NOD Happybest: 16maart Linneke: 22maart Charpi: ? Hope 1982: ? Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 01-08-2009 Danabelle 10-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Afspraken: 25-02: Stephanie controle gyn 25-02: Malleboe 2e afspraak VK + 2e echo 26-02: Daiquiri 2e afspraak VK 03-03: Happybest reumatoloog 17-03: Happybest oogarts 15-05: Daiquiri reumatoloog
Als je alles hebt ingevuld bij cyclusbanner, dan moet je het resultaat even knippen of kopiëren en in je profiel plakken. Dan onderaan nog even op wijzigen drukken en dan staat het er als het goed is.
De oogarts zegt dat iedereen het kan krijgen (iris-ontsteking), maar omdat ik een vorm van reuma heb ben ik er waarschijnlijk gevoeliger voor. Ik heb het in okt 2007 ook al gehad. Ik denk dat het ook wel een beetje komt, omdat ik zonder mijn goede medicatie zit. Ik ben namelijk in okt 2007 gestopt (al had ik het net van te voren, maar toch). Ik snap niet wat er dan mis is met je banner. Als je alles goed ingevuld hebt, zou het moeten kloppen, dus ik heb geen idee. Hoe is het verder met je? Ben je alweer een beetje bijgekomen van de teleurstelling. Het went nooit helaas,ik kan soms nog steeds boos worden van afgelopen vrijdag. Niet dat het helpt maar toch. Ik duim voor je en ik weet zeker dat het goed komt!
waarom ben je gestopt met je medicatie happy? Nee ik ben er nog steeds niet over heen. Was er van overtuigd dat ik zwanger was en valt dus zwaar tegen. Vanmiddag moest ik ook nog bij de apotheek zijn en in dat pand zit de verloskundige, dus dat voelde ook even raar. Ik dacht hier had ik over 6 weken naar toe kunnen gaan!
NOD Happybest: 16maart Linneke: 22maart Charpi: ? Hope 1982: ? Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 01-08-2009 Danabelle 10-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Afspraken: 25-02: Stephanie controle gyn 25-02: Malleboe 2e afspraak VK + 2e echo 26-02: Daiquiri 2e afspraak VK 03-03: Happybest reumatoloog 17-03: Happybest oogarts 09-04: Daiquiri 20 wk echo 15-05: Daiquiri reumatoloog Zo, even mn 20wk echo in het schema gezet! @ Emma2, ik heb die pads gewoon bij de lingeriezaak gehaald. het zijn gewoon dunnen bruine flubbertjes die de hele cup vullen, dus niet van die kipfiletjes, die je er ook kan kopen. die van mij kosten 9,95 per 2 flappies....wel veel geld voor weinig, maar het was het mij waard....alleen niet wassen in de wasmachine, maar gewoon handwasje! Stephanie & Malleboe, succes morgen! Groetjes, Dai
Linneke, dat kan ik me heel goed voorstellen. Dan is het een giga domper. Knuffel! Ik ben vanwege onze kinderwens gestopt. Mijn medicijnen kunnen dan niet (ze weten nog niet goed wat de gevaren zijn). Vandaar. Dai 20weken, jeetje wat gaat de tijd snel! Super zeg.
Thanx Dai! Wel een goede tip! Blijven ze wel een beetje goed zitten? Happybest: wat een ellende zeg, met je ogen..... Heb je er erg veel last van? Hopelijk gaat het snel weer weg, heel veel sterkte! Linneke: Wat erg dat je zo teleurgesteld werd terwijl je echt dacht dat je zwanger was... Soms kan je zo zeker zijn en dan valt alles weer in duigen.... Wie weet was het met de innesteling niet helemaal goed gegaan en zat je er eigenlijk heeeel erg dichtbij. Ik heb dat namelijk ook een keer gehad, ZO zeker was ik dat ik zwanger was. Dat gaf mij destijds wel de moed om door te gaan. Heel veel sterkte meid, ik blijf duimen! Goh, bij de clubs!
