Dat was ik met dat afbouwen Maar ik heb ook 2 nieuwe polsen en een vastgezette voetgewricht...o nee 1 pols is nu ook vastgezet Staan nog 2 nieuwe schouders op het programma, maar dat stel ik nog even uit. Is trouwens door slijtage en geen botonkalking bij mij. Lijstje weer mooi bijgewerkt
ja bij mij komt het puur van de prednison , bij mij zijn nu beide heupen twee keer vervangen en 1 knie , op het programma staan nog de 2 enkels en de andere knie Waar laat jij het doen ? ik in nijmegen radboudt verder wou geen enkel ziekenhuis het toen doen vanwege mijn leeftijd pfff
ok ja met mijn knie heb ik toen ook in d emaartenskliniek gelegen radboud wou me niet meer ( nee grapje was ff geen plek )
even snel, kreeg geen update meer in mn inbox, dus ik dacht ineens.....ik vergeet het forum!!! Chelleke, wat heerlijk die echo! Nu is het echt echt! Emma, wat zul je vreeslijk geschrokken zijn zeg, gaat het nu wel weer wat beter....tjeem ik zou geen moment rust hebben tot ik wist wat ie had of heeft gehad.... Groetjes, en tot gauw! Dai
even een update... Daan gaat gelukkig een heel stuk beter nu! Vanaf het weekend is zijn koorts een stuk gedaald en nu is zijn temp weer goed. Hij is weer gewoon levendig en dergelijke. Weet niet of ik het al verteld had, maar ze denken dat hij door een vergrote neusamandel ineens geen lucht meer kreeg en daarom blauw werd. Volgende week naar poli KNO voor verder onderzoek. Afgelopen weekend is Mick helaas ineens ziek geworden, ook hoge koorts, boven de 40 graden en veel hoesten. koorts is nu gelukkig bijna weg, alleen hoest hij nog enorm. Ikzelf ben nog steeds aan het uitzieken, al vanaf 29 december eigenlijk, maar dat lukt niet echt door alle stress en gebroken nachten. Dat breekt je wel op. Mijn cyclus is ook volledig in de war. Ik heb helemaal geen menstruatie gehad. Vorige maand had ik een menstruatie halverwege de cyclus. Ben ook een paar keer de pil vergeten... Maar weet eiegnlijk zeker dat ik niet zwanger benhoor, maar apart is het wel. Misschien over een paar dagen toch maar testen, want mocht het toch zo zijn, dan moet ik natuurlijk wel stoppen met de pil en foliumzuur nemen etc etc. Ben weer weg! 'k Hou jullie op de hoogte, Groetjes, Emma
poeh jeetje emma , hopenlijk komen ze er bij de KNO dan achter wat het is , en hopenlijk knapt mick nu ook op dan kan jij ook een beetje uitzieken want schiet niet op zo . Hmm ben benieuwd naar je test dan zou uiteraard wel heel tof zijn toch ? Dai haha ja dat had ik dus ook
wat een ziekte allemaal bij jullie, hopelijk knappen jullie allemaal snel op en kan je weer op naar een normale cyclus!
Dank jullie wel allemaal!!!!!!!!!!!! Hopelijk komen er binnenkort wat rustiger tijden aan nu. Knuffel ook voor jullie allemaal, Emma
Vanmorgen testje gedaan en die was negatief. Op zich wel fijn, want het komt me anders net allemaal effe te vroeg voor mijn gevoel. Ik hoop nog een paar maandjes te wachten, tot Mick op school zit en er iets meer rust in de tent komt (hopelijk). Echt rust zit er ws. niet in, maar dat heb ik al geaccepteerd sinds ons 1e kind haha!
