Zwanger willen worden met medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door stoetel, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Lief dat je het vraagt Emma. Over het algemeen gaat het 'gewoon goed' met mij. Gisteren had ik nog even een huilbui; we hadden het over een te boeken vakantie, en daar hadden we het ook over gehad toen ik nog zwanger was. Het idee blijft hetzelfde (voorseizoen, vliegen, naar de zon) maar het is nu toch anders natuurlijk. Ik zal wel tegen dat soort dingen blíjven aanlopen; andere vrouwen die zwanger zijn, de uitgerekende datum etc. etc. maar ik probeer er niet al te lang bij stil te staan. We hebben deze maand op de juiste dagen geklust, maar ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben. Heb al een beetje een menstruatie-gevoel. Het goede nieuws is wel dat mijn cyclus gewoon direct hersteld is, dit wordt mijn tweede menstruatie na de bbz. Mogelijk heb ik een eisprong aan de kant gehad waar ik geen eileider meer heb, maar mijn lichaam werkt in elk geval wel. Dus dan hopelijk volgende maand gewoon een kans :D

2. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    @Danabelle: Tjee, daar had ik nog niet eens aan gedacht......je moet inderdaad wel een eisprong aan de goede kant hebben wil het een kans hebben. Op zich wel fijn dat je lichaam zich weer aardig hersteld heeft qua cyclus. Ik hoop toch dat je weer snel zwanger wordt. Ik blijf hard voor je duimen meid! Knuf!

3. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Wat een heerlijk weer he, gaan jullie dit paasweekend nog wat speciaals doen?

Ik wil zaterdag in alle vroegte even naar het strand met de jongens, zondag misschien naar Artis of paaseitjes zoeken in de speeltuin + paasknutsel maken daar.

Vanmiddag mogen de jongens heerlijk rommelen in de tuin. Badje staat gevuld (kan het vast ietsjes opwarmen), waterbaan staat speelklaar en de zandbak is net ontspind (zaten JOEKELS van spinnen in :$, gelukkig had ik een ragebol........)

Daarna maak ik voor de jongens pannenkoeken en ga ik vervolgens met mijn wederhelft uit eten (1e keer weer in 4 jaar ;))
    We zijn namelijk vandaag precies 5 jaar getrouwd....is het niet geweldig?

Nou Duckertje, jij volgende week vrijdag he?! Spannend hoor!

4. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Emma, nog gefeliciteerd met jullie 5e huwelijksdag! Zijn jullie lekker uit eten geweest?

Hier weinig nieuws te melden, ben nu een maand zonder de MTX en so far so good zullen we maar zeggen. Gisteren laatste pil genomen en nu maar afwachten hoe mn cyclus rustig op gang komt.

met Pasen doen we niet zo veel, ja lekker genieten van dit prachtige weer!

Straks gaan we nog een stukje fietsen met de meiden.

groetjes.
    Dai

5. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Hey Dai, wat is het rustig hier he?
    Fijn dat het tot nog toe goed gaat zonder de MTX!

Hier heerlijke dagen gehad, 2x naar strand en 1 dagje Artis. Heerlijk! Echt vakantiegevoel. MOrgen beide pootjes weer op de grond, want dan moet ik stage lopen in Rotterdam, dus 6.00 uur al in de auto. Zal lekker worden met die misselijkheid van me! Zie er echt als een berg tegenop. Maar ja, ik moet erdoorheen, zodat ik de 28e kan afstuderen.

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Klinkt goed allemaal, Emma! Leuk dat jullie uit eten zijn geweest saampjes! Wij gaan ook altijd samen uit eten op onze trouwdag :).
    Dai, spannend hoor! Duurde het bij de meiden lang voordat je zwanger raakte, nee toch? Ik kan me althans niet herinneren dat je voor Celine lang bezig was?
    Hier gaat alles z'n gangetje. Ben idd gewoon ongesteld geworden, was wel balen natuurlijk. Maar we gaan gewoon verder.
    Wel heel leuk: Nadine gaat steeds meer praten! Ik hoor nu elke dag nieuwe woorden en ze maakt zinnetjes van twee woorden (waar ze zo'n beetje alles mee duidelijk kan maken..).

7. Daiquiri

Heey meiden,

merk wel dat ik iets meer ongemak krijg met mn handen....en dan denk ik gelijk is de MTX soms alleen een pijnbestrijder, want nu ervaar ik meer pijn (ongemak, echt pijn is het niet). voor de rest gaat het prima en ik blijf gewoon genoeg doen, we houden de boel soepeltjes he...

Emma, succes morgen met het vroege opstaan....ik hoop me dan nog eventjes om te draaien... als de meiden het toestaan...en bedoel je met de 28e, morgen afstuderen of de volgende maand?

Danabelle, bij mirte was het 5 maanden en bij celine 6 mnd, dus dat valt enorm mee inderdaad. Mogen we onze handen bij dichtknijpen. We zien wel hoe het nu gaat...het is ons gegeven of niet om een derde te krijgen, dus we kunnen niets anders doen dan oefenen. ;)

Duckertje, alvast een hele mooie en fijne trouwdag toegewenst vrijdag!

