Haj haj @ Danabelle Het lijkt erop dat de misselijkheid langzaam minder word Ik ben nog wel heel erg moe, dat is wel lastig hoor. En mijn eetlust heb ik nog niet terug, maarja dat komt vast allemaal nog wel goed Wat lief van Nadine @ All Knuffel!
Chelleke: fijn dat je al wat beter gaat voelen en misschien kan je dan wat meer genieten en komt je eetlust ook wel weer terug misschien ook wel gelijk gelijk voor 2 haha Emma: beterschap voor jullie allemaal... Ik heb ook de griepprik gehaald en vorig jaar ook geen griep gehad maar nu 3 keer in anderhalve maand tijd echt goed ziek geweest me man en jailey 2 keer maar goed ik werk natuurlijk op een kdv dus daar heerst altijd wat geloof ik... Danabelle: Lief hoor van nadine dat ze weet waar de baby is als de baby geboren wordt is ze natuurlijk ook alweer 2 geweest dus zal ze het alleen nog maar beter begrijpen en waarschijnlijk zal ze dan ook wel heel zorgzaam wezen... Maar fijn toch dat je nog niet echt klachten hebt die krijg je waarschijnlijk nog genoeg want iedereen heeft wel iets tijdens zijn zwangerschap maar ze zeggen dat je altijd veel last hebt bij een meisje dus dan krijgen jullie nu een jongentje daarom heb je gewoon minder last... nee zonder gekkigheid ik hoop dat je minder last zal hebben en meer kan genieten van deze zwangerschap het is je gegund... Dai: pff ik heb er nog maar 1 en af en toe denk ik waar blijft de tijd toch... Ik werk 3 dagen en de vroegste dag begin ik om 07:30 dus moet ik jailey om 07:00 bij me schoonmoeder brengen en dan gaat me wekker altijd veel te vroeg maar goed ik ben het nu wel gewend aan het raken vroeg opstaan en als ik vrij ben en jailey ligt s'middags te slapen en ik ben klaar met mijn huishouden ga ik heel even liggen op de bank om even bij te tanken en dan kunnen we er weer tegenaan... Ego: Hier gaat het nog steeds goed geen baby nieuws vanuit deze kant en staat voorlopig nog niet op de planning maar wel ander nieuws we zijn al langere tijd op zoek naar een huisje en nu hebben we weer een huisje gezien en daar hebben we echt goede hoop op dat dit wat gaat worden dus deze week zijn we alleen daar mee bezig eigenlijk maar als ik meer weet laat ik het jullie wel weer weten...
Shay wat spannend dat jullie met een huisje bezig zijn! Een koophuis wilden jullie toch? Ik ben benieuwd, wat is het voor huis? Hier zal er het een en ander aangepast moeten worden voor het tweede kindje (eh, als alles goed gaat, maar ook als het mis zou gaan komt er hier vast wel eens een tweede kindje zeg maar), maar daar hadden we al rekening mee gehouden. Dai, haha, anderhalf keer zoveel werk maakt dat ik zéker niet om half negen de deur uit zou kunnen.. ik ben nooit zo vlot 's ochtends. Vind het wel fijn dat Nadine nu zelf ook steeds meer gaat helpen met aankleden enzo; ze geeft spullen aan, trekt haar broekje zelf aan, kan haar schoenen en jas aan- en uitdoen, best handig. Emma, gaat het al beter bij jullie? Chelleke, goed om te horen dat de misselijkheid wat minder wordt! Wel vervelend dat je nog zo moe bent en geen eetlust hebt , maar komt idd vast wel goed .
Shay, leuk zeg dat jullie wat op het oog hebben! Altijd spannend! Ik ben zelf ook af en toe op funda aan het kijken omdat ons huis niet zo praktisch is met kinderen (veel trappen) en we een extra slaapkamertje nodig zullen hebben ws. Ook zou ik iets rustiger willen wonen, zodat de jongens lekker buiten kunnen spelen en voetballen, dat kan nu nooit simpelweg omdat ze hier als gekken rijden door de straat en ook omdat we voor en achter huis water hebben. Danabelle, het lijkt ietsiepietsies beter te gaan hier met de zieken. Ik ben door mijn acupunctuuropleidng ook veel aan de weet gekomen over homeopathie en hoe dat werkt, dus ik ben flink bezig de weerstand hier wat op te krikken en dat lijkt eindelijk zijn vruchten af te werpen. Regulier bestaat er namelijk geen therapie tegen een slechte weerstand..... Wat ook goed werkte bij Daan, aangezien hij zo vreselijk aan de waterdunne diarree was, is Roosvicee-stop (bosbessensap). MIsschien een tip voor iedereen hier! De huisarts komt niet met dit soort tips, terwijl het eigenlijk zo simpel kan zijn.... Chelleke, wat fijn dat het iets beter gaat met de misselijkheid. Wel balen van die moeheid, dat is zo slopend! HEb je af en toe wel even tijd voor jezelf om even te rusten ofzo? Hopelijk gaat het vanaf nu steeds beter worden en heb je straks ook wat meer zin in dingetjes. Hoe voel je je verder? Ik was gisteren heel even met mijn zoontjes buiten om wat zonnestralen op te pikken, was echt lekker! GEwoon even wat stoepkrijten vlak voor het huis. Dat heeft mij ook wel goed gedaan. Duckertje, hoe gaat het met jou?
