Tjee Dai, wat ontzettend spannend....eigenlijk gewoon eng. Je weet niet wat er zal gebeuren, wat de gevolgen zijn, wat hier uit voortkomt etc. Echt superveel sterkte hoor! Duckertje, wat heerlijk dat het allemaal zo goed ging. Hopelijk kun je de nare verhalen straks een beetje vergeten. Het mooiste blijft dat jullie getrouwd zijn en dat met dat wonder in je buik. Zo fantastisch! Hoe gaat het met je? Morgen heb ik mijn termijnecho. Ik vind het zo vreselijk spannend, had ik niet verwacht! Gelukkig gaat mijn man mee. Brrrrrrrrrrrr! Verder voel ik me wat beter dan de weken ervoor. BEn nog steeds wel wat misselijk, maar het ergste is over. De vermoeidheid probeer ik zoveel mogelijk te negeren, want ik heb geen tijd om eraan toe te geven. Poeh! Dat was met de eerste wel anders. Het is zo enrom druk met de 2 andere kids en afstuderen. BEn blij als dat laatste klaar is. Vandaag moest ik overblijven tussen de middag bij de kleuters. Was ook behoorlijk druk en dat ook omdat Daan er ook bij was. Daarna weer naar huis, daarna weer terug Mick ophalen, daarna Mick weer van school ophalen, daarna naar de fysio met de kids, nu zo koken....ik wil op de bank zitten, of beter nog liggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is me voorlopig niet gegund, maar goed, dat wist ik van tevoren. Maar wel fijn als ik even mag klagen En idd....waar is iedereen?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
tja ja weet veel dingen van te voren, maar daarom is deze klaaghoek af en toe ook zo lekker.....beter zo (en dat je het zelf zegt) of dat een wijsneuserig iemand tegen je zegt, Ja, je wist waar je aan begon he! Jij wilde zelf drie kinderen.... Zie het hier al gebeuren, dat we dat gaan krijgen...maar dat weegt niet op tegen het geluk dat je mag hebben als je er drie mag krijgen. Dat maakt echt alles goed. Enneh, het mooie weer is voorbij, dus iedereen weer back 2 forum! Dai
Bekijk bijlage 149808 Kijk dit is onze knapperd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben superblij en opgelucht, hij/zij lag heerlijk te trappelen. Toch blijft die 20 weken echo ook enorm spannend uiteraard. Dan pas kun je veel meer zien. Maar goed, vooralsnog geen reden tot zorgen! Ongelooflijk dat er weer zoiets moois in mijn buik groeit.......
prachtige echo foto zeg, en zo 'groot' al! Hier weinig nieuws, heb maar even besloten mn prednison te verhogen, doe nu sochtends een hele en savonds een halve. moet zeggen, voel me nu al een stuk beter, maar ja is ook een paardemiddel die predni.
Ja ik vond hem/haar ook al zo groot. Als je dan kijkt, een paar weken terug was het nog een erwtje en nu al alles erop en eraan..... Het blijft zo wonderlijk..... Mag je zelf beslissen of je je dosering verhoogt? Wel fijn dat het zo snel verlichting geeft. Hoe lang blijf je op deze dosering of probeer je het vrij snel weer te verlagen? En wat deed die MTX precies? Want moet je daar ooit weer aan beginnen of hangt dat ervan af hoe het gaat?
Ik ben er weer hoor! Nogal vermoeiende dagen achter de rug, we zijn lekker met de babykamer aan de slag! Dai, moeilijk met je man zeg! Hopelijk komt er toch snel verbetering in! Emma, mooie echo! Gaat snel he! Ik vond die 12 weken echo ook zo bijzonder. Wij hebben vrijdag een pretecho voor het geslacht en 1 juni de 20 weken echo.... Verder alles oke met iedereen? Groetjes, Duckertje
Emma wat een mooie echo! Duckertje, beter laat dan niet: alsnog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Fijn dat jullie, ondanks de vervelende zaken die erbij kwamen kijken (schoonfamiliegebeuren), een prachtige dag hebben gehad. Dai, spannend dus voor jou en je man. Heeft je man dagelijks last van zijn hartproblemen of valt dat mee? Mijn man is ook hartpatiënt. Hij moet binnenkort (in elk geval dit jaar nog, waarschijnlijk in augustus/september) geopereerd worden, waarbij ze zijn borstkas moeten open zagen enzo, niet zo'n prettig vooruitzicht. Hier gaat alles z'n gangetje.. We hebben geen NOD-lijstje op het moment geloof ik, maar ik mag nog een dag of tien afwachten.
