Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    senk joe, senk joe! :D

2. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Zo ik ben alweer vroeg aanwezig aangezien de meubeltjes vandaag tussen 8 en 5 uur gebracht worden... Dus ik kan de hele dag gaan wachten...
    De box wordt ook vandaag of morgen gebracht...

Weet iedereen trouwens wel dat we verhuisd zijn naar de clubs want ik mis een aantal mensen...

3. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    NOD
    Happybest: 16maart
    Linneke: 22maart
    Charpi: ?
    Hope 1982: ?

Zwanger:
    Stephanie 18-06-2009
    Annemarie 14-07-2009
    Shay 20-07-2009
    Emma 28-07-2009
    Sunshine 01-08-2009
    Danabelle 10-08-2009
    Daiquiri 16-08-2009
    Malleboe 09-09-2009
    Sanneke 17-10-2009

Verrassing!
    Knul!
    Meid!

Afspraken:
    26-02: Daiquiri 2e afspraak VK
    03-03: Happybest reumatoloog
    03-03: Shay 20 wk echo
    10-03: Emma 20 wk echo
    12-03: Emma afspraak VK
    17-03: Happybest oogarts
    19-03: Shay afspraak gyn
    06-04: Shay uitslagen lever
    09-04: Daiquiri 20 wk echo
    15-05: Daiquiri reumatoloog

Leuk met die kleurtjes! Heb even wat afspraken aangepast.

4. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    \:D/ de box is binnen... kwam toevallig ook vandaag binnen maar ze hadden gezegd dat hij al eerder geleverd werd maar het duurde iets langer... We hebben hem toch nog niet nodig dus maakte ons niet uit maar nu hadden ze er een rammelaar bij gedaan omdat ie iets later kwam... Ik plaats even een foto in me album weten jullie welke box het is...

Nu ga ik verder wachten op me meubels...

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Succes met wachten shay, box vind ik trouwens helemaal geweldig! :D

6. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Shay, die box is helemaal schattig zeg!

De mensen die je nog mist, zou je anders nog een PB kunnen sturen, zodat ze weten waar we inmiddels uithangen.

Vanochtend naar de VK geweest en we hebben het hartje gehoord! blijft altijd mooi! mijn HB-gehalte was mooi weer gestegen, natuurlijk dankzij de multivitaminen, maar vond het wel lekker om het weer bevestigd te krijgen.

voor de tabel: 2 april mag ik voor 3e afspraak VK

Groetjes!
    Dai

7. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Shay wat een super schattige box! Ben benieuwd naar je meubeltjes.

8. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Eindelijk me hele huis staat vol dozen... Ik dacht ik sjouw het alvast naar boven maar dat ga ik maar niet doen aangezien het echt heel zwaar is...
    Nu ga ik maar even stofzuigen en dweilen boven dan kunnen we vanavond misschien die meubeltjes in elkaar zetten en in het kamertje zetten...

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Jippie, leuk joh Shay!

Wij moeten nog helemaal beginnen met alles :(
    hahaha
    Hadden wij nou dezelfde meubeltjes uitgezocht?
    Of ben ik in de war?

10. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Bij ons hoefde er gelukkig niet zoveel gedaan te worden... Het is maar een klein kamertje en me vriend wilde graag iets doen en het was echt zijn project... Moest alleen maar een beetje verf op de muren en die muurschildering moest ie doen...

Wij hebben idd dezelfde meubeltjes maar ik weet niet of ze dat tegen jullie ook gezegd hebben maar in de winkels staan de oude model ledikantjes nog met ronde spijlen en op het plaatje zijn het rechte... Dus ik neem aan dat jullie ook die met die rechte krijgen... Er staat ook nieuw model op de doos zag ik net...

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Geen idee of het ronde of rechte spijltjes zijn eigenlijk hahaha, alweer zo lang geleden dat ik het gezien heb. Alhoewel, hij stond ook op de 9maanden beurs.
    Maak je even foto's als hij af is? Ben benieuwd. Wij krijgen trouwens 10 maart de meubeltjes, is ook al bijna!
    Ben alleen bang dat de kamer dan nog lang niet af is :(

Hoe zit het met de rest. Ook al meubeltjes uitgezocht?

