Help! Aanhoudende lage buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dani22, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani22

dani22 Actief lid

23 aug 2011
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Op 5 januari had ik mijn eisprong, toen actie ondernomen en op 11 januari had ik een nacht lang allerlei gerommel in mijn buik/baarmoeder waarvan je zou kunnen denken: dat was innesteling of poging tot innesteling.

Ik zit vandaag op dag 25 van mijn cyclus, ik zou ergens tussen nu en de komende 3 dagen normaal gesproken ongesteld raken.

Sinds gisteravond 17:30 uur (het is nu 10:38 uur de volgende dag) heb ik een heel raar soort buikpijn: lage buikpijn, ter hoogte van de baarmoeder lijkt mij, die continu is, en voelt alsof je spieren de hele tijd (dus echt DE HELE TIJD) aangespannen zijn. Het is echt een rotgevoel... herkent iemand dit? Tussen 17:30 en toen ik naar bed ging om 01:00 was het de hele tijd aanwezig. Slapen ging wel, maar ben nu alweer paar uur wakker en het is er de hele tijd... zo'n rare pijn... Ik kan me voorstellen dat bijv innesteling mislukt is en dat richting menstruatie de boel nu op tilt is, maar kan me ook voorstellen dat het misschien wel gelukt is? Kortom: wie heeft hier ervaring mee?

Oh ja: temperatuur is nog steeds niet gedaald, dus menstruatie is in ieder geval niet op extreem korte termijn mogelijk..

2. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Hoi! Vooral dat laatste wat je schrijft, dat je temperatuur niet is gedaald doet me enigzins vermoeden dat je best wel eens zwanger zou kunnen zijn! Zou nog even afwachten tot je NOD of misschien een dagje erna, en dan testen. Dus over een dag of 4..Dan weet je t zeker! Spannend...de klachtjes die je beschrijft zouden heel goed kunnen wijzen op een zwangerschap, maarja wie weet zijn t weer die *PIEP* hormonen die je in de maling nemen.. laat je t even weten :D?

3. dani22

dani22 Actief lid

23 aug 2011
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja, hoge temperatuur is goed... maar aan de andere kant: mijn cycli zijn nogal wisselend: 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 dagen, dat is de range. Gemiddeld 26. Laatste twee keer was 25 en 23, dus ik verwacht nu rond de 28. Dat is sowieso pas over 3 dagen.
    Maar ja... ik vind het lastig in te schatten... nog nooit zwanger geweest immers... het pijnlijke gevoel kan natuurlijk zoals ik tikte ook betekenen dat het juist mislukt is...

maar het heeft dus geen zin om nu al een zwangerschapstest te doen, toch?

4. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Ja dat kan natuurlijk...hoewel ik best vaak hoor dat vrouwen last hebben van ongi krampen als ze net zwanger zijn..maarja je weet t natuurlijk niet. Volgens mij heb je wel van die vroege testen, waarbij je al voor je NOD kunt testen. Risico is dan alleen dat er nog niet voldoende HcG in je urine traceerbaar is, dus dat je dan alsnog een negatieve test hebt..terwijl als je een paar daagjes wacht, je iets zekerder bent van een betrouwbaar(der) resultaat.

5. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik heb 3 januari vermoedelijk mijn eisprong gehad.
    sinds 8 januari heb ik menstruatiepijn, of tenminste, zo voelt het.
    dinsdag en vrijdag heel hevig, en sinds vrijdag ook een stekende pijn op 1 plek. ik werd er heel erg zat van....

gisteren was de buikpijn nog niet over, en temperatuur nog steeds hoog, dus een test een gedaan. en deze was positief!
    dus ja, het zou kunnen dat je zwanger bent!

6. dani22

dani22 Actief lid

23 aug 2011
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    De pijn is een dag of vier geleden volledig gestopt. Ik voel niks meer. Alleen nu reguliere gevoel dat ik heb vlak voordat ik ongesteld word. Temperatuur is vandaag ook van 37,2 naar 36,8 gezakt ineens (voor het eerst in twee weken onder de 37,1 graden), dus ook dat duidt erop dat het niet gelukt is en ik vandaag of morgen aan een nieuwe ronde begin. Maar ik snap dan dus NIETS van waar die pijn vandaan kwam en wat er mis is gegaan? Zaad niet goed? Ei niet goed? Wat was die pijn?

Deel Deze Pagina