@Emma, had in maart gesprek met reumatoloog en heb het toen besproken, hij zei dat ik bijvoorbeeld wel een kleine wijziging aan mocht brengen zoals halfje erbij of eraf....daar houdt het dan ook mee op hoor. Die MTX is pijnbestrijding en remt de reuma, dus die heeft dubbele werking. en de pijnbestrijding ervaar je het snelst...nu ik meer pijn ervaar betekent het dus ook dat de mtx al aardig aan het verdwijnen is uit mn lichaam. Mocht ik zwanger raken, dan zou ik daarna ook weer aan de MTX gaan, gevalletje levenslang waarschijnlijk. @Duckertje, spannend vrijdag, heb je voor jezelf al zoiets van, het wordt een meisje of jongen? En, ga je het ons ook vertellen ? @ Danabelle, hij merkt wel die afwijkende hartslagen op en daar krijgt ie dan over 2 wk een onderzoek van. dus daar wachten we dan maar even op. Hopelijk weer een stapje dichterbij meer duidelijkheid. Maar jij over 10 dagen je NOD? moeten toch maar weer eens een lijstje maken...maar nu niet, want ik moet nog even een examentje voor morgen doornemen. Groetjes Dai
We moeten idd denk ik maar een nieuw lijstje maken, de oude is een beetje onvindbaar........ Vanavond hebben we wat familie gebeld en verteld over de zwangerschap. Opvallend hoe wisselend de reacties zijn zeg. Van: "Ow.....goh.... nou ik moet er niet aan denken" (ik denk dan: ja hallo jij bent toch ook niet zwanger, maar IK!) tot aan: "oke, gefeliciteerd, maar hoe is het verder met jullie" maar gelukkig ook heel hartelijke felicitaties. Wat me mateloos irriteert is dat mensen steeds zeggen...nou, wel spannend wat het gaat worden deze keer....:x:x:x Het wordt met een ondertoon gezegd van: als het maar geen jongen wordt, want die zijn er al zoveel in de familie (mijn schoonouders hebben 6 kleinzoons en 0 kleindochters). Ik wil een GEZOND kindje als dat lukt!!!!!!! PS: Dai: succes morgen!!!!!!!!!!!!!
Emma, wat jammer dat sommige mensen zo reageren! Idd, een gezond kindje wens je je - en als dat niet lukt, dan is het niet anders toch.. Dai, spannend dat onderzoek. Mijn man heeft ook allerlei onderzoeken gehad, hij heeft hartritmestoornissen en een ernstig lekkende hartklep. Mogelijk is het eerste en gevolg van het tweede, maar zeker weten doen ze dat niet.
heey, ben gisteren gezakt, maar mag morgen weer, dus ga nu weer aan de studie. Danabelle, lijken de mannen een beetje in hetzelfde schuitje te zitten. Heeft jouw man ook zo'n onderzoek gedaan, waarbij ze het hartritme gaan verstoren door het toedienen van een 'middeltje'? Emma, en dan heb je straks 3 lekkere ventjes, so what? 3 meiden zijn hier ook welkom hoor! maar dat hou je toch, heb je ook al de vraag gehad of het een foutje was dan? of wel de bedoeling?
Hoi Dai, jazeker, er zijn mensen die zeiden: goh, was het gepland??? En mensen (familie) die ons helemaal niet feliciteerden.... Eigenlijk was mijn broer de enige die super enthousiast reageerde (en onze ouders). Maar verder heel matige reacties, maar eerlijk gezegd was dat met ons eerste kindje ook al zo. In sommige situaties kan ik het wel begrijpen hoor (als je zelf moeilijk zwanger wordt/niet zwanger kunt worden of zoiets en dat komt binnen mijn familie veel voor). Maar ja, het is gewoon een feit dat je zo enorm blij bent dat je het van de daken wilt schreeuwen en dat je wilt dat iedereen blij voor je is. Ikzelf was vanwege de mogelijke reacties ook heel terughoudend deze keer om het te vertellen (mede omdat het erg gevoelig ligt ook bij een aantal), maar ja, eens moet dat wel natuurlijk.... Ach ja, dan denk ik maar: WIJ zijn onzettend blij dat wij weer in verwachting zijn, we zijn supertrots op dit kleine groeiende wonder, het is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel welkom! En dat is het belangrijkste! Gister voor het eerst het hartje gehoord, wat is dat toch een fijn geluid.............zwijmel Wat balen van je examen Dai...ik ga heeeeeeeel hard duimen voor je hoor!
Hey meiden, Wat een verhalen weer! Emma wat een super mooie echo zeg!!! Maar wat jammer van je reacties zeg, ik snap dat nooit zo goed. Wij hebben 3,5 jaar gewacht en er zijn in die tijd ontzettend veel mensen geweest in die tijd om te vertellen dat ze zwanger waren. Maar wij hebben altijd heel oprecht enthousiast gereageerd. Het blijft toch altijd een wonder!!! Maar misschien zijn wij ons daar wat meer van bewust, maar toch, sommige mensen zal ik nooit begrijpen. Dai succes vandaag en sterkte met je man! Duckertje wat jammer dat de foto te groot is kun je hem niet verkleinen? Ben zooo nieuwsgierig haha ( ben verslaaft aan trouwjurken en foto's, daarom verkoop ik ze ook). Dikke knuffel danabelle!
weer gezakt...ben lekker bezig zullen we maar zeggen! Duckertje alvast gefeliciteerd met jullie zoon op komst! Verder geen nieuws.... Fijn weekend allemaal nog dai
Duckertje, gefeliciteerd!!!!!!! Wat leuk een zoon!!!!!!!! Was alles goed met hem, voor zover ze konden zien?? Dai wat vreselijk balen, mag je hem gauw nog een keer overdoen? Hier gaat alles zijn gangetje, merk wel dat ik echt een middagslaapje nodig heb! In het weekend lukt dat wel, dan is mijn man er, maar doordeweeks is het natuurlijk niet te doen met 2 rondlopende kids. Komend weekend mijn laatste lesweekend van acupunctuur. Dinsdag examen en dand e zaterdag erop (28e) mijn mondeling examen over mijn scriptie. Brrr, kan er nu al zenwuachtig van worden. De laatste loodjes en dan ben ik gewoon vrij en kan ik me helemaal richten op mijn kids en de zwangerschap!!!!!!!