12. sanneke78

sanneke78 Lid

21 okt 2008
    95
    0
    0
    ik heb wel gezien dat we bij de clubs zitten, maar had even niet zoveel te melden. Ik zie trouwens niet waar de clubs precies zitten, maar ik kijk altijd bij mijn berichten, dan zie je zo waar je nog bij aan het schrijven bent/ was...

Ik heb trouwens 13 maart mijn eerste afspraak bij de verloskundige en dan ook gelijk een echo. We weten nog niet of willen weten wat het wordt.

gister de hele dag tv zitten kijken... niet dat ze veel nieuws wisten te vertellen, het zijn de hele dag dezelfde beelden.

13. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Tuurlijk maak ik foto's als het af is maar dat duurt nog wel even hoor... In totaal zijn het 9 dozen die ze hebben gebracht dus het is nog een puzzel om het in elkaar te zetten... De kast staat nu maar dan zie ik weer hoe klein de kamer eigenlijk is... We hadden nog wel een grotere kamer over hoor maar die vonden we weer te groot en we willen toch gaan verhuizen als de baby iets groter is dus dan krijgt ie gewoon een grotere kamer waar die ook in kan spelen... Maar ja je moet een commode, kast en ledikantje erin hebben en dan zie je ineens hoe klein het eigenlijk is... Het is ook niet zo dat het een bezemhok is hoor haha

we hebben al een tijdje niks van malleboe en danabelle gehoord...

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ik heb Charpi en Malleboe een pb gedaan.
    Vooral Malleboe ben ik benieuwd naar. Als ze maar geen terugval heeft gehad. Daar had ze het de laatste keer over namenlijk.

Danabelle is gister nog online geweest zag ik. Dus die heb ik niet gepb't.

Ga zo boodschappen doen. Kom vanavond terug.

Liefs

15. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi meiden,

Sorry dat ik een week niets van mezelf heb laten horen... :oops: en nu heb ik ook nog eens geen tijd om alles bij te lezen, ben namelijk druk met de vakantievoorbereidingen. Morgenochtend vertrekken we om half 7 richting Schiphol voor een 9 daagse vakantie naar de Dominicaanse Republiek.

Met mij gaat het goed, al ben ik nog steeds niet ongi... dus als we terugkomen van vakantie, wordt het eens tijd voor een bezoekje aan de huidarts. Ik laat dan zeker snel weer wat van me horen, dus tot over ruim een week!

Groetjes!

16. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Ja stephanie, mijn banner krijg ik niet kloppend. HEel vreemd, Ik heb hem daarom ook maar weggehaald.

17. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Ik ben nog een clubje begonnen. Voor degene die al bijna een jaar of langer bezig zijn om zwanger te worden.

18. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    Ladies,

Ik zie dat 't kletshoekje' verhuisd is...
    Ik was jullie een beetje kwijt hihi! Maar ben zelf niet zoveel aanwezig meer geweest. :oops: Ziek :(

Even iets heel anders.
    Nemen jullie naast de noodzakelijke medicatie nog extra vitamines?

Knuffel voor jullie allemaal!

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Linneke, misschien eens bij een andere site een banner proberen? 9maand.com oid?

Charpi, geeft niet hoor! Maar we zijn nogal nieuwschierig hier ;)

Ik wens je iig een heeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie! (en zit hier stiekem strontjaloers te wezen;))

Sunshine, hoe is het verder met je?
    Ik neem geen extra vitamine. En alles is gezond, dus denk dat voldoende groente en fruit ook wel genoeg is.

20. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    Hey Stephanie,
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Weet niet meer of ik dat al gezegd had.

Ja hier gaat het z'n gangetje. Niet veel nieuws.
    Nadat ik bij de gynaecologe ben geweest heb ik wat last gehad na de echo (beetje buikpijn en beetje bruinverlies). Dacht toen ook dat er weer iets zou komen, maar weer maar 1 dagje.....stelde niet veel voor, daarna alleen bruinverlies.
    Dus misschien moet ik dat maar als menstruatie zien?!
    Wel weer die ontzettende buikpijn gehad, geen idee hoe ik daar vanaf kom. Echt verschrikkelijk! (Weer halverwege de cyclus?)
    Nu wel weer allemaal gekke kwaaltjes, maarja...ik wacht maar af. Ze heeft gezegd dat als het zo blijft dat ik terug moet komen en dat we verder gaan kijken.....*zucht*

Deel Deze Pagina