Hoi, Heb iedere maand een cyclus van 28 dagen en zou gisteren dus ongesteld moeten worden. Heb al een halve week ongi pijn, anders altijd alleen op 28e dag. Steken in m'n liezen, zuur dat omhoog komt en nog licht slijmverlies. Maar waaaar blijft dan nu die ongi? Heb net nog keer (m'n 3e deze week) getest (mag deze laatste klustermijn van mezelf erop los testen en nog steeds omowit. 'T is ok als ik ongi moet worden, maar laat 't dan nu dan ook maar gewoon komen. Grrrr.
ik herken het helemaal... 2 maand geleden ook "ineens" bijna 2 weken overtijd... als je dan neg test (niet zwanger) laat dan ongie maar komen.. of schiet op met die positieve test hihi... waarschijnlijk had mijn lijf besloten om mijn ei later te laten springen andere reden kon ik bij mijzelf niet bedenken.. .hopelijk gauw duidelijkheid!
Misschien nog te weinig zwangerschapshormonen in je urine? Heb op dit forum laatst gelezen dat iemand negatief testte en pas na 5 dagen positief! Succes!
Dank je wel. Zou dan een heeeeul andere zwangerschap zijn als bij m´n twee jongens. Had hoge hcg waarde dus snel zichtbaar op testen en daardoor ook maanden heel ziek. Maar het zou idd kunnen, wordt beetje gek van de kramp in m´n liezen. En heb al zo weinig geduld...
Je bent pas 2 maanden gestopt met de pil, of houdt je cyclus pas twee maanden in de gaten. Soms maakt je lichaam uitschieters qua eisprong. Misschien is dit het geval, misschien een te late hcg aanmaak, maar het kan ook dat e nog aan het "ontpillen" bent. Hopelijk snel duidelijkheid!