Hoi dames! Ik zit nu in ronde 3. 7 april mag ik testen. Dan is mijn jongste zoon ook jarig. Hij wordt 1. Zou zo leuk zijn!! Bij hem was ik ook in 3 rondes zwanger. Toeval? De afgelopen dagen wordt ik rond 4 uur snachts wakker. Heel gek, kan dan weer moeilijk in slaap komen. Bij mijn zwangerschap van mijn jongste had Ik dat ook. Steeds rond 4 uur snachts wakker. Heel raar!! Heeft iemand dat ook of gehad? Vandaag pijn in mijn onderrug, en gespannen borsten. Verder geen kwaaltjes. Ik ben op dit moment een beetje ziek, snotterig en warm. Dus ik let er verder ook niet op. Vind het zo spannend! Vind het moeilijk om niet over een paar dagen al te gaan testen Liefs Rachster
Spannend! Wanneer denk je dat je eisprong is geweest? Ik ben 7 maart ongesteld geworden, dus zou ook in de eerste week van april mogen testen. Ik heb een lange cyclus, maar sinds ik de Etos Zwanger Worden capsules slik, gebeurt er vanalles in mn lichaam! Heb het vermoeden dat ik alweer een eisprong heb/heb gehad deze week!
Ik heb 2 verschillende apps op mijn telefoon. De een geeft 22 maart aan en de ander 24 maart aan als eisprong. Dus ik weet het niet... Vandaag erg last van mijn onderrug en gevoelige borsten. Ik weet het niet. Ik heb geen buikkrampen, die had Ik vorige maand wel. Kan nog komen natuurlijk... Spannend hè? Ik hoop dat we snel een positieve test hebben!