Zwanger willen worden met medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door stoetel, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik ben inderdaad blij dat het precies twee weken na m'n ei valt :) Nu weten we in ieder geval echt waar we aan toe zijn en ik denk dat we er stiekem ook wel klaar voor zijn om eraan te beginnen. Nog even geduld..... :)

Lijkt me inderdaad heel leuk om Sinterklaas te vieren met zo'n kleintje. Ik heb Sinterklaas altijd veel gezelliger gevonden als kerst. Nog steeds trouwens, maar het lijkt me nog veel leuker als je dit met je kleintjes kunt delen.

Danabelle, gaat het nu al beter met Nadine? Dat moet wel zeer gedaan hebben... :(

Groetjes, Duckertje

2. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

wij doen het dit jaar voor het eerst. Mirte is nu 3 en zit nu de intertoysgids helemaal door te bladeren, elke dag, heeft het over het sinterklaasfeest, en kadootjes, dus ja.....nu is het er wel tijd voor....:). Celine doet dan automatisch mee, maar zie wel wat ik voor haar koop, als ze maar wat te scheuren heeft...

3. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Sinterklaas: me schoonouders hebben het al over dat jailey d'r schoen mag zetten enz dus cadeautjes krijgt ze wel hoor...
    Wat ik zelf ga halen iets van speelgoed maar weet nog niet wat of een stoeltje dat ze zelf voor de tv kan zitten poef achtig iets... En dat intertoys boek vind ze ook geweldig maar meer omdat ze die blaadjes mag scheuren en die plaatjes ziet...

Danabelle: hoe is het met nadine

Spam: ik vind dat er wel wat meer spam mag komen dames haha foto's zijn leuk...

Ego:

Mevrouw is bekaf ze lag er om 18:15 al in... Ze is vandaag naar me werk geweest om te wennen aangezien ze per volgende week daar heen gaat... Het ging hartstikke goed alleen is ze een beetje bang van de grote kindjes omdat die alles afpakken en nogal lomp iedereen omver lopen... Toen gingen we even naar de stad en naar me oma dus het was allemaal net iets teveel...

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Dames, met Nadine gaat het weer goed. Ik heb haar zondagavond nog wel wakker gemaakt, was bang dat ze een hersenschudding zou hebben ofzo maar daar wijst gelukkig niets op.
    Shay, dat is ook best vermoeiend voor Jailey natuurlijk, zo'n dag! Leuk dat ze binnenkort mee kan naar jouw werk. Ze komt dan niet bij jou op de groep zeker?
    Wij hebben vorig jaar ook Sinterklaas gevierd, eigenlijk elk jaar tot nu toe, gewoon met mijn familie. En vorig jaar waren er cadeautjes voor Nadine - niet dat ze dat al snapte, maar ze kreeg kleertjes en wat speelgoedjes enzo.

5. Daiquiri

Danabelle, fijn dat alles weer goed is met Nadine....je maakt je toch al gauw zorgen om je meisje.

Shay, ik zal binnenkort weer eens voor wat spam zorgen....wel even een leuke foto zoeken natuurlijk....

6. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Zodra ons wondertje geboren is, zal ik ook gaan spammen!:D

7. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    ee ze mag niet bij mij op de groep maar dat wil ik zelf ook niet ze is een paar keer uit nood mee geweest als ik extra moest werken of de oppas ziek was maar dat is niet leuk ze snapt er niks van dat ik met andere kindjes loop en enz dus ja op de andere groep maar de groepen delen een keuken en badkamer en hebben een doorkijk raam dus ik kan spieken alleen wel zorgen dat ze mij niet ziet....

8. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
  9. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
  10. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Bekijk bijlage 100707

Nog eentje om het af te leren....

Pret in bad!!!! (allebei met blauwe plek, want stoeien gaat niet altijd zonder ongelukjes...;))

11. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    het blijven toch mannen he...
    heerlijke spam

12. Daiquiri

sorry ik blijf de spam nog even schuldig, foto's staan nog op de camera, of ik moet zo even kijken of ik wat leuks op mn mobiel heb staan....

13. Daiquiri

ons boefjes..... precies d'r moeder zo op de foto.....

14. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Mooi hoor!!! Hoe is het nu met Celine? Zijn de vlekjes al weg?

15. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Leuk al die spam!:D

16. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Emma, wat een leuke knullen zeg! Heerlijk zoals ze zo saampjes in bad zitten.
    Dai, wat een mooie grote meid is Celine al zeg! Lekker veel haar ook. Lijkt ze trouwens ook op Mirte?
    Hier even geen spam, ik ben daar niet zo handig in..

17. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hele leuke spam allemaal!! Leuke foto's.... :)

Hier heeft ook een heugelijke gebeurtenis plaats gevonden, twee zelfs!
    M'n schoonmoeder heeft gisteren gebeld en ik ben sinds gisteren begonnen met foliumzuur! :D

Groetjes, Duckertje

18. Daiquiri

Hoi,

Emma, die vlekjes waren eigenlijk al aardig vlot weg. denk max 2 dagen of zo. maar ja, nu heeft ze de BMR prik gehad, dus houden we weer rekening met wat koorts enzo....

Danabelle, ze lijkt best veel op Mirte, maar wel zo met haar eigen trekjes en eigen ondeugende uitstraling.....ze is wel een stuk wilder dan Mirte, dus ben benieuwd hoe dat zich allemaal gaat ontwikkelen.

Duckertje, wat een berichten zeg....leuk met je schoonmoeder kunnen babbelen aan de telefoon.....en weer een stap op weg het gewenste moederschap!

vanochtend dus naar het cb geweest. mirte moest voor de 2e keer de ogentest doen, maar ook deze keer wilde ze niet echt mee werken....het ging al wel beter dan de vorige keer, maar we mogen in december voor de derde keer op komen draven.

Celine ging helemaal volgens de curve, dus alles was prima...verder weinig op en aanmerkingen, ja dat ze max 300ml melk op een dag mag hebben, tja daar gaan we wel iets over heen, maar dat boeit me zelf niet zo.

Groetjes!

Dai

19. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Dai, 300 cc melk? Hmm, wij geven ook iets meer ;) 840 cc!
    Maar ja, Daan eet ook nog steeds niks overdag, ondanks dat we het blijven proberen. Mick at rond die leeftijd 5 boterhammen per dag, 1,5 stuks fruit en dan nog een flinke portie avondeten!
    Wij moeten eind oktober weer naar het cb. Hopelijk geen prikken, ik moet het echt even nakijken, want misschien krijgt hij dan ook die BMR..... Moet ik dan wel weer een kuurtje geven ivm die vaccinatiereactie vrees ik.

20. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    @ hoeveelheid melk; Nadine haalt die 300 ml niet eens volgens mij. Ze krijgt nog 's ochtends en 's avonds borstvoeding, maar dat is echt niet zo veel meer. En tussendoor ben ik al blij als ze één pakje drinkt verdeeld over de dag (200 ml zit daar geloof ik in), en dat is soms wel joghurtdrink maar vaker ook gewoon appelsap of wicky ofzo. Ze krijgt wel kaas op brood en boter en ze eet wel eens een toetje, maar die 300 ml wordt in elk geval héél krap aan dan. Lekker laten praten op het CB, het ene kind is het andere niet.

Deel Deze Pagina