Mijn schoonzusje is nu een paar dagen over tijd, en mijn tante nu bijna 10 weken zwanger..die heeft gisteren het hartje gehoord en de beeb op de echo gezien.. echt gaaf! Maar kriebelen doet het wel Zeker als ik mijn andere schoonzusje die al een kindje heeft, laconiek hoor zeggen "ja..wanneer zullen wij nou eens voor de 2de gaan.."
@ Tummetje. Ik vind het ook super leuk al die zwangeren en baby's om ons heen. Steeds weer een leuk berichtje, steeds weer een kraamcadeautje kopen steeds weer een kaartje onvangen... Leuk om dat straks ook weer allemaal te kunnen geven en ontvangen!
hoi hoi ik wil me ook graag hier melden ik heb ook kriebels voor mijn 3e kindje jeetje wat klinkt dat eigenlijk 3 kindjes ha ha vroeger wou ik er altijd 2 en nu vind ik het zo gezellig dat ik steeds een stapje verder ga.ik ben 29 december bevallen van een prachtige dochter en wil graag een speelkameraadje die niet zo veel ouder is en ja het kriebelt behoorlijk ook al ben ik pas bevallen...
Hallo meiden Ik moet ook nog wachten. Alleen is het zo dat het niet is om verbouwingswerken uit te voeren zoals jullie of omdat ik nog geen goede cyclus heb. Neen, de situatie zit zo. Door het cmv-virus heb ik sinds oktober een venaportatrombose en longembolen gekregen. De bloedverdunners, marcoumar die ik zeker 6 maand moet nemen zouden de moederkoek kunnen aantasten met gevolgen voor het kindje. Alleen waren we het deze maand even beu van te wachten en zijn we toch gaan klussen. Nadien pas gecontroleerd hoever ik in mijn cyclus zat en het zou toch weleens prijs kunnen zijn.
Lammetje en SSV Welkom! @SSV, Spannend, maar ben je niet bang dat als je zwanger bent dat er iets mis kan gaan met het kindje? Of kun je met de medicijnen stoppen? @ Lammetje, hihi net bevallen en nu weer de kriebels, wat leuk! Hoe lang wil je wachten?
hoi hoi milla ik zat zelf te denken aan mei weer voor een kindje te gaan maar ik geef borstvoeding en die houd de cyclus tegen de eerste tijd duss bij mij is het wachten op de ongesteldheid. ik heb maar 1 eileider na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en miskraam dus kan het best even duren voor ik zwanger zal worden hoewel ik van Romy binnen 2 maanden zwanger was dus er is hoop!
@ Lammetje Zo mei dat is al best snel weer! Hopelijk ben je weer net zo snel zwanger als de vorige keer! Ik kan me voorstellen dat je nu wat onzekerder bent. Ik heb zelf PCO-syndroom en moet dus met medicijnen zwanger worden, het is altijd de vraag of ze aan gaan slaan, dus voor mij ook een raadsel hoe lang het gaat duren voordat het lukt. Bij mijn oudste dochter was het met medicijnen in een keer raak, dus ik hoop daar ook een beetje op.
Tuurlijk zit de schrik er in dat het kindje iets zou mankeren. Maar vanaf het moment dat we weten dat we zwanger zijn moeten we stoppen met dat soort bloedverdunners en moeten we overgaan op prikjes. We zien wel wat het wordt, het kan ook allemaal inbeelding zijn hé... Omdat we het al zolang willen...
Hoop voor je dat het raak is, maar dan zónder complicaties voor je kindje! Zo dames.. vandaag weer wat meegemaakt.. ik had gisteren een kraamcadeautjes voor mijn schoonzusje gehaald die waarschijnlijk volgende week gaat bevallen.. En had de prenatal gids gelijk meegenomen.. maar die had ik in de lectuurbak gelegd.. en nog wel bovenop! En mijn mams kwam vandaag op visite.. tja.. heeft natuurlijk die gids gezien... nam me apart en zei 'ben je zwanger?"... en ik kan echt niet liegen tegen mn moeder (nooit gekund ook.. ) en vertelde van onze kinderwens.. ze was helemaal happy! zo lief gewoon! ze riep wel 100 keer "ik wordt oma"...en dat terwijl ik nog niet eens zwanger ben!
ha ha tummetje dat is wel een leuke zeg ja als je zwanger wil worden stiekem dan moet je zo opletten of als je het geslacht van de baby weet en je het niet wil vertellen jeetje het licht dan op het puntje van je tong
haha, ik zou het heel graag willen weten..want ik hou echt van die blauwe of roze kleertjes! Inderdaad wel bang dat ik per ongeluk iets laat zien, of iets zeg waardoor ik de grote verassing verklap jij niet?
ik had het alleen aan mijn schoonouders en moeder verteld maar dat had ik beter kunnen laten gr... vond ik wel reuze jammer. vind het nu ook wel leuk om het de laatste keer is niet te weten ook zelf niet maar ben veel te nieuwschierig maar nu ga ik niemand vertellen wat het is (proberen dan ha ha )
heee ik fiets ook weer even binnen.... hier kriebelt het wel steeds harder... al zeg ik met mijn verstand nog ff nee laat maar! mijn gevoel zegt iets heel anders! en tja als ik zwangere zie hoor of ik krijg weer een geboortekaartje.... tja dan is mijn gevoe helemaal niet meer te remmen maar goed....... het komt wel weer al hopen wij er op het einde van dit jaar weer voor te gaan
Hoi hoi, @ Anniek, ik las dat je je huis aan het verkopen bent en bezichtigingen hebt gehad, spannend! Ik hoop voor je dat er een koper tussen zit, dat neemt al weer een last weg toch? Erg he die oorlog tussen verstand en gevoel. Nou bij mij wint het verstand hoor! Al is het 'kriebelen' wel heftig aanwezig. Vandaag gaan we toevallig winkelen in de plaats waar jij woont. @ Lammetje, wist jij in jou zwangerschap wat het zou worden en heb je het geheim kunnen houden? Ik wist het beide keren, en heb er geen geheim van gemaakt, maar in de eerste zwangerschap heeft mijn man wel eens de naam aan een vriendin verklapt! Ik wil de volgende zwangerschap misschien wel geheim houden wat het wordt, maar weet niet of dat gaat lukken hoor! @ Tummetje, hahaha, wat grappig, die moeder van jou is natuurlijk ook niet op haar achterhoofd gevallen, fijn dat ze zo enthousiast is! @ SSV, ik hoop voor je dat het raak is en dat het lichamelijk allemaal goed met je zal gaan! Hou je ons op de hoogte? Ik ben inmiddels bezig met het zoeken van een mooie kinderwagen, ik wil een Koelstra Flexxo, onze jongste dochter kan nu nog in de buggy en als er over een tijdje een derde kindje komt zal zij wel kunnen lopen en kan ik hem met reiswieg gebruiken, ik vind dat zo'n mooie wagen. We hebben nu een buggy Quinny maar vind die niet zo mooi. Ik houdt nu al wel erg veel rekening met dat er waarschijnlijk een derde komt, met spullen en ook met de indeling van het huis, hebben jullie dat ook? Misschien is het leuk om een lijstje te maken, met onze namen en wanneer we willen starten? Fijne dag allemaal!
heyhey jep ik hoop ook dat er iets tussen zit! en winkelen waar ik woonlijkt me sterk ahaha maar idd wel in dezelfde gemeente hahahaha wbt het nadenken over de volgende dat hebben wij ook! neem nou 2 dingen waar ik mee bezig ben; koop ik nu wel of geen buggy of is straks misschien een dubbele handig, of juist niet? Krijgt kyana meteen een nieuwe slaapkamer of niet? omdat we gaan verhuizen.... de babykamer gaat naar de eventuele volgende baby... dus denk denk denk wij WISTEN WEL het geslacht en wij hebben het toen geheim gehouden.
ik heb gisteren via postbank rentepuntenwinkel een duo wagen gekocht en mijn oude wagen op internet gezet dus ja houd rekening met een eventuele volgende. ik wist beide keren welk geslacht de baby had en we hebben het de ouders verteld nu hoop ik het stil te kunnen houden ha ha
Rekening met meerder kinderen hoef ik natuurlijk nog niet te houden.. maar we wilden laatst ons rommelkamertje opknappen, maar dat wordt waarschijnlijk ooit de babykamer.. dus daar wachten we dan nog maar even mee.. beetje zonde als ik over een halfjaar/3kwartjaar weer dat kamertje moet opknappen.. zo erg irriteer ik me er ook niet aan Ik heb vandaag al heel wat smsjes van mijn moeder gekregen dat ze het er moeilijk mee had om het niet tegen mn stiefvader te zeggen hahaha stuurde terug 'nu weet je wat ik mee maak" hahaha
@ Tummetje, Hahahaha die moeder van jou is wel heel enthousiast! Zo is het net alsof je al zwanger bent @ Anniek, Jij woont toch in RM? laat ik het er op houden dat ik op een hele grote boulevard ben geweest met o.a. de Mediamarkt Al iets gehoord van de kijkers? @ Lammetje, Nu al een duo wagen? En wat als het langer duurt dat je zwanger wordt? Ik heb dat probleem ook een beetje, ik wil graag dus die wagen kopen, maar stel je voor dat ik een tweeling krijg... Je weet nooit! Ik twijfel wel een beetje.
milla zon duo wagen kan ik altijd gebruiken omdat romy pas drie maanden is en ik in mei al wil begnnen voor de volgende dus mocht het iets langer duren heb ik hem nog nodig kan ik ze gezellig naast elkaar zetten en ik krijg hem via postbank voor 299 en op marktplaats staan 2e handse voor 300 en meer dus het is nooit weggegooid geld