EEN KLEIN NIEUWTJE hahaha Van harte gefeliciteerd en geniet zoveel mogelijk van meid... ego: Ik ben net ziek geweest een week weer beter en sinds gister weer ziek... Was aan het werken en kreeg diarree en pijn in me buik en echt hele felle steken verschrikkelijk pijnlijk dus ik ben naar huis gegaan en heb even bloed laten prikken voor de zekerheid... Ik heb namelijk mijn medicijnen al even niet ingenomen dus was bang dat het daar vandaan kwam... Vannacht moest ik ineens weer overgeven dus vrolijk word ik er niet van dat gezeur het kost me zoveel energie... Jailey daarintegen doet het wel heel goed en is de vrolijkheid zelf ze slaapt weer wat beter en vermaakt zichzelf prima... Als ze honger heeft komt ze met d'r bakje me halen en moet ik mee naar de keuken om er wat in te doen... Kind is gek op brood en fruit dus dat is wel makkelijk... Zoet moet ze niet echt hebben en het avondeten vertelde ik vorige keer aan toch blijven we proberen gister heeft ze gewoon macaroni meegeten met me ouders ok het is niet veel maar ze eet wel en proeft het tenminste...
Gefeliciteerd Chelleke!!! Lekker genieten, zo net voor het einde van het jaar!! Hier blijft het raar.... Ik ben aan het vloeien en dan weer niet.... Ik heb dus gisteren de huisarts gebeld en hij denkt dat het of een menstruatie is of een innesteling, maar het kan ook een bloedvat zijn dat ergens aan het bloeden is. Ik moet volgende week een keer testen en als hij negatief is eventueel een uitstrijkje doen om naar de bloedvaten te kijken... Beetje raar, zie ik niet echt zitten. Een uitstrijkje doe je toch alleen voor baarmoederhals kanker? En schijnt heel slecht te zijn als je zwanger wilt worden..... Verder heb ik af en toe steken en een hoop hoofdpijn! En ik vind dat mijn urine nogal een geur heeft.... Maar we moeten het dus afwachten..... Emma, ik ben blij te horen dat je stabiel bent! Gebruik je de Bach druppeltjes nog steeds?? Jammer dat het met Daan nog steeds niet super is... Maar ik houd jullie op de hoogte!! En Chelleke, lekker genieten!! Liefs, Duckertje
Chelleke, wat een heerlijk verrassend nieuws!!!! ik dacht even dat ik naar een test van duckertje zat te kijken, die niet kon wachten en toch getest heeft, maar vond het toch wel super dat jij hier achter zat....geloof je het zelf al? Ik blijf duimen dat alles goed blijft gaan, en dat Damian eind augustus een broetje of zusje heeft. Duckertje, klinkt raar een uitstrijkje....dat doen ze meestal niet als er het vermoeden is dat je zwanger bent. Nouja, misschien geeft de test je meer duidelijkheid....ik zou denk ik persoonlijk dat uitstrijkje niet doen hoor...is toch verder geen reden toe? behalve dat verhaal van de bloedvaten dan, maar ja....en wie weet, gaan we straks van geen zwangeren naar gelijk 2! Groetjes, Dai
Chelleke! Wat een super nieuws joh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wauw, toch nog zwanger in 2010! Ik ben enorm blij voor jullie! Hopen dat alles goed blijft gaan, ik duim mee hoor! Geniet ervan! Duckertje, wat een vaag verhaal van je huisarts. Bloed is sowieso door een kapot bloedvat! Of bedoelen ze een groter bloedvat wat maar niet wil dichtgaan? Hebben ze niet gezegd waar ze aan denken? Je hebt altijd best wel rare cycli gehad met dan weer weinig bloedverlies, dan weer veel, dan weer te vroeg of te laat...geen touw aan vast te knopen. Tenzij je erg veel bloed gaat verliezen zou ik het echt aankijken, om niet bepaalde mogelijk in gang zijnde processen te verstoren zeg maar (wat zeg ik dat weer mooi). Hopelijk is het toch een innesteling. Je hebt ook andere verschijnselen, al is het best wel wat vroeg om dat al te hebben. Maar je weet maar nooit natuurlijk! Daan eet hier best wel geod tegenwoordig. Ja brood nog steeds niet hoor maar avondeten wel! Hij krijgt eerst een potje biologische voeding van de kruidvat en dan een bord avodneten wat wij ook eten (anders houdt hij honger omdat hij kennelijk niet genoeg binnenkrijgt). Momenteel geef ik hem tussen de middag ook warm omdat hij het zo lekker vindt. Nu krijgt hij eindelijk een iets boller gezichtje. Hij was best wel licht voor zijn lengte, maar ik denk dat het nu redelijk in verhouding komt.
maakt toch niks uit twee keer warm, als Daan daar wel zin in heeft lijkt me er weinig mis mee, en een beetje bolle wangen is ook wel schattig om te zien!