Chelleke, fijn dat de misselijkheid iets minder wordt! En geen eetlust? Hier echt een hele dag honger! Danabelle, hoe voel jij je nu? Emma, fijn dat de onderzoeken bij jou goed waren. Voor je moeder dus nog even afwachten.... Maar allemaal zo ziek? Echt balen!! En die scriptie waar je mee bezig bent, is dat voor je accupunctuur? Hier gaat het redelijk. Wel ook heel moe en veel last van m'n darmen, vooral 's nachts.... En ik voel me toch wel redelijk onzeker, bang dat het verkeerd gaat. Ik had van te voren niet gedacht dat ik dat zo sterk zou hebben... Maandag in ieder geval weer een echo in het ziekenhuis, ben benieuwd of we dan al iets gaan zien! Ik hoop het echt.... Groetjes, Duckertje
Je zou vanaf 5 weken een knipperlichtje kunnen zien Maar als je het niet ziet zou het ook een week later pas zichtbaar kunnen zijn hoor. Niet teveel zorgen maken, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. De eerste periode is natuurlijk superspannend, maar het gaat vast goed. Wat is de reden van deze echo trouwens? Aangezien het zo onwijs vroeg is.
Ik loop bij de gynaecoloog in Belgie, omdat ik iedere twee weken aan het vloeien was... 1 februari hadden we eindelijk een afspraak, maar de vrijdag ervoor testte ik dus positief! Ze heeft toen een echo gedaan om te kijken of dat m'n eierstokken er wel goed uitzagen enzo... En toen heeft ze voor twee weken later dus opnieuw een afspraak gemaakt, ook voor eventueel m'n medicijnen aan te passen.. Ze wilt alleen zeker weten dat alles goed is voordat we alles gaan veranderen. Plus deze manier van werken en echo's schijnt normaal te zijn in Belgie?! Groetjes, Duckertje
Wel goed zeg! Ik heb wel eens het idee dat de boel in Nederland dusdanig is aangescherpt qua controles etc. dat de patient er echt op achteruit gaat. Kost allemaal teveel geld. Fijn dat ze jou en die kleine goed in de gaten houden!!!!! En ik hoop echt dat je het knipperlichtje al kunt zien de komende echo, dat stelt jou vast ook wat gerust! Wat ik trouwens heel bijzonder blijf vinden is dat de zwemmers jou eicel toch hebben gevonden ondanks jouw vreemde cyslus! Liefs Emma Ps: zag dat je 2e echo op Valentijnsdag is, hihi lollig!
Bedankt voor je lieve reactie Emma! Idd, valentijnsdag.... Zou toch mooi zijn als we dan iets knipperends te zien krijgen! Liefs, Duckertje
Als Rob thuis is kan ik wat dommelen op de bank. Anders niet want Damian slaapt smiddags niet meer. Als ik de hele dag alleen ben dan wil ik mijn ouders Damian wel eens smiddags op laten halen zodat ik even kan liggen. Verder gaat het wel oké Dit zonnetje is echt goed voor de mens Komt vast goed -knuffel-
't Is rustig hier zeg! Alles goed? Ik zit met een voorhoofdsholteontsteking...... Wel een mooi woord voor scrabble. Maar wel superpijnlijk, ben er helemaal misselijk van en ik kan gewoon niets doen. Wat legt je dat lam zeg. Lastig met 2 kinders om je heen. Hoe is het met de zwangeren onder ons? Verder wens ik iedereen een happy Valentine's day
echo was hier niet naar wens! Er was alleen een leeg vruchtzakje te zien..... Of het was te vroeg (zit nu 4 weken na ei) of het is mis..... Volgende week een nieuwe echo en dan daarna anders gelijk curretage!
Ow mijn hemel, Duckertje....... dat had ik echt niet verwacht zeg.... Wat een vreselijk nieuws! Ik hoop dat het echt te vroeg was en dat er straks beter nieuws komt. Echt ontzettend veel sterkte toegewenst meid..... Dikke knuffels en ik denk aan je....
Oh Ducktertje wat een rotnieuws! Ik hoop voor je dat de echo te vroeg was en dat het hartje een dezer dagen nog netjes gaat kloppen. Vier weken na je ei, het zóu kunnen hoor! Het hartje gaat in de zesde week kloppen, jouw zesde week is nu bijna ten einde, maar de innesteling kan zomaar een paar dagen later zijn geweest natuurlijk..
Duckertje, dat is niet het nieuws wat je wilt delen...hopelijk was het gewoon aan de vroege kant. heb je precies over een week weer de echo? Sterkte met het doorkomen van deze week!!! Shay, lekker hoor naar huizen kijken, altijd leuk om te doen. Hier niet veel nieuws eigenlijk. Alles gaat gewoon z'n gangetje, voor zover dat mogelijk is met twee belhamels... Trusten meiden en knuffels voor iedereen! Dai
ik kom alleen even melden dat we vandaag gehoord hebben dat ons bod geaccepteerd is dus wij hebben een huis... JEEEEJ Ik kom snel weer meer vertellen en op jullie reageren maar ik kom net van me werk moet nog koken en dan die kleine meid in bad en ik bed en morgen heb ik me functioneringsgesprek op me werk en daar moet ik nog het 1 en ander voor voorbereiden dus ja sorry dames maar ik vergeet jullie niet en lees trouw mee...
Shay: supergefeliciteerd met jullie huis!!!!! En heel veel succes morgen! Duckertje, hoe gaat het nu met je?