Zwanger willen worden met medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door stoetel, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank jullie wel :)
    Hij is eigenlijk een beetje nep :) Want bij deze foto zat hij te brullen dat het mega eng was :D Heb even een ander gezicht van hem er ingeplakt, hihi :D

2. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

goed gephotoshopped hoor... :)

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  4. Daiquiri

Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Dat het maar een fijner, mooier en beter jaar mag worden dan afgelopen jaar!

Dai

5. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    happy new year allemaal!!!!!!!!!!!

Ik wens jullie een heel goed, gezond(er), gelukkig en liefdevol nieuwjaar toe!!!!!!!!!!

Ik begin niet al te best want ben al een kleine week flink ziek. Net als Daan overigens, die heeft nog heftiger koorts, want hij heeft al een dag of 4 tussen de 39,5 en 40,5 koorts. Verder hoesten we enorm en pijn op de borst, hoofdpijn etc.
    Hopelijk ben ik nu een beetje over het hoogtepunt heen. Ben wel flink moe moe moe.

Mijn cyclus ligt helemaal overhoop trouwens. Ik ben ook niet ongesteld geworden aan het eind van mijn strip. Die had ik kennelijk al gehad halverwege mijn vorige pilstrip.

Chelleke, morgen je echo he? Hoe voel je je? Ik wens je alvast heel veel sterkte, het is erg spannend allemaal.

6. Daiquiri

Emma, hoop dat je nu snel hersteld zeg.....als je er al een week zoet mee bent.....

Chelleke, succes morgen!

7. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank jullie wel...
    Ik ben de hele dag ontzettend misselijk en moe. Ik eet dan ook niet zo heel veel.

Beterschap bij jullie Emma!!

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Had gisteren de 1e echo. We hebben een mooi knipperlichtje gezien :D
    Ipv 7 weken en 3 dagen was ik 8 weken en 1 dag zwanger.
    Bekijk bijlage 119175
    Ik overleef de dagen een beetje want ben steeds ontzettend misselijk en heel erg moe.

-xxx-

9. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Owwwwww Chelleke,wat prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een wondertje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Fijn hoor!

10. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Hier met Daan gaat het niet goed. Gister werd hij ineens blauw en reageerde hij niet meer. Ik dacht echt die gaat dood. Wij via de dienstdoend huisarts naar de spoedeisende hulp. De kinderarts daar dacht toch aan minimaal 2 virussen (aangezien hij na een lichte verbetering ineens weer hoge koorts kreeg). Mogelijk RS virus of Wellicht Mexicaanse griep zeiden ze. Ik was er al bang voor, maar toen was ik echt doodsbenauwd om de nacht in te gaan. Gisteravond nog een half uur met hem onder de douche gezeten. Toen ademde hij wel makkelijker. Na 10 seconden viel hij trouwens ook in slaap onder de douche.
    We hebben hem elk uur gecheckt vannacht en hij is het goed doorgekomen. Vandaag belde het ziekenhuis en mijn eigen huisarts en de vervangend huisarts ook al hoe het ging, wel erg attent.
    Nu mezelf weer een beetje bij elkaar rapen en hopelijk weer wat slapen vannacht.

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hè bah wat schrikken. Dikke knuffel!!!

12. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Zo dames daar zijn wij ook weer eens....

Chelleke: mooie echo hoor en die misselijkheid vervelend zeg en het maakt niks uit als je wat minder eet daardoor die kleine krijg zijn/haar voeding toch wel binnen... Succes meid wat bij mij enigzinshielp was cola drinken maar ja bij iedereen helpen andere dingen dus blijven uit proberen wat je goed kan verdragen... Ooit wordt het minder moet je maar denken...

13. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik had een heel verhaal getikt en nu heeft ie het niet geplaatst fijn hoor...

Emma: hoe is het nu?

14. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Chelleke, echt een hele mooie echo!

Emma, balen zeg..... :(
    Gaat het nu al iets beter?

Hier gaat het ook niet super lekker.... Nu doen we eindelijk mee voor het echie en nu is m'n cyclus veel te kort.... Ik vloei al voor de derde keer in een maand. M'n luteale fase is maar 5 dagen...
    Mag 1 februari naar de gynaecoloog en moet nu temperaturen en ovutesten doen.... Bah!!

Emma, sterkte!!

Groetjes, Duckertje

15. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Knuffel Duckertje

16. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Emma, wat schrikken! Gaat het nu echt weer de goede kant op? Ik denk trouwens dat Daan goed in verhouding is hoor.. Nadine is nu 9,7 kilo (gisteren gewogen) en zo'n 81 cm denk ik (ze loopt af en toe langs de groeimeter..). Niet dik, maar prima toch.
    Chelleke, wat fijn dat jullie een goede echo gehad hebben! Wel ontzettend vervelend dat je zo misselijk bent.. hoe gaat het met je depressie? Hebben jullie Damian al verteld dat hij een broertje/zusje krijgt of wachten jullie daar nog eventjes mee?
    Dai, hoe is het met de meisjes? Ben je zelf alweer beter?
    Shay, hoe is het met Jailey?
    Duckertje, zijn wij nu de enige die op de NOD-lijst mogen..? Ik heb weer een nieuwe NOD trouwens; 29 januari.

17. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt Chelleke! :)

Danabelle, ik denk dat wij nu de enige zijn op de NOD-lijst ja, al denk ik dat mijn cyclus deze maand niet ineens goed gaat zijn. Anders is mijn NOD 30 januari....
    Maar jij bent inmiddels ook al even bezig voor een brusje.... :(

Verder alles goed met iedereen?

Groetjes, Duckertje

18. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    @ Danabelle
    Damian wist het meteen, we hebben Damian bij onze ouders laten zeggen dat ie grote boer (grote broer) word :D
    Maar echt besef heeft hij er niet van.
    Met de depressie is het na de test even heel slecht geweest, nu krabbel ik daar weer boven op, ik ben te druk met mezelf door de dag te slepen door de misselijkheid en vermoeidheid :)

19. oeps ik bene r ook weer haha was dit topic een beetje vergeten sorry .

Chelleke gefeliciteerd! maar je had je status in de lijst veranderd naar bevallen in augustus 2010 lijkt me sterk maar ik moet hem zowieso nog ff aanpassen voor mezelf want mijn NOD is allang geweest de 4e haha

Ik las dat iemand ging afbouwen met de prednison vanwege botontkalking ...goede keus bij mij was dat helaas te laat , en heb nu indd twee nieuwe heupjes en een knietje ..

Verder las ik wat zieke en zieke kinderen jakkes ! beterschap allen !

en vanaf nu lees ik weer braaf mee ;)

20. NOD:
    Joyce: 31-01-2011
    Duckertje: Rond de kerst.....
    Danabelle: 31-12-2010

Zwanger:
    Chelleke uitgerekend: 21 aug 2011

Verrassing!
    Knul!
    Meid!

Bevallen:
    Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee