Daar ben ik zelf ook van overtuigd haha! Het is alleen soms lastig om die onzekerheid van je af te zetten. Ik lees net mijn verhaal nog eens.... Is het niet vreemd van die eisprong? Ik bedoel, ze zeggen toch dat als je geen menstruatie hebt, dat je ook geen eisprong kunt hebben? Of heb ik ergens iets verkeerd begrepen....?! Najah goed, het zal wel. Ik ben geen mens uit 'het boekje', dat heb ik al eerder bewezen mbt de reuma, dus alles is mogelijk haha
hai dames, ff snel want ga zo weg... Helaas is de solli op niks uit gelopen. maar ja was het proberen waard! Sunshine, ik ben ook reumapatiënt en slik nu alleen prednison (2 x 5mg), daarnaast 1 x pd de CalciChew tabletten. Toen ik wist dat ik zwanger was ben ik met de Sulfasalazine gestopt. Verder heb ik nog niet echt grondig dingen teruggelezen...alleen dat er voor Sanneke spannende dagen aanbreken! ben benieuwd! Groetjes! Dai
EGO ALERT! Ik voel me alles behalve blij en gelukkig. Ik ben verdrietig, down en heb last van lichte paniek aanvallen. Er is geen weg meer terug. En dat is iets waar ik niet mee om kan gaan. Dan ga ik aan alles twijfelen. Wil ik wel voor altijd bij mijn vriend blijven? Oh my god, ik heb geen keuze meer Als je zwanger bent dan moet je toch juist blij zijn?
Ladies, Even iets heel anders... Ik heb hier op het forum het een en ander gelezen over teunisbloemolie. Nou sta ik best positief tegenover homeopatische middeltjes, maar nu lees ik hierover dus het volgende op internet als ik naar informatie zoek; Het gebruik van corticosteroïden verstoort de werking van teunisbloemolie waardoor het gebruik van teunisbloemolie geen effect zal hebben. Dit kruid kan de "bijwerkingen" van corticosteroïden (prednisolon) verergeren. Wie van jullie weet hier iets van, klopt dit? Of heeft hier ervaring mee (gehad)? Ben benieuwd...
Heey! @ Malleboe, je reageert heel normaal hoor! dit hoort ook bij een zwangerschap en al die dingen die je je afvraagt heb ik toen ook wel gehad. Laat het gewoon over je heen komen en probeer niet al te veel telkens te denken dat je zwangerschap 1 grote roze wolk is....ik denk maar zo...als je naar een romantische film kijkt waar een stel de liefde met elkaar bedrijft, dan gaat alles zo lief en teder en vallen ze in elkaars armen in slaap.....en in het echt? Nou, ik was gelijk een illusie armer, haha.....ik dacht echt dat het Net als in de film zou gaan.....suf he! Oke, heerl ander verhaal, maar misschien kan je er wat mee @ Sunshins82, ik heb zelf geen ervaring met teunisbloemolie, dus kan je er niet mee helpen. Hier gaat alles verder goed, buikje begint lekker te komen. Vandaag alweer 13 wk, vind het echt heel snel gaan, niet normaal. Groetjes! Dai
Ben vandaag naar de HA geweest moet morgen een potje met me ochtendurine inleveren om te kijken hoe het met de uitdroging zit en de afbraak van mijn eigen lichaam ofzo... Hij heeft me wel gerustgesteld... De baby loopt echt geen gevaar en hij denkt ook dat het binnen nu en een paar weken over zal gaan... we zullen wel weer zien... Hij heeft ook nog opgezocht over doperidon ofzo en nog iets maar hij wil het niet liever niet geven...
Shay, fijn dat je HA je weer enigszins gerust heeft kunnen stellen.... hopelijk krijg je morgen snel de uitslag van je urine... Dai, het gaat inderdaad snel, alweer 13 weken! Gaat het niet te snel voor je of kun je het allemaal goed bijhouden? Jammer dat je sollicitatie op niets is uitgelopen... Sunshins, ik heb geen ervaring met teunisbloemolie... Vervelend dat je het nog even aan moet kijken van de gyn, ik kan me voorstellen dat je liever wilt dat er actie wordt ondernomen... en weet je al de uitslag van je urine? Malleboe, wat vervelend dat je niet happy bent momenteel, maar ik denk dat je gevoelens heel normaal zijn, het is toch een enorme verandering in je leven... Danabell, het gaat dus nog steeds heel wisselend, hopelijk volgt er snel verbetering Sanneke, lekker zeg, op wintersport, je houdt het wel spannend voor ons... ik duim voor je en we horen het wel als je terug bent... Hier is inmiddels dag 50 aangebroken *zucht*
Shay meisje toch, ik duim mijn vingers blauw dat het eindelijk eens mag stoppen voor jou. Dikke knuffel. Wel fijn dat de HA zo uitdrukkelijk heeft gezegd dat de baby echt geen gevaar loopt. Gelukkig! Malleboe voel je je al wat beter? Knuffel! Dai, wat ontzettend jammer van je solli, weet je ook waarom ze je niet aangenomen hebben? Charpi, nog steeds niets ? Alles komt goed hoor, ik zal ook voor jou duimen, maar dan dat de gauw komen. X
