Eindelijk na 3 en een half jaar vorige week dinsdag mijn Mirena laten verwijderen, nu maar afwachten... Ik heb al een dochter van 7 uit een eerdere relatie, voor mijn vriend is alles voor het eerst.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Welkom,! ik ben net n week lid... en ik ook sinds 1 week mirena-vrij hihiihi Hopelijk zijn we snel zwanger...ik heb ook al n kindje (3) maar voor mijn vriend zou deze zijn eerste zijn.... Hoe vind die het? En jij hebt dus ook z'n engel gevonden die je kindje neemt als of die van hem is we boffen toch? groetjes Tali
Welkom Ik heb een zoon van 7 ook uit een eerdere relatie en heb eind mei de mirena laten verwijderen en voor mijn vriend is ook alles voor het eerst . Groetjes Nadine
Leuk te horen dat er een aantal van jullie in dezelfde situatie zitten als ik! We hebben er wel bewust voor gekozen even te wachten met een tweede omdat ik en mijn dochter best een zware periode hebben door gemaakt in de tijd dat ik nog bij mijn ex was. Ook voor mijn vriend is het spannend hij is 7 jaar ouder maar voelde zich in het begin nog te jong voor een eigen kind, maar ondertussen is hij helemaal om en kan niet wachten tot ik zwanger ben. Voor mij is het niet helemaal nieuw meer, hoewel ze zeggen dat alle zwangerschappen anders zijn @Tali: Ja ik ben erg blij met mijn vriend we zijn nu iets meer dan 3 jaar bij elkaar, mijn dochter beschouwt hem en noemt hem haar papa, ze kent haar echte vader ook wel maar die noemt ze niet papa (daar is hun band te veel verstoord voor geweest), ik ben blij dat het zo natuurlijk is verlopen allemaal. @Nadine: Hoe vind je zoon het of weet hij het nog niet? Mijn dochter wil al een tijd een broertje of liefst natuurlijk een zusje erbij, maar we hebben haar nu nog niets laten weten, daar wachten we mee tot er echt iets te vertellen is. Groetjes Fem
Hij vraagt ook al geruime tijd wanneer hij een broertje of zusje krijgt maar weet ook inderdaad nog niet dat we bezig dat vertel ik hem nog wel als het zover is. groetjes Nadine