Oja, om nog even terug te komen op de 9-maanden beurs: Ik heb een potje gekocht voor mick om te oefenen met zindelijk worden. Er zit een sticker op de bodem dat als hij plast er een zonnetje verschijnt. Heel lollig en het werkt echt! Schijnt dat ze er eerder zindelijk mee worden. Ze verkochten er ook stickertjes voor in het gewone toilet, zodat je man goed kan richten (doet die van mij op zich wel hoor) Maar wel heel grappig! Het is een zwart vlekje en als hij het dan raakt verschijnt er een plaatje. Ook heb ik een stoer geel shirt laten bedrukken met : "Ik krijg een broertje of zusje" en op de voorkant een voetbal. Ook nog een zwarte joggingbroek laten bedrukken met zijn naam. En een knalrode polo voor mick Verder nog gel gekocht tegen doorkomende-tandjes-pijn met een tandenborstel met een knipperlichtje erin (Mick is er nu al wild van) Alvast een paar rompertjes en Weleda billencreme en bodymilk voor de baby. Veeel zomer-zwangerschapskleding (paar jurkjes, legging en een vestje en wat buikbanden en nog wat felgekleurde shirtjes) Wat woezel en pip spulletjes euhhhhhhhhh Ik zal ongetwijfeld wat vergeten zijn, maar dit was al aardig wat Oja, heb ook nog een gezichtsbehandeling bij de Weleda-stand laten doen, heeeeeeeerlijk!
NOD Happybest: 16maart Linneke: 22maart Charpi: ? Hope 1982: ? Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 01-08-2009 Danabelle 10-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Afspraken: 25-02: Stephanie controle gyn 25-02: Malleboe 2e afspraak VK + 2e echo 26-02: Daiquiri 2e afspraak VK 03-03: Happybest reumatoloog 03-03: Shay 20 wk echo 17-03: Happybest oogarts 19-03: Shay afspraak gyn 06-04: Shay uitslagen lever 09-04: Daiquiri 20 wk echo 15-05: Daiquiri reumatoloog
Hey, nog een club waar ik thuis hoor Hoi meiden, is hier ook iemand die aan de anti-depressiva zit? Ik slik het al vrij lang. Ben inmiddels wel van een hele hoge dosis naar een "aanvaardbare" dosis gegaan, maar toch. Ik ben wel benieuwd hoe anderen hier mee omgaan.
Zo ik moest me afspraken ook weer even op het lijstje zetten... Emma: maar de vraag is heb je nog een echo laten doen? want je wilde toch weten wat het werd? Dai: Goeie tips idd van die vullingen want ik zie altijd zwangere lopen waarbij je kan zien of ze het koud of warm hebben en dat hoeven ze bij mij niet te zien dus ik ga daar ook eens voor kijken... Ik ben net gebeld door het uwv en ze gaan nu onderzoeken of ik echt ziek ben door de zwangerschap zo ja dan nemen hun straks de betaling over 100%... Mocht ik weer gaan werken voor het einde van me contract dan ga ik de ww in dus 70%... Misschien moet ik nog een keer bij een arts van hun komen maar ja ik zie mezelf toch echt nog niet gaan werken... Ik voel me idd wel een stuk beter als eerst maar in staat om te werken ben ik echt nog niet... Ben nog steeds aan het herstellen van het vele spugen... Helaas heb ik de twee weken spuug vrij niet gehaald gisteravond ging ik weer... Na de sex nog wel lekker romantisch ben ik weer... Morgen komen de meubeltjes alweer spannend... Zodra het staat maak ik natuurlijk een foto voor jullie haha Even een totaal andere vraag maar omdat ik natuurlijk weg ga bij me werk wil ik nog wel iets leuks achterlaten voor me collega's... Hebben jullie misschien ideeen?
Hey meiden, Daar zijn we dan bij de clubs! Emma, je hebt je goed laten gaan zie ik Wat leuk zeg. Vooral die plaatjes waar je tegenaan moet plassen. Zou ik ook zindelijk van worden als ik Mick was! Enneh, leuke zomerpositiemode is er he! Desmo, welkom! Malleboe, hoe is je afspraak gegaan? Hier verloopt alles volgens de gyn helemaal volgens het boekje. Ik was al blij, maar nu weer eventjes extra blij Baby weer gezien en alles doet het geweldig. Gyn doet trouwens d'r best om me aan de borstvoeding te krijgen. (nou ja, m'n kind dan ) Ik ga me er maar eens in verdiepen denk ik. Wie van jullie heeft er al borstvoeding gegeven en wie is het van plan nu te gaan doen?