@ Shay Dank je wel! Beterschap en een dikke knuffel voor jou! Fijn dat Jailey goed doet. @ Duckertje Dank je wel! Ik heb nog niet zo lang geleden ook aan uitstrijkje gehad, ze heeft toen niet gezegt dat dat slecht was voor het zwanger worden Heel veel duimpjes en knuffels. @ Dai en Emma Dank jullie wel
Shay, hoe gaat 'ie nu? Weer uit de lappenmand? Chelleke, hoe voel je je nu? Gaat alles goed? Duckertje, hoe gaat het nu met jou? Al wat meer duidelijkheid? Dai; ja, idd, ik blijf Daan gewoon lekker een warm prakje geven tussen de middag, vindt 'ie erg lekker. Hij is nog steeds wel ziek helaas, zit nu ook onder de vlekjes zag ik net. Zal wel iets van 5e of 6e ziekte zijn ofzo, ik vergeet steeds wat het verschil is. Hij heeft ook steeds diarree, erg vervelend. En hij hoest ook nog steeds, waarvoor hij ventolin krijgt. Hopelijk is het gauw over, want we kunnen met die sneeuw nu niet lekker naar buiten Zijn jullie kinderen al in de sneeuw wezen ravotten? Hier helaas geen plaksneeuw, dus geen sneeuwpoppen of sneeuwhutten helaas. Wel veel kindjes op de slee, erg leuk! Ik gebruik trouwens nu geen bach bloesem meer, wel soms voor het slapen gaan. Heb namelijk toch wel aardig wat stress. Ook net een giga doorbraakbloeding gehad op dag 12 t/m 16 van mijn cyclus, erg vervelend en ik was zelf ook behoorlijk geirriteerd en gefrustreerd door de opspelende hormonen. Nu gaat het gelukkig wat beter. Misschien toch maar weer structureel aan de Bach Bloesem.......
Hallo allemaal! Hier nog niet echt duidelijkheid.... Heb gister nog wel een testje gedaan, maar die was negatief. Ik weet alleen niet of dat ik te vroeg heb getest. Verder ben ik ook aan de ovulatie testen begonnen, mocht het wel een ongi geweest zijn vorige week, maar nog geen ei gevonden. Ik lijk wel een heel studie-object met al mijn testen, temperaturen en alles opschrijven! ; ) Maar ik denk dat ik alleen zo duidelijkheid krijg! En Chelleke, hoe voelt het nu? Lekker aan het genieten? Jammer Emma, dat het allemaal nog steeds niet lekker gaat, zowel met Daan als met jezelf... Al enig idee of dat een derde op korte termijn zou kunnen?? Groetjes, Duckertje
Haj haj @ Emma Het gaat wel. Ik ben een dag na de positest weer in mijn depressie gerold Heb een paar vreselijke dagen gehad en krabbel nu langzaam op. Maar mijn vertrouwen is weer helemaal weg. Verder ben ik steeds misselijk en heel erg moe. Hier ook geen plak sneeuw...we hebben ook geen popje kunnen maken helaas. Dikke knuffel voor jullie meiden!!
Emma, 6e ziekte is meestal op latere leeftijd. 5e ziekte is 3 dagen (ong) hoge koorts (39+), dan sterke daling van temp en dan op de buik voornamelijk vlekjes, die na een paar dagen verdwijnen. Duckertje, wat een onzekerheid....hoop wel dat je gaat promoveren op je studie-object Chelleke, balen dat je in een depressie bent terecht gekomen, en nu ook nog misselijk. dat hoort er natuurlijk bij en is meestal ook een goed teken. Maar ja......het is wel "beroerd" om (nu) misselijk te zijn. Hoest nu met je, alweer wat opgeknapt? Hier chaotische week gehad, Mirte had kraaltje in d'r neus, dus savonds naar huisartsenpost geweest, kregen ze em niet weg, dan 1e hulp doorgegaan, en uiteindelijk KNO -arts (volgende dag). die met slangetje in neus en niets meer kunnen vinden....en dat kan ook wel kloppen, want toen lagtie thuis keurig op de deurmat.....gek kind! maar op de 1e hulp hadden ze hem nog zien zitten, dus wanneer die er dan uitgeschoten is weet ik ook niet. Groetjes, Dai
Nee nog steeds misselijk en de hele avond mega buikpijn, dat had ik eergister avond ook al, hoop maar dat het goed blijft gaan Hihi dat is ook even schrikken, gelukkig is ie er weer uit!!
Och Chelleke, wat ontzettend vervelend om te horen dat het niet goed met je gaat. Hopelijk komen de depressieve gevoelens niet meer terug. die misselijkheid is ook al geen pretje. Ik duim dat het gauw beter gaat met je, zeker met de feestdagen! Ik denk aan je... Dai: wat een ellende met dat kraaltje bij Mirte en wat een vervelende onderzoeken voor haar! Onvermijdelijk, maar toch, wel doodeng natuurlijk voor zo'n meiske. Hoe was ze eronder? Gelukkig is alles met een sisser afgelopen.
