Hoi dames! Linneke, wat vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent! Verstandig om even contact op te nemen met de huisarts, zeker als je normaal nooit overtijd bent. Happybest, kan me voorstellen dat je het idee hebt dat je heel wat tijd hebt 'weggegooid'. Wat rot - maar nu kun je wel geholpen worden toch? Stephanie, ik heb je site bekeken, mooie buik heb je en idd leuk om eens een gezicht bij de foto's te zien! Emma2, ben benieuwd wat jij hebt geshopt op de negenmaandenbeurs Shay, gisteren (nouja, zaterdagnacht) begon het overgeven weer heel vroeg (om 3 uur 's nachts) maar tegen de tijd dat we op weg gingen was het gelukkig over (zijn pas om twaalf uur vertrokken hier). Wel heb ik de hele treinreis met mijn meegenomen zakje voor mijn neus gezeten want ik had het idee dat mijn eten/drinken er ieder moment uit kon komen.. Gelukkig bleef het bij dat gevoel - hoewel ik dat ook heel vervelend vind. Ik had op de beurs het idee dat ik de enige was die daar nog nagenoeg zonder buik rondliep! Maar dat zal wel mijn interpretatie zijn Ik vond het erg druk, gelukkig werd het later iets minder druk, en erg vermoeiend. Heb grote bewondering voor de dames met buiken van zeven maanden die daar nog rondliepen.. Maargoed, ik ben natuurlijk al niet zo gezond en dan ook nog eens flink beroerd door de zwangerschap, dus het is ook geen wonder dat ik het erg zwaar vond. Het was ook wel leuk hoor! En ik vond vooral het buggyparcours erg handig. Ook voor wat de kamertjes betreft zijn we weer wat wijzer geworden; de aanwezige standhouders verkopen geen van allen smalle kasten of commodes. Dus weten we waar we niet moeten gaan kijken.. We hebben vast een luieremmer geshopt - ik zie het niet zitten om 's nachts met een luier naar beneden/buiten te lopen straks -, een speelgoedolifantje (het draakje dat we het liefst wilden was helaas op maar het olifantje is ook leuk!), een voedingsnachthemdje en een shirtje voor mij en nog wat verzorgingsproducten voor mij. Ook van VSM iets tegen reisziekte waarvan ze beweren dat het ook werkt tegen zwangerschapsmisselijkheid. Ik probeer het een paar dagen en kom dan mijn bevindingen melden hier Trouwens, misschien gek vraagje, maar hoeveel cupmaten zijn jullie gegroeid tijdens de zwangerschap? Ik ben nu anderhalve maat gegroeid (heb normaal een A/B cup en nu een C) en kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het nog meer wordt. Dus wilde ik vast een voedingsbeha gaan dragen, maar bij Prenatal raden ze dat af omdat ik vast nog meer ga groeien. Maar om nou de hele tijd in zo'n vormloos zwangerschapsding te lopen.. ik wil van de zomer natuurlijk ook gewoon leuke shirtjes met spaghettiebandjes aan! Iemand tips/advies/enig idee hoeveel groei van de borsten normaal is?
Gelukkig is het redelijk goed gegaan... Ik heb idd ook gehoord dat dat van vsm kan helpen dus ben benieuwd... Erger kan het niet worden toch... Het is dat ik niet op die beurs liep maar anders had je gedacht he nog 1 zonder buikje... Heb net een nieuwe foto van me buik gemaakt staat in me album... En idd nog geen positiekleding... Dit is de enige broek die ik nog pas de rest van me broeken is te groot geworden erg he... Ondanks dat je de kleine nog amper ziet omdat ik nog geen toeter heb laat mevrouw of meneer wel weten dat het er zit... Wordt aardig geschopt daarbinnen... Gisteravond ineens weer een druktemoment en papa legde ze hand op me buik en kon het duidelijk voelen... Even een momentje met ze drieen... Dit wordt mijn 11 dag spuugvrij dus ik denk dat ik het ergste achter de rug heb... Misselijkheid blijft wel een beetje maar ja dat zal nog wel 20 weken duren vrees ik...
Je krijgt toch al wel een schattig buikje hoor Shay! Mijn man heeft gisteren een foto gemaakt van mijn buik, achteraf zei hij dat ik volgens hem 'naar voren sta' met mijn buik omdat ie op de foto dikker lijkt dan in het echt. Zal hem zo toch even proberen te plaatsen (ik ben niet zo handig met de computer), dan hebben jullie een indruk. Ik heb zelf al positiebroeken gekocht (twee stuks) en voel me daar veel prettiger in. Ze zwabberen niet om me heen (dat doen mijn gewone broeken nu wel) en ze groeien mee, dus ik kan ze gewoon de hele zwangerschap aan. Heb zo niet meer het gevoel dat ik voor lul loop en krijg ook geen opmerkingen meer van mensen over dat ik ben afgevallen. Misschien voor jou toch ook een idee? Ik weet niet wat je normale kledingmaat is, maar ik paste nu alleen in de positiebroeken van Noppies, maat XS. De andere merken vallen duidelijk groter. Wat leuk dat je de baby al zo goed voelt en dat je vriend hem/haar ook al kan voelen!
Misschien moet ik idd dan ook maar van die broeken gaan kopen... Sta idd echt voor lul met me gewone broeken omdat ze zo los zitten en dan blijf je maar die opmerkingen krijgen van wat ben je afgevallen... Om een foto te plaatsen in je album moet je onder iets wat je getypt hebt even op je album klikken en dan staat er ergens foto uploaden heel makkelijk..
Hoi meiden, Ik kan niet mee praten over veel afvallen. Maar weet wel dat ik zweer bij de positiebroeken! Zitten als gegoten en je hebt geen last van een broekrand die in je buik prikt. Hier trouwens last van dat eten niet meer wil zakken of zo. Maagzuur ineens wat minder, maar nu (sorrie voor de vieze details) boer ik steeds m'n eten op. Spugen kan ik niet, maar dit is zooooo vervelend! Net bij zeeman nog wat lieve slabbertjes gekocht en een geel/creme gestreept pakje. Kon het niet laten liggen! Oh ja, vraagje over de cupmaten. Volgens mij is dat bij iedereen verschillend. Ik heb al een poosje bh's van m'n moeder aan. Die zijn zeker een cupmaat groter als die ik had. Dat was al een D. Gewoon met beugel. Zit me prima.
over de cupmaat vraag ik ben van een b naar c gegaan dus niet heel veel verschil... Ik leef echt toe naar die 20 weken echo maar ik betrap mezelf erop dat ik er elke dag meer nerveus voor wordt... Ben echt doodsbang dat ze gaan zeggen dat het niet goed is.. omdat ik dan al 8 weken geen echo meer heb gehad...
Dat je nerveus bent kan ik me heeeeel goed voorstellen. Het is ook doodeng. Maar de echo op zich is ontzettend leuk! Je zal zien dat je voor niks zo zenuwachtig bent geweest. Maar dat is voor mij nu makkelijk praten. Hopelijk is de week snel voorbij
Nou balen hoor. Ik ben gisterenavond ongesteld geworden.Wel raar na anderhalve week overtijd te zijn. Ik ben erg teleurgesteld!
He bah Linneke! Dikke knuffel. Het enige lichtpuntje is nu dat je weet waar je aan toe bent (al helpt dat niets tegen de teleurstelling). Shay je buik groeit al mooi hoor! Je ziet het al echt.
Geweldig, heel mn tekst weer weg.... :x dus de tekst hieronder wordt wat korter... @ Linneke, meid wat balen zeg! Al heb je nu wel zekerheid, alleen het was natuurlijk niet de zekerheid die je zocht. Ik draag nog gewoon mn eigen bh's. je kan eerst ook een maat groter kopen dan je eigen, maar ik ga straks toch gewoon weer aan de sexy hema zw.bh's. en dan doe ik er van die pads in (bijna duurder dan de bh!), want anders zie je het weer zo goed als je het koud hebt he...
Ik ga dit topic verplaatsen naar clubs, bij zwanger worden. Mochten mensen die vaak mee praten, niet meer langskomen, zouden jullie ze dan een pb willen sturen?
Wauw, worden we eindelijk echt een officieel clubje Mijn cup maat is nog hetzelfde, ik heb een grotere omvang genomen. Dan zit de cup wel iets ruimer. Ik vind de zwangerschaps BH's echt voor geen meter zitten. Wat een ondingen zijn dat! Ben van de week trouwens bij de H&M geweest voor een positie broek. Geen spijkerbroek, maar een mooie zwarte. Ik weet niet waar die maten op gebasseerd zijn...maar zelf 2 maten groter dan mijn confectie maat krijg ik nauwelijks over m'n heupen De band om de buik is het enige wat aangepast is aan de zwangere vrouw. De rest van de broek is noor hele slanke tienermeiden volgens mij hahaha. Van de week toch nog maar even verder shoppen. Ik krijg last van mijn darmen als ik mijn gewone spijkerbroeken draag Hoe is t verder met iedereen? Ook zo lekker verkouden? Knuffels
Goed idee! Ik vond het bij mezelf ook al niet zo charmant staan met de koudere dagen.... Waar haal je zulke pads dan? Ik zal vanavond eens vragen aan mijn man wat voor cupmaat ik de vorige zwangerschap had. Hij heeft er veel meer verstand van dan ik haha Volgens mij draag ik nu 75C.....ff checken..... ja klopt! Maar volgens mij was ik de vorige keer iets van 2-3 maten gegroeid. Toppunt is pas na de bevalling met die gestuwde boobs. Mijn 'normale' maat na de vorige zwangerschap was 75B (voor de zwangerschap 75C!) Tot snel!
Linneke, dikke knuffel! Balen dat je ongesteld bent geworden zeg. Jippie, we horen bij de clubs! Zijn dan ook al wel een poosje aan de klets natuurlijk.
NOD Linneke: ? Happybest: 16maart Charpi: ? Hope 1982: ? Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 01-08-2009 Danabelle 06-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Afspraken: 24-02: Happybest oogarts 25-02: Stephanie controle gyn 25-02: Malleboe 2e afspraak VK + 2e echo 26-02: Daiquiri 2e afspraak VK 03-03: Happybest reumatoloog 15-05: Daiquiri reumatoloog Eventjes 't lijstje erbij gehaald. Klopt ie nog een beetje?
@ Stephanie, zou je mij willen veranderen op het lijstje naar uitgerekende datum 10 augustus 2009? Ik weet zelf zo gauw even niet hoe dat moet. Zou ook nog mijn buikfoto in mijn album zetten maar kan het juiste kabeltje voor de camera niet vinden
NOD Linneke: ? Happybest: 16maart Charpi: ? Hope 1982: ? Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 01-08-2009 Danabelle 10-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Afspraken: 25-02: Stephanie controle gyn 25-02: Malleboe 2e afspraak VK + 2e echo 26-02: Daiquiri 2e afspraak VK 03-03: Happybest reumatoloog 17-03: Happybest oogarts 15-05: Daiquiri reumatoloog
Hai, Mijn oogdruk was weer goed, maar nu was erg weer een ontsteking zichtbaar. Dat was jammer, maar helaas. Hij wil niets geven omdat de oogdruk dan weer gaat stijgen. Moet over drie weken weer komen. Wat een gedoe. Maar ja. Stephanie en Malleboe, veel plezier morgen!