Ik kom eens mee kletsen. Januari dit jaar gestopt met de pil maar mijn cyclus doet niks. Nu moet ik van de huisarts weer 3 maandjes aan de pil om mn lijf wat rust te gunnen. Dus onze wens moet even 3 maandjes de ijskast in en na mn laatste pil strip mogen we weer meteen aan de klus 1 maand. Mocht het dan nog steeds een puihoop zijn met mn cyclus dan mag ik naar de gyneacoloog. Hopelijk komt het niet zo ver en heb ik over een maandje of 4 een positieve test. Moet zeggen dat ik wel gerust ben dat het even uitgesteld zal worden. Lekker al mn aandacht nog voor Lieve en niet elke keer naar de drogist om weer een zwangerschapstest te halen. Gewoon even niks. Ons 2e kindje komt echt wel,alleen moeten we iets meer geduld hebben.
tummetje zegt dat wel! *zucht* en ik voel meteen elk jaar erbij..heb jij dat ook of wacht je nog niet zo lang? ssv: lekker die dokters,schiet mooi niet op dus Sterkte ermee! Denise: ik hoop dat je over die paar maandjes idd een positieve test hebt!
@ Denise; welkom! @ zwarte zwaan: jaa... zeker.. iedere maand duurt zooo lang.. wij willen al vanaf sept. vorig jaar.. maar toen wisten we al dat het deze zomer erg druk zou worden op mijn werk ivm met de manager die weg is gegaan... ik neem dus bijna al zijn oude werk op me, dus is het echt onmogelijk daar ook nog eens zwanger bij te zijn maar september dit jaar is onze maand @ reveant: hoi..
Hallo allemaal, Ik zit in hetzelfde schuitje wij willen er ook heel graag voor gaan echter willen we nog een paar maanden wachten. Eind juli gaan we 8 dagen op vliegvakantie. Heb dan weinig trek om (misschien) misselijk te zijn daaro. Dus nog ffies wachten maar dat is toch wel moeilijk De hormonen gieren door mijn lichaam.
wij willen ook graag een kindje alleen we moeten nog wachten omdat we maar 1 slaapkamer hebben en we willen dus nog een kamer erbij dus zitten we met het probleem of we mogen aan bouwen nu hebben we het aan gevraagd maar wanneer we antw krijgen is nog maar de vraag en lukt het niet moeten we verhuizen zelf moet ik ook wachten omdat ik net van de prikpil af ben en omdat het dus nog een jaar ofzo kan duren voordat mijn cyclus weer goed opgang is
ik kom ook meedoen wij willen ook heeeeel graag een beebje, maar we zitten met een tijdelijk huis (hard op zoek naar een nieuw, permanent huis, valt niet mee) en ik zit in het laatste jaar van mijn studie, moet nog 8-9 maanden tot ik klaar ben. ben niet meer aan de pil, echt heerlijk vind ik dat, heb alleen wel 2 maanden terug de map geslikt vanwege een gescheurd condoom en sindsdien 2 korte cyclussen gehad, hoop dat ie nu weer normaal is. map slikken was niet zo leuk maar wel het meest verstandige om te doen. soms heb ik de neiging om gewoon te zeggen 'we gaan ervoor en zien het wel' maar wil toch liever alles eerst op orde hebben, maar het wachten is zo moeilijk!
Wie weet hoop het! Durf nu nog niet te stoppen met de pil een vriendin van mij stopte en 2 weken daarna was het al raak dus kga nog 2 strippies doen.
Nou, gister mijn mannetje gepraat. En juni wordt DE maand. Dan gaan we beginnen. Ik moet bekennen dat ik het ongelooflijk spannend vind en eng! Zijn we er klaar voor? Kunnen wij wel opvoeden en zo? Nou allemaal vragen waarvan je wel weet dat het allemaal goed gaat komen maar toch is het heel spannend! Maar eindelijk is het zover! Moet alleen mijn cyclus nog bekijken want ik wordt 2 keer ongesteld in de 30 dagen dus beetje vreemd. Iedereen heel veel succes. Ik hoop dat voor iedereen de tijd snel aanbreekt om voor de echtes te gaan!