Lieve meiden sorry voor mijn ego trip van de week. Het is ook zo wennen allemaal En mijn vriend en ik hadden ruzie gehad en toen had hij gezegd: de baby is en nog geen eens en het gaat al niet goed. Dus ja, toen zat bij mij de schrik er in. Hebben we wel de goede keuze gemaakt? Maar ik heb me voor genomen me niks aan te trekken van zijn emoties. Ik heb het zelf al lastig genoeg Straks als het voor hem ook tastbaarder wordt begrijpt hij misschien wat beter dat ik heel moe ben, en misselijk, en emotioneel.... Het gaat nu wel weer wat beter hoewel ik nog niks moet hebben van de Prenatal hahaha. Ik heb sinds gister heel erg last van hoofdpijn. Echt tegen migraine aan. Gelukkig ben ik vandaag vrij, dus ik kan lekker uitrusten. Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Ach malleboe dat hoort er ook allemaal bij hoor... Het komt echt allemaal wel goed hoor... En zwanger zijn is niet altijd 9 maanden op een roze wolk zitten... Ook al lijkt het wel alsof dat bij andere wel altijd zo is... Gelukkig nog geen ruzie gehad hier maar emoties vliegen om je oren... Charpi: echt balen dat je nog steeds niet ongi bent... dag 51 alweer bah... Happy: dank je wel... komt goed... Ik zat pas te janken bij oprah en toen dacht ik ja ik ben dus echt zwanger... Moet zeggen was ook wel een heel mooi verhaal over een vader die heel trots verteld over ze kindje die een ziekte heeft en aan het eind van het filmpje overleed die baby (ik dwaal weer af maar als jullie het hadden gezien hadden jullie het ook mooi gevonden hahaha) Ik heb vanmorgen me urine ingeleverd dus dat is ook gecontroleerd... En ze konden idd zien dat ik weinig vocht binnen krijg of houdt maar het is nog niet gevaarlijk... Ik moet nu sportdrankjes gaan drinken... Want dat vult bij sporters enz ook het vocht aan of houdt vocht vast dus zo houdt je meerbinnen... Die nieuwe tekst onder me banner klopt dit keer echt precies hahah
Shay, fijn dat je toch nog genoeg vocht binnenhoudt, hopelijk helpen de sportdrankjes.... kan me best voorstellen dat je emotioneler bent nu je zwanger bent.... hihi, heb ik ook last van alleen ben ik niet zwanger, haha... ben gewoon door de hormonen emotioneler... Joh Malleboe, geen verontschuldigingen hoor! Elke relatie heeft zijn ups en downs meis, al hoop ik natuurlijk voor jou dat het vooral ups zijn... maar het is ook niet niks voor jou en je vriend, de veranderingen die nu komen.... Happybest, hoe is het nu met jou? Je moest vandaag toch naar het ziekenhuis? Hier nog steeds niks, en het zal denk ik nog wel even gaan duren.... gelukkig heb ik al meer gelezen dat sommige meiden na langdurig pilgebruik een tijd niet ongesteld worden, anders had ik me echt zorgen gemaakt...
@ Shai: voordat ik zwanger was huilde ik al om Oprah shows Hoewel...door de antidepressiva dan weer niet het afgelopen jaar. @ Charpi: Het komt idd vaker voor dat de menstruatie langer uitblijft. En als je je toch zorgen maakt, dan ga je gewoon langs de huisarts! Pfffff, ik heb ontzettende trek in bitterballen en patat met ketchup van Heinz! Maar om nu de frituurpan nog aan te zetten dusssssss nu ben ik de trek aan het stillen met crackers met pindakaas waarvan ik nu eigenlijk een beetje misselijk wordt hahahaha, het moet niet gekker worden!
Malleboe, ik heb hier aardig aan de dropjes gezeten... nu geen trek meer gelukkig... En het zorgen maken varieert per dag hier, ik begin er inmiddels aan te wennen dat het wegblijft.... ben dan ook benieuwd of het nog spontaan gaat komen en zo ja wanneer? Maar ik hou er ernstig rekening mee dat ik na onze vakantie een bezoekje moet brengen aan mijn huisarts...
Hey Carpi, Hier alles zijn gangetje. Heb gister idd bloedgeprikt en nu is het afwachten . Ik vindt het toch wel weer heel erg spannend. Ik hoop zo dat het gelukt is, want wat kun je je man nou beter geven op zijn 30e verjaardag dan een hummeltje ! Maar ik fixeer me nergens meer op. Het komt zo als het komt helaas. Maak je maar geen zorgen hoor, het gebeurd heel vaak dat meiden na het stoppen van de pil eerst niet zwanger worden. Maar een bezoekje aan de HA kan nooit kwaad straks. Dikke knuffel! Shai, hoe gaat het met de sportdrankjes? Blijft dat er een beetje in?
NOD Charpi: ? Sanneke: 7 feb Linneke: 12 feb Happybest: 15 feb Hope 1982: ? Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 01-08-2009 Danabelle 06-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Afspraken: 16-02: Emma gyn 20-02: Happybest gyn (hopelijk met goed nieuws) 24-02: Happybest oogarts 25-02: Malleboe 2e afspraak VK + 2e echo 26-02: Daiquiri 2e afspraak VK 03-03: Happybest reumatoloog 15-05: Daiquiri reumatoloog
Mijn duimen draaien overuren voor je Happybest! Hoe gaat het Shay? Helpen de sportdrankjes? Vandaag maar eens wat afleiding zoeken, ga nu lekker bij een vriendin een bakkie doen en vanmiddag werken, we gaan vanmiddag kienen met de bewoners...
Mijn duimen draaien overuren voor je Happybest! Hoe gaat het Shay? Helpen de sportdrankjes? Vandaag maar eens wat afleiding zoeken, ga nu lekker bij een vriendin een bakkie doen en vanmiddag werken, we gaan vanmiddag kienen met de bewoners...
Of de sportdrankjes helpen weet ik nog niet... Heb gister heel veel moeten overgeven dus gister niet veel vocht binnen gehouden... Vandaag zullen we het wel weer zien...