In maart over tijd!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tamendon, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal ik ben 4 dagen over tijd en ben bezig voor de eerste,
    heb al 3 testen gedaan allemaal negatief.
    Gisteren de huisarts gebeld, assistente zei dat ik moet wachten tot eind van de week.
    Maar is zo super spannend en we hebben er zo'n goed gevoel bij dat het nu eindelijk eens raak is.
    Heb mijn cyclus bijgehouden 28-28-28-28-24-26-????.
    Heb ook al verschillende symptomen.
    Wie zit er ook zo in spanning en wie heeft er hoopvolle verhalen?

1x gependeld nu zwanger van meisje
    1x gependeld aug 2011 meisje

2. dolfijntje82

3 mrt 2009
    81
    0
    0
    Hoi,

Ik ben nu 1 dag overtijd. Ik heb maandag getest ma was neg.
    En toch heb ik ook een goed gevoel erbij. Hoop echt dat we op ons gevoel mogen vertrouwen!!!
    Ik ben al 3jaar van de pil en heb nu sinds 1.5 jaar geen enkel cyclus meer gehad boven de 28d.
    Hopelijk gaan we beide goed nieuws krijgen tegen het einde van de week!!

3. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu in ronde 17 wij zijn ruim een jaar bezig maar hebben ook veel met gezondheid gesukkeld afgelopen jaar, en veel stress gehad en nu gaat eindelijk alles goed.
    En wat we heel apart vinden is dat ik morgen precies 2 weken geleden de hele nacht boven het toilet heb gehangen terwijl ik normaal nooit hoef te braken zelfs niet als ik ziek ben.
    En verder ben ik echt moe en eet veel, het voelt alsof ik stoeptegels heb gegeten haha.
    Maar ik ben er de hele dag mee bezig nu ik over tijd ben.
    Word er gewoon zelf moe van.

4. dolfijntje82

3 mrt 2009
    81
    0
    0
    Haha, ja ik ben er ook de hele tijd mee bezig. Ze zeggen wel dat je dat niet moet doen ma dat is niet zo makkelijk he.
    Ik ben heel erg moe en eet ook veel meer de laatste week. Alleen heb ik wel de hele dag door oprispingen. Zelfs als ik smorgens opsta.
    Ik ben nu ook de laatste 3 dagen om 6u wakker geworden dat ik echt heel misselijk was.
    Wanneer ga je opnieuw testen?

5. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrijdag zoiezo en miss donderdag, heb vanmorgen nog getest dus vind morgen nog beetje vroeg.

6. dolfijntje82

3 mrt 2009
    81
    0
    0
    Ja idd als je gisteren hebt getest kan je mss beter tot morgen wachten. Ik wou vandaag testen maar mijn schoonzus belde dat ze onderweg was. :D
    En daarna kwam ook nog mijn zusje binnen. En aangezien niemand weet dat we bezig zijn, heb ik toch ma gewacht!!

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik ben nu 6 dagen overtijd, maar ik weet niet zeker of dat klopt. Heb op dag 1 en 2 griep gehad met koorts. Dus ik ga morgen testen (als ik nog niet ongi ben). Het wordt nu wel erg spannend, we hadden eigenlijk niet gedacht een kans te hebben deze maand omdat ik ook geen eitje heb gespot (5 negatieve ovutesten).

Hopelijk krijgen we goed nieuws!

Groetjes Adriana

8. dolfijntje82

3 mrt 2009
    81
    0
    0
    Hoi adriana
    Spannend!! Ik heb nooit ovu testen gebruikt. Ik heb deze maand mijn eisprong gevoeld. Hopelijk gaan we idd morgen goed nieuws krijgen he. Heb je iets van tekens vr event zwangerschap of ongi??

9. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Spannend voor jullie meiden!
    Heel veel succes, ik hoop ook echt dat het voor jullie raak is.

Ik moet helaas nog even geduld hebben voordat ik een testje kan doen, maar iets in mij zegt dat het mss wel eens raak kan zijn. Allemaal weer vage klachtjes... Achja. mn gevoel heeft me al eerder bedrogen, afwachten maar...

10. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden

Bij mij zijn gisteren de duivels toch nog gekomen,
    heel veel succes allemaal.

Groetjes

11. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

Een spannende tijd voor allemaal. Ik heb wel 3 testen gedaan voor ik het geloofde. Alle 3 positief:D
    En dat gelijk na de pilstop!! Had ik bij onze eerste zwangerschap ook..

Succes allemaal!!

Groetjes Pasopikschop

12. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    @Tamendon, he vedorie we hadden zulke goede hoop

13. dolfijntje82

3 mrt 2009
    81
    0
    0
    Hier vanmorgen een neg test gehad. Maar nog altijd geen teken van de ongi! Wordt er een beetje gek van :p

@adriana: heb je al getest??

14. Pattie

Pattie Lid

23 mrt 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wat leuk om te lezen dat jullie ook in een spannende fase zitten en van die rare symptomen hebben. Ik ben nu 5 dagen overtijd en ben iedere dag behoorlijk misselijk, vooral in de avond en ochtend. Moet vaak plassen en ben heel moe! Hier ook nog geen ongi gevoel... afgelopen dinsdag een testje gedaan, maar was negatief. Als ik aankomend weekend nog niet ongi ben, dan gaan we weer een testje doen. Spannend, durf het niet zo goed, ben bang voor weer negatief. We willen het zo graag!

Liefs Pattie

15. dolfijntje82

3 mrt 2009
    81
    0
    0
    Hoi Pattie.

Hoop voor je dat je int weekend n posi test hebt.
    Ik durf ook niet meer te testen. Maar ja ik ga nu even afwachten. Ik had deze morgen weer moeten overgeven toen mijn vriend naast mij zijn boterham met choco zat te eten. De geur ervan maakte me echt misselijk!!
    ben alleen een beetje bang dat ik het mezelf allemaal wijsmaak omdat ik het ook zo graag wil :p

16. Pattie

Pattie Lid

23 mrt 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dolfijntje82,

Hoe moeilijk het ook is, het is denk ik beter om nog een paar dagen te wachten om weer te testen. haha dat klinkt als een symptoom voor zwangerschap! Overgeven door geur van eten, ookal at je het niet zelf ;)!

maar inderdaad, het is altijd moeilijk om te weten of het echt door zwangerschap komt of omdat we zo hopen om zwanger te zijn. Je lichaam kan rare dingen met je doen....

Duimen maar!

17. dolfijntje82

3 mrt 2009
    81
    0
    0
    Haha ja je lichaam kan je idd veel wijsmaken he :D

Heb mezelf voorgenomen dat ik ga proberen er wat minder aan te denken. Haha hoop dat het gaat lukken.

18. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    En heeft er nog iemand getest?

19. Pattie

Pattie Lid

23 mrt 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoef helaas niet meer te testen :(
    Het duiveltje is gisteravond langs geweest..... op naar volgende ronde en dan hopelijk wel raak (A)

20. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Aaah Pattie dat is balen! Heeft je gevoel je voor de gek gehouden... oohh ik herken dat zo... zucht...

Deel Deze Pagina