Chelleke, gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! Wel onwijs balen dat je weer je depressie bent ingerold . Je kunt daarvoor geen medicatie gebruiken tijdens je zwangerschap denk ik? Heb je wel gesprekstherapie trouwens, of helemaal niet? (niet bemoeizuchtig bedoeld, alleen belangstellend uiteraard). Andere dames, ik was hier veel te lang niet geweest! Shay, fijn dat Jailey nu haar avondeten wel proeft. En Emma, mooi dat het eten van Daan beter gaat! Hoe lang is Daan trouwens, aangezien je schrijft dat hij vrij licht is voor zijn lengte? Hier gaat het goed. Nadine heeft wel wat last van haar buik (diarree) de laatste dagen, en is daardoor wat hangerig, maar afgezien daarvan gaat alles prima. Ze eet goed, drinkt matig. Is vrolijk en bijdehand, wil mij met alles helpen, geeft uit eigen beweging de katten eten haha. Ze praat nog niet zo heel veel, maar dat komt nog wel.
Emma, ze was er super onder! natuurlijk wel wat tegengesparteld, maar geen traan gelaten....ze had het wel over een ander klein baby'tje dat ook op de SEH was. zei ze telkens: baby moet huilen...
@ Danabelle Ik zie dat niet als bemoeizuchtig hoor, maar als interesse Ik slik nog altijd de paroxetine (heb ik bij Damian ook gedaan) en ook nog de oxa. Daarvoor word een afspraak gemaakt bij de psychiater. Maar mijn gyn zei dat ik absoluut niet druk moest maken om die medicijnen. Ik ben verder nog steeds onder behandeling bij de psycholoog. Tis allemaal heel gek, het ging echt best goed met me en ineens de 1 op de andere dag is daar niks meer van over Knuffel voor Nadine Damian is weer flink verkouden incl verhoging smorgens en savonds lichte koorts. Komt ook wel weer goed Stoere meid
Danabelle, leuk je weer even te "spreken"! Daan is ongeveer 84 cm en 11,5 kilo. Ze zeiden dat hij iets aan de lichte kant zat, maar zelf vindt ik hem wel vrij nromaal. Wel duidelijk minder stevig dan Mick destijds. Die had enorme vetrollen door de moedermelk haha! Beterschap voor Nadine! Dat praten komt vanzelf, ze is vast nu heel erg met andere ontwikkelingen bezig, straks zul je zien, kletst ze je de oren van het hoofd Chelleke: ik slikte tijdens mijn hele zwangerschap van Daan Sertraline (Zoloft) en heb mij gelukkig ook geen zorgen hoeven maken. Wat ik wel heb gemerkt is dat die verandering in hormonen tijdens je zwangerschap ineens de boel gaan omgooien ook in je hoofd. Ikzelf voelde me echt goed tijdens de zwangerschap (psychisch gezien), maar daarna ging het weer minder. Hopelijk gaat het bij jou straks allemaal wat beter als je lichaam weer een nieuwe balans heeft gevonden zeg maar. Wellicht moet je lichaam gewoon ook wennnen aan deze nieuwe situatie. Hormonen zijn gigantisch krachtige stofjes heb ikzelf helaas ook mogen ervaren. Maar volgens mij ben je heel goed bezig. Nu nog vertrouwen krijgen dat het echt allemaal goed komt (da's het moeilijkste). Heel belangrijk is het om mensen om je heen te hebben die je vertrouwt en waar je je prettig bij voelt en ontloop mensen die je energie kosten! Dikke knuffel voor jou! En beterschap voor Damian!!!!!!!! Dai, wat een kanjer is Mirte toch! Was vast voor jou ook heel moeilijk, deze hectische situatie. Als je je meisje dan toch alles goed ziet doorstaan zal het voor jou ook wat makkelijker zijn gegaan hoop ik. Pfooeh! Hopelijk geen rare dingen meer komende tijd! Thanx trouwens voor je info over 5e/6e ziekte. Dan was het duidelijk 5e ziekte, waren inderdaad allemaal vlekjes op de buik, en heeft paar dagen flinke koorts gehad daarvoor.
Ooh Chelleke wat een snoezige foto! Nadine en ik wensen jullie ook allemaal een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar (wij zijn even niet online). Tot 'spreeks' in het nieuwe jaar!
Chelleke wat een leuke foto inderdaad! Hoop dat jij en de andere dames ook goede feestdagen hebben gehad en nu nog een paar daagjes en dan zitten we al weer in 2011. Chelleke, 5 januari eerste echo zag ik, spannend hoor....dan is het moment daar he dat je de kleine voor het eerst kan bewonderen. Hopelijk een mooi en goed begin van het nieuwe jaar! Hier verder weinig nieuws, alles gaat eigenlijk wel goed... Emma, nou dan heeftie die ook weer gehad, kan je weer vertellen op het cb, als ze vragen of er nog wat bijzonders was de laatste tijd.... Groetjes, Dai