uhm ja als het goed is wel haha maar mijn cyclus was een beetje raar afgelopen maanden dus heb gewoon maar alsnog dezelfde banner aangehouden haha ach we zien het allemaal wel geen haast
Zo dames ben ik ook weer eens... weer opgeknapt van de derde ronde buikgriep dus laat dat voorjaar maar komen die winter hoeft van mij niet meer zo... Update: Ik ben van de week gaan praten met de huisarts omdat ik niet tevreden ben over mijn arts in het ziekenhuis... Ik moet altijd zelf zeggen goh kunnen niet stoppen met die medicijnen of afbouwen of moet je die waardes niet eens controleren en hij zegt zelf ook niet veel van mijn ziekte te weten en aangezien ik graag zou willen proberen te stoppen met mijn medicijnen wil ik dat onder goeie begeleiding doen dus ik ga weer terug naar rotterdam... vroeger zat ik tot mijn 18 de in het sophie kinderziekenhuis en nu ga ik naar het erasmus mc (dijkzigt) dus ik ben erg tevreden en gelukkig gaf mijn huisarts me groot gelijk en steunt me hier volledig in.. Dus wordt vervolgt... Voor de rest gaat het mijn mij ondanks het vaak ziek zijn wel goed... Door mijn medicijnen heb ik verminderde weerstand en pak ik (waarschijnlijk op mijn werk) gewoon meer op als een ander en dat is erg vervelend maar ja gewoon doorgaan... Jailey doet het ook prima ze wordt een echte meid die haar zinnetje wel willen hebben en anders haar stemmetje laat horen... Ze eet nu beter mee ok het is nog niet veel maar ze probeerd het wel weer... Ik zou niet weten wat ze nu weegt en hoe lang ze is maar naar onze mening doet ze het perfect... Zo ik ga ff bankhangen kom net terug van een dagje shoppen in antwerpen (solden) dus mama en jailey zijn goed verwend...
shay wat heb jij dan als ik vragen mag ? en welke medicatie slik je hiervoor? dat is trouwens wel enorm fijn dat je huisarts je begrijpt en achter je keuze staat, dan heb je in ieder geval houvast Gelukkig gaat het met Jailey allemaal goed , ja de eigen willetjes komen vaak gauw hoor ! had net mijn nichtje in de armen wat een trappel dame zeg hihi nu al
Heey meiden, Emma, is natuurlijk wel lekker als Mick dan op school zit, Mirte wordt in juni 4, maar het zal wel na de vakantie worden dat ze naar school gaat denk ik, we hebben hier nl vroeg vakantie. Maar dan heb ik op dinsdag en donderdag alleen celine in huis, lijkt me wel raar hoor in het begin Shay, shoppen is altijd goed he...en ook lekker als je dan ook nog eens slaagt en dat is zo te lezen gelukt. Ook fijn dat je van arts kan wisselen...tja als het niet goed voelt dan moet je dat gewoon aangeven, dus goede keuze lijkt me! Hier verder alles goed, Celine heeft een kuurtje gekregen tegen haar middenoorontsteking en is nu weer helemaal het vrouwtje...helaas heeft mirte het nu ook...(ook toevallig), maar dat is dan toch makkelijker, die geeft gewoon al aan waar ze last heeft. Groetjes en fijne zondag verder! Dai
gelukkig is het bij de een over dan Dai maar dat de ander het nu heeft is wel sneu . hoe komen ze daaraan dan ? en hebben ze er veel last van ? Nou verwen ze maar lekker
hoe komen ze er van af..... oorontsteking schijnt heel vaak voor te komen op jonge leeftijd, dus helaas is het iets dat er gewoon bij hoort...zie niet direct een verband dat ze het allebei tegelijk hebben, geloof niet dat je het kan overdragen aan een ander, of ik zit er naast
Shay, fijn dat het goed gaat met Jailey! En mooi dat je huisarts achter je staat, dat maakt de keuze voor een ander ziekenhuis een stuk eenvoudiger. Dijkzigt/EMC staan goed bekend. Balen wel dat je weerstand zo slecht is.. heb ik ook, maarja, ik werk niet (en al helemaal niet in de kinderopvang) dus ik loop, gelukkig, niet heel vaak iets op. Dai, wat vervelend die oorontstekingen van de meisjes! Emma, fijn dat je niet zwanger bent. Liever op een iets later moment toch? Joyce, ik zit nu zo'n beetje halverwege mijn cyclus. Ben sinds vorige maand met ovulatiestesten in de weer, wil wel een weten of ik een eisprong heb. Nog niet gevonden tot nu toe. Nouja, ik merk het wel. Al zou het wel héél fijn zijn als ik dit jaar weer zwanger zou worden! Met Nadine gaat het op zich goed. Ze is nu wel heel verkouden, wordt ook vaak wakker van het hoesten en snotteren enzo, dat is wel zielig. Ze eet en drinkt niet zo veel trouwens, als ik soms hoor wat andere kindjes eten.. Wij moeten vrijdag weer naar het CB. Mijn man gaat, voor het eerst, mee. Hij gaat ervoor zorgen dat ik niet al te veel ruzie ga maken daar Dat zit er namelijk wel aan te komen