ben immers nog maar net in de 1ste ronde....

Nog geen rood gespot, laat het nu maar komen....

5. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Danabelle: Je mag niet TE veel cola drinken... En te veel is als je meer als een fles per dag drinkt...
    En daar kom je denk ik niet aan... Foliumzuur slik ik niet meer daar mag je bij week 11 ofzo mee stoppen...

Stephanie: Helaas is hij op vakantie en voor zijn vakantie kon ik geen afspraak meer met hem maken...

Chapri: Hou idd wel rekening met het ontpillen... Er zijn zoveel meiden die denken zwanger te zijn vanwege verschijnselen maar dan ligt het aan het ontpillen... Ik hoop het natuurlijk niet voor je maar je weet het niet.... Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Tuurlijk mag je dat vragen Shay, ik ben 31 en zal het gelijk effe in mijn profiel zetten dan staat het onder mijn naam...

7. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    wat is het hier stil vandaag... Iedereen is natuurlijk aan het werk

8. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

@ Charpi, ik zal duimen voor duidelijkheid, of het 1 of het ander, maar niet die onzekerheid!

@ Stephanie, begint al een aardig buikje te worden hoor! en toen zag ik dat je ook al bijna 20 wk bent, wat gaat het hard he!

@ Shay, probeer je niet te veel zorgen te maken, want dat is ook niet goed voor de kleine he! 3 februari is nog minder dan 2 weken, als je 2wk op vakantie zou zijn, vliegen ze ook voorbij....oke, niet het beste voorbeeld, maar ja...eet je dan echt haast niks?

9. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    De laatste weken kan ik wel eten maar niet echt veel... Warm eten kan ik niet want dat spuug ik er gelijk uit... Dus ik krijg zo weinig groentes binnen en daar maak ik me druk om... Ok ik probeer wel rauwe groentes te eten maar dat komt op den duur ook je neus uit... Ik eet brood en fruit en yoghurt maar ja of het genoeg is voor die kleine...

10. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi dames,
    Shay, balen dat je zo weinig binnen houdt. Bij mij is het nu heel wisselend. Soms kan ik met smaak een hele maaltijk eten én binnen houden, soms (zoals vandaag) komt letterlijk ieder slokje water en ieder hapje eten er weer uit. Heel irritant.
    Maak me een beetje zorgen omdat ik buikpijn heb.. Gisteren de verloskundige gebeld, ik moet vandaag terugbellen hoe het gaat. Ik wil ook niet zo'n zeikerd zijn die 'voor niets' doorgestuurd wordt naar het ziekenhuis natuurlijk..
    Charpi, dus het is spannend even afwachten hoe je cyclus verloopt! Ik werd na het stoppen met de pil na zes weken voor het eerst ongesteld, daarna redelijk regelmatig na 28-32 dagen.
    Ik ga eens proberen te douchen..

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Danabelle, mmmmm buikpijn, ik hoop dat het iets onschuldigs is en je je voor niets zorgen maakt... hopelijk houdt het snel op....

Shay, je houdt inderdaad niet veel binnen, maar rauwe groentes tellen ook he.... hopelijk verandert het snel voor je en kun je weer alles eten.

Daiquiri, ik word af en toe gek van die onzekerheid, al valt het vandaag wel mee,... ik heb namelijk buikpijnklachten die wijzen op een komende ongi, dus daar ga ik nu maar vanuit...

12. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Zo computer is vanavond weer even voor mij..
    Vriend is voor de laatste keer gaan sporten... Want hij heeft nu al geen tijd en zin meer om te gaan dus laat staan straks... Meneer de ijdeltuit...
    Voor de rest vandaag een rolgordijntje uitgekozen en morgen gaan we de kinderwagen wagen halen... Voor degene die willen weten welke de quinny speedy papillon...

Hoe is het met de rest?

Emma: iedereen weer uit die ziekenboeg

Malleboe: Nog steeds geen kwaaltjes

13. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Hoi meiden,

Daar zijn we weer!

