Whoehahaha ! Zo noem ik het "klussen", hou niet zo van laatstgenoemde woord. Alhoewel ik altijd tegen mijn vriend zeg dat onze derde een tweeling wordt en we er dus een vierde bij cadeau krijgen (hij wil er 3, ik wil er 4). Tweelingen zitten in de fam, dus wie weet
4 je krijgt het er nog druk mee haha Emma: sterkte met je mannetje tis zonde hij heeft de laatste tijd nogal wat meegemaakt zeg... Happy: Idd alvast gefeliciteerd met je man enne dat verjaardagscadeau geef je (hopelijk) volgende maand zeg je sorry ze waren een beetje laat met bezorgen
dat is een goeie shay! Bedankt voor de felicitaties! Erg lief. Hier wil het niet lukken dit keer. Ben erg verdrietig omdat het zo goed voelde. Ik ben de moed een beetje kwijt. En natuurlijk hoor je dan weer een paar mensen die zeggenh ik mocht binnen een jaar al behandelt worden. Waarschijnlijk omdat ze zelf in het ziekenhuis werken bah... :x . En ik maar buffelen om de dag door te komen van de pijn. Ik heb zelfs afgelopen twee weken geminderd met de med om dae kans zo groot mogelijk te maken . Soms denk ik weleens dat het ons niet gegunt is. Erg hè, terwijl er nog veel meer meiden zijn, die nog veel grotere problemen hebben. Sorry voor de ego trip . Wat tweelingen betreft, mijn mannetje en ik hebben onafhankelijk van elkaar altijd gezegd dat we heel graag een tweeling zouden willen hebben. Hij wil zelfs wel graag die drieling van de reklame . Ik zei nog; hallo ik moet het dragen hoor!
@Happybest: kan me voorstellen dat je er moedeloos van begint te worden. Kan het me wel een beetje voorstellen, al is het bij ons natuurlijk relatief heel snel gegaan. Maar om zo onwijs lang te moeten wachten en zoveel onzekerheid te hebben over de toekomst, of het dan wel gaat lukken......ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor! Ik hoop het zo voor je meid, dat het nou eens mag lukken, het zou zo fantastisch zijn! En hopelijk wordt het dan meteen een tweeling! Kus, Emma
Dank je, je bent een lieverd Emma! Zo fijn om even van je af te kletsen zonder beoordeelt te worden. Nogmaals wat zou ik zonder jullie moeten. Hoe gaat het bij jou thuis? Met je mannen en natuurlijk jezelf? x
En je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Bij ons heeft het bijna 2 jaar geduurt en ik was alles behalve blij dat het zo lang duurde
Weet je happy ik heb dat de laatste tijd ook wel gemerkt maar mensen gaan situaties ALTIJD vergelijken terwijl met meestal gewoon appels met peren vergelijken is... Waarschijnlijk mochten die mensen verder vanwege andere problemen maar dat zeggen ze er dan niet bij waardoor jij alleen maar onzekerder wordt... Ik snap dat je op den duur denkt waarom wij nou niet? en dat je gaat twijfelen of jullie 1 van die stellen zijn waarbij het niet lukt... Maar dat je echt nooit een kindje kan krijgen komt tegenwoordig nog maar bij heel weinig stellen voor... Alleen de 1 krijgt het wat sneller als de ander... En waarom en hoe dat zit weet niemand... Het is je van harte gegunt meid en volgende maand wordt gewoon jou maand Oh ja en van die drieling dan krijg je dus ook 3 keer zoveel hormonen dus dan mag je zeker wel een goeie emmer aanschaffen ale:
Oh ja ik las net op internet een jongentje van 13 die vader was geworden... Hij had 1 keer sex gehad met een meisje van 14 en bingo zwanger nu hebben ze een dochtertje... Nou echt dat snap je toch gewoon niet meer... 1 keer sex hele jeugd vergooid en andere stellen zijn er jaren mee bezig en zijn er echt klaar voor en lukt het niet...
Haha..als ik dan op jou lijk dan kan ik idd beter zo'n zwarte cementbak aanschaffen ! Maar zoals ik al zei, dit duurt een dag en morgen is alles weer gewoon. Gaan we weer vol goede moed verder! Appels en peren vergelijk je op zulke momenten toch, dat is ook zo. Nou moet ik bij deze twee stellen zeggen, dat ze ook echt voorrang hebben omdat ze in het ZH werken. Maar ach, daar lach ik morgen weer om ! Chelleke, hoe hield jij dat eigenlijk vol, met de pijn?
Hoi Meiden, hier ben ik ook weer even.... Eerst maar even op jullie reageren: Happybest, meid geen gesorry voor het uiten van je gevoel meid, ik begrijp je heel goed hoor, jullie zijn ook al zoveel rondes bezig en dan hakt het er elke keer harder in... maar je bent nu toch nog niet ongi meis, dus misschien toch nog een kansje, hoe klein ook? Wel gefeliciteerd met je mannetje vandaag! Emma jeetje gelukkig ben je erachter gekomen dat Mick werd overgedoseerd.... kan me voorstellen dat je hart brak... Chelleke, vervelend dat je schouders verder achteruit zijn gegaan meid, het zal vast veel pijn doen. Malleboe, ik ga toevallig ook do naar de huishoudbeurs en misschien wippen we dan ook de 9 maanden beurs even binnen, al heb ik het gevoel daar nog niets te zoeken te hebben nu... Dai, rot reden waarom jij het niet bent geworden bij die sollicitatie, daar kun je zo weinig mee als ze dat niet verder toelichten. Krokodieltje, fijn dat je mirena verwijderd is, het is de eerste stap he, nu nog een paar maanden geduld voor jullie aan de gang mogen... Shay, spannend dat je dinsdag misschien het geslacht kan zien op de echo.... Anne, fijn dat alles toch in orde was, kan me voorstellen dat je erg geschrokken was van het bloedverlies... Danabelle, lekker genieten van je angelsounds meid.... Hier nog steeds geen verandering.... ik heb gister een zw.test gedaan maar deze was negatief, zoals verwacht.... ik doe nu voorlopig geen test meer, heeft toch geen zin....
Hoi meiden, Kom eventjes gedag zeggen in de hoop dat jullie me nog niet vergeten zijn. Hope gefeliciteerd! Ik snap dat je je het nog niet helemaal beseft, maar kan je ook vast zeggen.... dat kan nog wel even duren! Hoe is het met de rest? Ik heb niet zoveel bijgelezen, maar hoop vanaf nu jullie weer te kunnen bijbenen. Druk druk druk de laatste tijd. Hier alles oke trouwens. Voel de beebie steeds vaker en beter. Gister trapte de beebie zelfs keihard tegen de hand van aanstaande papa aan Zo bijzonder! Ga zo even koffie drinken bij m'n ouders. Liefs
Heb ik wat gemist? @ Happybest, tja een drieling zou wel bijzonder zijn, maar ja je moet het ook nog bij je dragen, die kerel van jou is ook een grapjas.....maar ja je moet er een beetje de moed in houden, dus dan maar een 3ling! @ Charpi, ik hoop echt dat je morgen gewoon ongesteld wordt, dit is echt niet leuk meer....je wilt gewoon zekerheid, this is killing! @ Shay, ik had het nog niet gelezen van die pappa van 13, maar idd daar snap je toch helemaal niks van...en op die leeftijd zouden ze met heel andere dingen bezig moeten zijn, maar ook daar snap ik tegenwoordig niks meer van....word ik nu oud? Dames fijn weekend! Dai
@happybest: Jeetje, voel me helemaal schuldig nu. Ik geloof dat ik een van diegene was die vertelde dat ze eerder mocht voor onderzoek, omdat ze in het ziekehuis werkte. Sorry . Kan me helemaal voorstellen dat dat frustreert. Maar voor jouw geruststelling: ik mag meteen naar de gyn vanwege mijn gezondheid, heb niet eens verteld aan de huisarts dat ik in het ziekenhuis werk. Maar dat helpt jou natuurlijk niet verder. Waarom mag je eigenlijk niet naar een gyn? Ben je inmiddels niet al een jaar bezig (aan je aantal cycli te zien)?
Stephanie: bedoel je daantje niet in plaats van hope... Anders heb ik ook wat gemist geloof ik... Dai: Nou dan worden we allebei oud want ik snap dat ook echt niet... Als je die foto dan ook ziet het lijkt net ze zusje ofzo... Gewoon zielig... Even een update ik heb gister een hele dag niet gespogen goed he... En ik word dik jeej zie ineens me buik groeien de laatste week... Ik dacht het zelf al te zien totdat me vriend het nu ook zei hey je krijgt een buikje met een big smile op ze gezicht... Normaal gesproken zou ik die opmerking niet kunnen waarderen maar nu vind ik het niet erg... Ik moet maandag op gesprek komen op me werk en aangezien mijn contract in maart afloopt ben ik benieuwd wat ze gaan zeggen... Ze zijn namelijk ineens aan het bezuiniggen en van de week zijn er al 2 ontslagen... Ze had me een maand geleden al wel gezegd dat me contract verlengd zou worden maar of dat nu ook nog telt... Als ze me contract niet verlengen heb ik echt een probleem zit ik ineens de rest van me zwangerschap zonder werk... Maar ja ik zit nu in de ziektewet dus ik weet niet hoe dat nu dan zit of ze me wel kunnen ontslaan... Ach ja we zullen wel weer zien...
Meiden, jullie hebben gelijk. Sorrie Daantje en Hope! Keek naar het plaatje en dacht echt dat Hope het was... *schaam schaam*
het was heerlijk in de sneeuw, vooral ook omdat ik niet ongi was geworden, en dus vrijdag getest en jaaaaaaaa! WE ZIJN ZWANGER! ik kan het nog niet helemaal bevatten...Sinds gisteravond laat pas thuis, dus ik zit een beetje te bedenken wat ik nu moet doen. Morgen eerst de huisarts maar bellen. En daarna de reumatoloog. Ik zag dat Daiquiri was gestopt met de sulfasalaside, terwijl ik dacht dat ik dat gewoon door mocht slikken... Ik hoor het hoop ik morgen wel van de doktoren... groetjes