Groetjes,

Dai

8. Daiquiri

zo, net even wat condooms besteld...... ;)

9. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dank je Dai! :D

10. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Ach daar hebben we de a.s. bruid! Veel succes morgen! Het enige dat je hoeft te doen is duidelijk JA zeggen op het goede moment :D Verder gaan genieten en alles over je heen laten komen.

@Dai: idd, gewoon goed blijven oefenen :D:D:D

@ Danabelle: wat leuk dat Nadine wat meer praat, echt knap! Daan begint ook iets meer met woordcombinaties. Gister zei hij ineens: Kom maar! Ook begint hij een beetje met zingen (VAAAREN VAAAREN over de BAAAAREN en er is er 1 jarig HOEA HOEA)

11. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik zal proberen te gaan genieten! :)
    Vanavond nog even lekker relaxen....

Hoe is het trouwens met Mick op school? Vindt hij het wat?
    En hoe is het verder met de zwangerschap?

Danabelle, leuk dat Nadine de smaak te pakken heeft!

Groetjes, Duckertje

12. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Hey duckertje,

Heel veel plezier gewenst voor morgen! Geniet van de mooie dag.
    Ennuh ik ben erg benieuwd hoe jullie eruit zien, dus misschien een foto'tje ;):)!

Hier alles super, we hebben gister een super geweldige echo gehad!:D:D

Xx

13. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Vandaag de heuglijke dag voor Duckertje! Volgens mij wordt het weer ook prima!

Happybest, wat fijn dat de echo goed was!!!!!! Klopte de termijn of is die wat aangepast?

Hier alles oke, nog wel erg misselijk, ik lust bijna niks. Vooral groente krijg ik niet weg. Maar ja, kan ook niet elke dag pizza eten....:)
    Eigenlijk had ik volgende week mijn echo, maar ik heb het een week verzet ivm stage. Gister ook stage gelopen. Echt doodvermoeiend zeg, ik was blij dat het erop zat. Ik stond ook al 7.00 voor de deur in Rotterdam. Ik was veeeel te vroeg dus! En de nacht verliep ook al zo slecht, kids vreselijk onrustig, dus wij weinig geslapen. Gelukkig bijna weekend. Hopelijk kan ik dan wat bijslapen, want ik ben moemoemoe!
    Nu nog 1 stage, 1 schriftelijk examen en 1 scriptie verdediging en dan is het klaar. Inderdaad 28 mei is mijn mondeling, dus dan ben ik acupuncturist! Yeah :D

14. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Wat goed Emma! Dus al bijna klaar, super zeg! Vervelend dat je je niet zo fijn voelt, maar gelukkig is het voor een goed doel.
    Volgens de echo lopen we nog steeds mooi (1 dag verder) maar het is ook maar net hoe hij meet. Maar het was zo fijn dat alles er zo mooi uitzag, er viel echt weer iets van ons af. Nu kunnen we echt genieten. Wanneer mag jij weer?

15. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik zal snel wat uitgebreider verslag doen, maar voor nu wil ik even laten weten dat het een geweldige dag was!!!!!!!!!!! :D

Groetjes, Duckertje

16. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Wat fijn!!!! Jullie hadden er ook echt schitterend weer bij!

17. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    #557 Duckertje, 1 mei 2011
    Laatst bewerkt: 1 mei 2011
    Hallo meiden!

Ik zal eens even mijn best gaan doen om voor jullie een mooi verslagje te maken! :)

Om 8 uur zijn vriendlief en ik naar m'n ouders vertrokken. Hier was de kapper al. Eerst heeft ze vriendlief z'n haar gedaan en is hij weer vertrokken...
    Toen is ze tot een uur of kwart over 9 met mij bezig geweest. Toen snel nog even gedoucht en me aangekleed, want vriendlief belde iedere keer al of hij al mocht komen. ;)
    Om half 10 was hij er dan eindelijk, een hele verassing, want ik zou in een pakje trouwen en niet in zo'n mooie jurk!

We trouwden een half uur hier vandaan en we hadden om half 11 daar met de koets afgesproken. Daar hebben we echt geen spijt van gehad! Was echt zo geweldig en romantisch! Om zo op het gemeentehuis aan te komen. Iedereen die stond te wachten en dat hoefgetrappel... Heel speciaal!

Om 11 uur getrouwd, ik moet zeggen, het gemeentehuis vloog voorbij. Ging echt heel snel. Voor je het weet ben je getrouwd! :D

Daarna hebben we twee witte duiven losgelaten. Was ook heel mooi!
    Hadden we speciaal gedaan voor de mensen die er niet meer zijn, onder andere m'n overleden vriend....
    (En ik zit hier weer te huilen.... Hormonen!!).