@ Charpi: ik was de eerste maand ook laat ongi ivm ontpillen. De 2e en 3e maand heb ik ovu testen gebruikt om te bepalen wanneer mijn ei was. En de 4e maand was het raak. Dus volgende ronde gewoon aan de slag met ovu testen!

@ Shay: ik ben nu ook misselijk. Met name 's avonds. Gelukkig nog niet over gegeven maar vervelend is t wel. Twee dagen terug macroni gemaakt wat ik normaal heerlijk vind. Na twee happen ging ik kokken :rolleyes:

En ik ben moe moe moe moe moe. 's Avonds kruip ik uitgeput in bed. Vanavond heb ik nachdienst dus vandaag rustig aan, veel slapen en voordat ik ga werken een uur achter m'n lichttherapie lamp :)

Ik heb net een weekendje weg geboekt voor lief en mezelf. In maart gaan we 2 jaar met elkaar en dus gaan we lekker naar de Veluwe en een dagje naar de Veluwsebron. Daar hebben ze een zwangerschapsarrangement, dus ik ga mezelf lekker laten verwennen!

Volgende week donderdag de eerste echo, spannend!

14. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    :sick: :pale: Hier is het weer eens zo een dag niks binnen te kunnen houden...

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Shay, knuffel!

16. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Shay een dikke knuffel!

Malleboe, jammer dat je ook misselijk bent nu, hopelijk is het van korte duur. Hoe lang moet je nog nachtdiensten draaien? Dacht dat je die als je zwanger bent niet meer hoefde te doen?
    Leuk dat je een weekendje weg hebt geboekt, laat jezelf daar inderdaad maar lekker verwennen...

Hier vandaag een slechte dag, zit niet lekker in mijn velletje... gaat wel weer over... Nog steeds niet ongi, maar dat kan nog wel even op zich laten wachten begrijp ik als ik inderdaad aan het ontpillen ben...

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hier is net besloten dat we morgen al opnieuw gaan testen, dan weet ik tenminste zeker dat ik evt. niet zwanger ben en kan ik rustiger mijn ongi afwachten.... de uitslag kan ik alleen niet snel hier posten, want ik moet morgen oppassen bij een vriendin op een manneke van een jaar.... even lekker oefenen, hihi....

18. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Alvast succes morgen Chapri

De kinderwagen is gekocht... Ben er helemaal blij mee... Ik ben er nu helemaal klaar voor... Alleen nog een box...
    Ok en de rest van de spullentjes maar dat zijn allemaal kleine aankopen die ik gewoon lekker met de tijd kan doen...

19. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Hey Dames,

Bah wat vervelend shay, ik wou dat ik iets voor je kon doen. Ik kan je alleen maar een dikke knuffel geven vanuit hier en voor je duimen dat het snel weg mag gaan.
    Je hebt een mooie kinderwagen uitgezocht, die had ik ook al op mijn lijstje staan van mooie kinderwagens haha! Lijkt me zo gaaf, al dat mooie spul uitzoeken.

Charpi en heb je al getest?

Allemaal een heel fijn weekend!

20. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    @ Charpi: ik hoef ook geen nachtdiensten te draaien maar zolang ik het volhoud doe ik het gewoon. Het levert toch weer extra geld op ;) Logisch dat je nog een keer voor de zekerheid test hoor. Heb ik in de eerste periode ook gedaan. Voor je gemoedsrust.

@ Shay: Vervelend dat je weer een baal dag hebt gehad. *knuffel* Wat voor kinderwagen heb je gekocht?

@ Happy: ik heb respect voor jullie, hoe jullie de moed er in houden!

Vandaag ben ik ook weer lekker misselijk. Ben er wakker van geworden. Gelukkig hebben we geen afspraken staan dus kan ik straks nog een tukkie doen.

Wij zijn nog helemaal niet bezig met het kopen van spullen. Als ik door de Prenatal loop voel ik me net een puppie. Nog zo onbenullig en stuntelig, niet wetende waar te kijken en wat te kopen hahaha. Misschien komt dat wel als we de echo hebben gezien.

Deel Deze Pagina