Zwanger willen worden met medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door stoetel, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

SPANNEND! tja positief is positief he!! dus op zich ga ik je gewoon feliciteren!!

2. OOO wat heerlijk !! Gefeliciteerd!!

3. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Duckertje, gefeliciteerd!

Hier hetzelfde goede nieuws :D Gistermiddag (1 dag na NOD) getest en de uitslag was positief!

4. ook gefelciteerd!!

5. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    GEFELICITEERD Dames

Danabelle: Ben erg benieuwd hoe deze zwangerschap voor jou gaat verlopen omdat je de vorige keer ook zo moest spugen... Ben je er niet bang voor geweest straks ben ik weer 9 maanden misselijk? Wij willen op dit moment nog geen tweede maar het is niet uitgesloten dat we ooit een tweede willen maar die 9 maanden lang overgeven helpt ook niet echt mee naar een positieve kant te neigen over een tweede...

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Bedankt voor jullie felicitaties!
    @ Shay, ik heb daar natuurlijk wel over nagedacht. Maarja, wij vonden het uiteindelijk geen argument om nog (veel) langer te wachten. Nadine is al best wel 'zelfstandig'; ik bedoel, ze loopt goed natuurlijk, kan zelf spelen, helpt met aankleden en verschonen (en met het huishouden, haha) en bovendien heb ik voldoende mensen om me heen die eventjes voor haar kunnen zorgen, mocht ik dat zelf tijdelijk niet kunnen.

7. Daiquiri

En nog eentje!!! GEFELICITEERD!!! zo hebben we niemand en zo hebben we er 3!!!!!

8. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Danabelle, jij ook gefeliciteerd!!!!!!!! :)

9. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Gefeliciteerd!!! :)

10. Daiquiri

hier een tevreden wijkverpl op het cb, meiske zit exact op de middellijn vd groeicurve, kan blokjes stapelen, pop eten geven en blijven staan nadat ze met een bal gooit...ze kreeg allemaal plusjes, dus weer een goed rapport mee naar huis.

Verder geen nieuws, behalve dat ik al lekker weekend heb en dat is dan ook wel weer fijn!

11. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Het Cb is hier langs geweest... dat doen ze hier met 18 maanden gewoon om wat langer stil te kunnen staan bij de peuterpubertijd die gaat komen... Ze doet het hartstikke goed en wij ook gelukkig... Ook gaat ze kwa gewicht weer beter zit nu op de onderste lijn in plaats van eronder... Ze weegt nu 9500 gram en is 82 cm lang dus we zijn weer tevreden...
    Deze week een paar daagjes vrij genomen en mijn man was ook vrij dus het is een heerlijk weekje echt jailey tijd... Gister naar de kinderboederij geweest ( allemaal beesten maar de poes vond ze het leukst haha) vandaag lekker wezen zwemmen dus ze is nu moe bij me aan het bankhangen en gaat zo naar bed...
    Morgen gaan we nog naar het bos met d'r en zaterdag gaan wij uit eten en gaat ze een avondje naar d'r tante...

Ik ga d'r nu naar bed doen want ze wordt jengelig daaag meiden...

12. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Fijn dat het bij jullie goed was bij het CB (of CB bij jou ;) )

13. Daiquiri

Lekker he zo'n weekje genieten van je meisje! soms is geluk dan toch wel heel gewoon....

Hier vanochtend de meiden weer de deur uit gewerkt.....tjee daar ben ik me sochtends tochaltijd druk mee, half zeven eruit, en om kwart over 8 pas de deur uit.....Gelukkig begin ik op maandag altijd later, dat scheelt dan weer, alleen op woensdag moet ik toch echt om half 9 beginnen...drama! Maar ja hoort er bij he!

Groetjes
    Dai

14. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Jemig de pemig!!!!!!!!!!!!! Wat lees ik nu????????? Duckertje en Danabelle zwanger? Van harte gefeliciteeeeeeerd!!!
    Tsjonge wat is dat uiteindelijk snel gegaan zeg! Inmiddels aan het idee gewend of is het nog onwerkelijk? Ik moet er nog even aan wennen hoor!
    Chelleke, wat een schitterend mooie echo, wat groeit hij/zij hard!