Toen met z'n allen met de koets op de foto en toen hebben we de gasten naar het restaurant gestuurd voor de lunch. Konden wij even ongestoord foto's maken van ons en onze buik! :)

Om 2 uur zijn we voor de kerk getrouwd. Was heel mooi, maar wel emotioneel... Ik had m'n trouwbelofte zelf geschreven, maar ik had zo'n brok in m'n keel, ik heb het met tranen aan manlief beloofd...
    M'n moeder ook weer in tranen natuurlijk... ;)

Daarna het hoogtepunt van de dag: lekker naar huis! ;)
    Heel snel de jurk uit en even ademhalen hoor!
    Was echt even een verademing, lekker de hond uitlaten en wat chocola... :D.

Om 18:00 uur zijn we naar het restaurant vertrokken om te gaan eten. Was
    Was wel gezellig. Hele mooie kado's gehad...
    M'n moeder had onder andere een schilderij geborduurd en mokken laten schilderen met onze trouwkaart erop. Was echt heel mooi.
    Van m'n vriendin uit Oostenrijk een weekje in hun appartement en een mooie kadobon voor de kidsfactory! :)
    Hier hebben we ook de bruidsijstaart aangesneden.

Om 20:00 uur begon de receptie, vrijwel iedereen was er meteen. Alleen om half 10 ging bij mij echt het licht uit. Ik heb om 10 uur aan m'n vader gevraagd of hij ons wilde excuseren bij iedereen, dat wij naar bed wilden! :)
    Heeft hij netjes gedaan met als laatste zin dat hij voorlopig nog geen kleinkinderen verwachte.... Leugenaar!! :)
    Maar zo hebben we het wel goed verborgen kunnen houden... :).

Al met al een hele geslaagde dag met wel wat geruis op de achtergrond helaas. Dit heeft er wel voor gezorgd dat ik de keuze heb gemaakt niet meer naar mijn schoonfamilie te gaan... Ik heb er een streep onder gezet. ....

De hele dag waren er steken onder water vanuit m'n schoonvader. Hij begon al over de duiven... Er werd een oorkonde voorgelezen over vrijheid. Had hij een en al commentaar over....
    Hij had commentaar op m'n jurk, we moesten er beter een stuk vanaf knippen....
    Onderweg naar de kerk liep ik niet zo hard op m'n hakken, maar de schoonfamilie was er al 10 minuten eerder...
    Hij heeft hele groffe dingen gezegd over m'n moeder en volgens m'n vriendin uit Oostenrijk hebben ze een hoop over ons lopen roddelen.
    Hij was kwaad dat hij nergens over ingelicht was, onder het eten zat hij heel de tijd te smoezen met m'n schoonmoeder, hij heeft z'n corsage weg gegooid en liep heel de dag met een gezicht van onweer...
    Dit was helaas nog niet alles, maar sommige dingen houden we maar beter voor ons zelf....
    Een beetje een groot zwart randje aan de dag.... :(

Ik heb het er met manlief over gehad en voor mij en ons kind is dit nu echt de beste keuze....

Nu lekker een paar dagen vrij! Morgen gaan we een dagje naar Renesse. Daar zitten onze vrienden uit Oostenrijk in een huisje. Lekker een hapje eten en vrijuit kunnen praten...
    Ze had ons nog het een en ander te vertellen over de roddels, dus ik ben benieuwd...

En woensdag lekker naar de baby kijken! :)
    Donderdag zijn we nog snel naar de Prenatal gereden voor wat shirtjes, m'n oude werden te kort! :)
    En vandaag lekker m'n ketting aangedaan... Waarschijnlijk is het nog niet hoorbaar, maar vandaag had ik zin om te showen! :D

Ik zal dadelijk proberen een foto te showen. We hebben er nog niet heel veel, maar ze zijn redelijk goed gelukt... :)

Liefs, Duckertje

18. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Sorry, de foto is te groot om te uploaden....

19. Daiquiri

Duckertje, fijn dat jullie ondanks het laatste stuk van jullie mail toch een fijne dag hebben gehad!

Geniet even lekker van je vrije dagen en morgen lekker naar Renesse!

En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Happbest fijn dat de echo goed was, moet heerlijk zijn om naar jullie kleintje te kijken!

Emma, dat wordt nog een druk maandje zo te lezen, succes met de laatste loodjs en dan ben je er lekker klaar mee!

Groetjes,
    Dai

20. Daiquiri

** even mopperen **

heb een zere linker pols.....

** uitgemopperd **

ff update van mn man, zijn afgelopen week bij cardioloog geweest, krijgt onderzoek naar afwijkend hartritme (die hij dus blijkt te hebben). Over twee weken dagopname en dan wordt er een goedje ingespoten die het hartritme gaat verstoren. dan gaan ze dus kijken hoe die reageert....gebeurt gelukkig op de hartbewaking.
    schijnt wel vaker te gebeuren, maar kan er niet naar uitkijken. maar ja wat moet dat moet, en daarna kunnen we verdere stappen ondernemen.

Weer een spannende periode dus.

gelukkig genieten we ondertussen maar van de mooie dagen en dat doet iedereen, want er wordt helemaal niets gepost!

Groetjes
    Dai

Deel Deze Pagina