ja het is allemaal zwaar meiden vooral als je eierstokken aan het jeuken zijn en dan zie je veel vrouwen die zwanger zijn of net bevallen zijn en dan heb je het ook wel moeilijk hoor ik heb het met iedereen hier te doen dus meiden allemaal sterkte en op een dag worden we gelukkig(als het goed is) allemaal mama
@ angilla: hoop dat jullie aanbouw er snel is! @ marieke: welkom! Die neiging heb ik ook hoor! Maar ik heb geen zin in vragen als "ennn..ben je nou al zwanger?" Dus we zeggen het express niet @ daantje: jaa..die kans is er natuurlijk altijd! En zo weet je ook nog of je niet ongi wordt op je vakantie @ lonnie: aaaah wat gaaf! hoop dat het snel raak is voor jullie! Ik heb er ook wel een beetje de zenuwen voor.. maar geloof dat het helemaal goed gaat komen.. ohhh erg he... overal zie je dikke buiken, en kleine kinderen *zucht* volgend jaar hoop ik met een bolle buik door de stad te paraderen haha Ben er trouwens achter gekomen dat een goede vriendin van mij waarschijnlijk bezig is met zwanger worden. Maar ze heeft nog niks tegen me gezegd.. ik zou het zooo graag met haar willen delen.. samen zwijmelen bij de babykleertjes Maar straks zit ik er naast.. en dan heb ik mezelf versproken én ik sla een flater bij haar... Wat moet ik doen? Gewoon afwachten.. ?
ja het is allemaal wel wat zwanger willen worden maar echt moeten wachten ik denk dat als het aan ons ligt (wat we allemaal willen) dat de tijd achteraf sneller is gegaan als we eenmaal zwanger zijn. en dan denken we ook dat het het wachte allemaal waard is geweest als we onze kleine humpie in onze armen hebben
Ohh joh.. ik had het er laatst over.. ik nog: poeh..nog iets meer dan 3 maanden.. maar ik ging even terug rekenen, 6 maanden eerder hadden we besloten dat we het echt wilde! en die zijn zo omgevlogen onze tijd komt echt wel hihi
Hallo allemaal! ook ik zou graag nog een kindje willen heb een zoontje van 10 maanden maar het kriebelt al weer een tijdje. Maar augustus ga ik trouwen en wil niet met een dikke buik trouwen past mn jurk niet meer dat zou erg zonde zijn. en ten tweede zou ik het fijn vinden als mn zoontje toch wat zelfstandiger is denk ik. dus we wachten nog tot volgend jaar denk ik. Maar wachten duurd zo lang als je iets graag wilt. groetjes jane
He tummetje,ik hoop zo dat september je maand is dat het ook meteen raak is! Ik zit hier ve ongeduldig te wezen en stiekem een beetje kwaad op mijn vriend maar ja die kan er ook niets aan doen maar het is zó frustrerend. En ik weet niet eens of ik wel zwanger kan worden en ben al 32 Dames,,ik wens jullie allemaal een baby toe!
hihi ik hoop het ook zo.. gisteren hebben mijn vriend en ik samen een pakje gekocht.. hij vond het weliswaar leuk in de prenatal... ohh..maar wat gaat het toch kriebelen.. *zucht* @ Milla: hoe gaat het trouwens met de verbouwing? Hoe gaat het met de andere meiden? Hebben jullie nog nieuws?
Haj! Ik ga hier ook maar even meekletsen, denk ik... Ik heb net 3 maanden gewacht, terwijl ik al wel met de pil gestopt ben. Mijn man kreeg namelijk nogal plotseling last van een vervelende ervaring toen hij klein was. Nu we dus echt voor het echie zouden gaan, kwam dat bij hem boven (een gevoel van 'druk' en 'moeten' kwam bij hem boven)... Inmiddels heeft hij een aantal gesprekken gehad met "iemand die er verstand van heeft" om de boel te verwerken. Afgelopen weken hebben we voor het eerst een serieuze poging gewaagd en nu maar afwachten... Wachten is het lastigste van het hele baby-gebeuren denk ik...? X M
Welkom Margarita! Wat naar dat die gevoelens bij je man naar boven komen. Hoop dat ie het kan verwerken voor het echt moeten voor hem wordt De baby maken moet natuurlijk ook leuk blijven Hoop dat het snel raak is voor jullie en wachten pff.. als ik wist dat ik zwanger was zou ik het niet erg vinden.. maar nu weet ik gewoon dat dat nog moet komen... en dat ik nog een poosje te gaan heb