Hoi, Ik heb vanochtend een echo laten maken die helemaal goed was. Kindje groeide goed, bewoog en zwaaide zelfs naar ons. Kloppend hartje. Prima dus. Alleen zag ze een bindweefselstreng in mijn baarmoeder. Ze zei dat het verder geen kwaad kon maar ging het toch even met gyn overleggen. Deze wilde het wel in de gaten houden. Dus over 2 weken mag ik weer voor echo. Op zich wel fijn, kan ik mijn welpje nog eens zien maar als het geen kwaad kan zo'n bindweefselstreng waarom wil hij het dan toch in de gaten houden. En weten jullie wat hij er precies mee bedoelt?? Maak me toch n beetje bezorgd namelijk.
Hoihoi, Ze willen waarschijnlijk even in de gaten houden of de groei van het kindje en de baarmoeder geen last van de bindweefsel streng ervaart. In de meeste gevallen heeft word er geen hinder van ondervonden! Imke
Dus ik hoef me (nog) nergens druk om te maken??? Heb namelijk aantal verhalen van andere moeders gelezen waarbij stond dat er een kleine kans was dat de baby verstrikt raakt in de streng. Vind dat toch wel beetje zorgwekkend. Maar heb gelukkig eigenlijk alleen maar positieve zwangerschappen erdoor gehoord. En ook dat het eventueel geopereerd kan worden. Maar misschien loop ik nou wel veeeeeeeeel te ver vooruit... Bedankt voor je info
Hoihoi, Er zijn inderdaad ook negatieve verhalen maar het komt zeer weinig voor dat een kindje er in verstrikt raakt. Operatie is inderaad al ver vooruit lopen op de zaak. Leef in het moment en geniet!! Imke