Ik heb deze maand heel raar met de pil gedaan (regelmatig vergeten), dus ben benieuwd hoe dit afloopt ;)
    Helaas ben ik weeeeer ziek, net als Daan. We hebben allebei de griep en hij heeft er ook nog een fikse buikgriep bij (al 5 dagen). Hij had vanmorgen voor 12.00 uur al 9 volle diarree luiers. Zijn billen liggen helemaal open, zo zielig. Ik doe het steeds heel voorzichtig met een washandje en lauw water schoonmaken, maar al die branderige poepluiers maken dat die huid niet kan herstellen. Arm ventje. Gelukkig heeft hij op zich wel wat reserves, maar 5 dagen niet eten hakt er toch in.

Met mijn moeder gaat het goed. WOnd herstelt mooi. Uitslag van de schildwachtklier (ivm uitzaaiingen) moet nog steeds binnenkomen. Ik heb mezelf ook laten checken en dat was goed gelukkig.

POehee......3 zwangeren..........wat een supernieuws! KOn ik wel gebruiken na zo'n rotmaand!

15. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Thanks -xx-

16. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Je ziet op je echo ook zo mooi het vruchtzakje nog, waar die kleine in ligt! Mooi hoor! enne...39,9 mm toch als ik het goed lees?
    Heb even weer gespiekt naar foto's van Damian, wat een grote vent wordt dat ook al zeg! Hoe oud is hij nu ook alweer? Heeft hij het een beetje door wat er over een aantal maanden staat te gebeuren?

Vanmiddag had ik Mick even getempt, bleek dat hij ook koorts heeft (38.6). Nu 3 van de 4 ziek dus. Hopelijk blijft Chris gespaard.... Maar ja, die heeft de griepprik gehad, dus ws. gaat dat wel goed.

17. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Beterschap aan die kant!!!

Damian word in april 3 jaar, maar hij snapt eigenlijk nog helemaal niet dat er een kindje bij komt. Hij zegt wel Démi grote broer en mama baby in buik, maar hij weet eigenlijk niet wat dat is :D

18. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Emma, fijn dat het naar omstandigheden zo goed gaat met je moeder! En bedankt voor je felicitatie natuurlijk :)
    Chelleke, hoe voel je je nu? Je bent de eerste drie maanden zo'n beetje door toch? Wat leuk dat Damian zegt dat hij grote broer wordt! Nadine wijst nu telkens op mijn buik: baby! roept ze er dan bij. En als wij vragen: waar is de baby? wijst ze ook naar mijn buik. Niet dat ze er veel van begrijpt natuurlijk - nouja, ze weet wel wat een baby is :). Verder hebben we het alleen nog maar aan mijn ouders en zus en zwager verteld, die vonden het heel leuk voor ons!
    Ik vind het wel gek dat ik nog niet zoveel 'voel' eigenlijk nergens last van heb. Ja, na inspanning ben ik wel gauw moe (nog sneller dan anders ;)) maar ik ben niet (nog niet?) misselijk en voel ook niets aan mijn borsten ofzo. Nouja, de 24ste heb ik een echo, dan weten we of het goed zit!
    Emma, beterschap allemaal!
    Dai, oef, ik vind het altijd al een hele toer om Nadine op woensdag om negen uur bij opa af te leveren, haha! En jij brengt twéé meiden veel vroeger weg!

19. Daiquiri

Danabelle, toen we alleen Mirte hadden vond ik het ook al een gedoe hoor, en nu heb je er 2, maar kan de eerste al wel meer zelf...dus het is dan weer niet dat je dubbel werk hebt zeg maar, maar 1,5 of zo... en een beeeetje te laat komen kan best, ben smiddags ook niet om 17 uur weer naar huis.

Wat duurt de 24e nog lang!!!! als je moet wachten tenminste...maar wel lekker dat je dan toch een bevestiging krijgt, van wat je nu niet voelt...(er vanuitgaande dat alles goed is natuurlijk).

Emma, beterschap voor jullie allemaal!! (voor het geval Chris het dan ook nog krijgt).

Groetjes
    Dai

20. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Lief! Dankjullie wel!
    Ik duik maar vroeg mijn nestje in. Ik heb net even aan mijn scriptie gewerkt, maar ik ben de draad een beetje kwijt eerlijk gezegd. Misschien is het ook niet zo slim om er aan te werken als ik ziek ben ;)

Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina