Zwanger willen worden met medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door stoetel, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    @ Duckertje: Morgen ben je alweer 20 weken, wat gaat dat hard! Op de helft! Spannend hoor, bijna de echo...

2. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    :D Leuk he, nu kunnen we af gaan tellen. Echt een heerlijk gevoel!

Vannacht heeft hij ook echt keihard lopen schoppen, voelde het zelfs aan de buitenkant! :)

Maar bij jou gaat het ook al hard!

Groetjes, Duckertje

3. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Sorry voor dit berichtje hoor, maar er moet me iets van het hart..
    Ik ben er gewoon soms nog steeds heel verdrietig over dat ons vorige kindje niet op de juiste plek zat. Ik had nu 21 weken zwanger moeten zijn, geen 5 weken! En ja, ik ben blij met deze nieuwe zwangerschap, maar ik vind het ook doodeng. En het stomme laboratorium heeft mijn bloedonderzoek verknald, ze hebben het verkeerde onderzoek losgelaten op mijn buisje met bloed.. Dus ik heb maar één HCG-waarde. Die was goed, maar als je het nergens mee kan vergelijken zegt dat eigenlijk nog niets.
    Sorry dames, ik moest t even kwijt..

4. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Geen sorry hoor meis.
    We zijn er toch ook voor om dat soort dingen te delen zodat we je even een knuffel kunnen geven!
    Dus bij deze een hele dikke knuf

5. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Tjee Danabelle, wat een gedoe met dat bloed! En wat een onzekerheid zeg.... Hele dikke knuffel ook van mij en het is echt heel logisch dat je naast vreugde om deze zwangerschap ook verdriet voelt om jullie verloren kindje.... Dat kindje zal voor altijd in jullie hart blijven!
    En verder hoop ik gewoon dat de tijd heel snel mag gaan zodat je snel de echo krijgt en wat meer zekerheid hebt.
    Knuf!

6. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Jahoeeeeeeeeeeeeeee! Ik ben acupuncturist! Vandaag geslaagd voor mijn mondeling eind-examen. Ben superblij! :):):):):)

7. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Gefeliciteerd :)

8. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Emma gefeliciteerd!!!! Goed zeg!

danabelle, dat geeft toch helemaal niet! En dan verknallen ze ook nog eens je bloedtest! De nieuwe zwangerschap van je derde kindjes zal nooit de plaats innemen van je tweede kindje. Je mag rouwen om je tweede kindje zolang jij wilt. En dat je onzeker beng is toch heel begrijpelijk. Ik heb niet meegemaakt wat jij hebt meegemaakt en ik ben denk ik soms nog steeds onzeker.
    Dikke knuffel...

9. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Duckertje wat super dat je de kleine al zo goed voelt! Met hoeveel weken voelde je de kleine al?
    Bijna de echo zag ik, willen jullie weten wat het wordt?

X

10. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Duckertje is heb last van zwangerschapdementie:), jullie weten al wat het wordt haha!

11. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Emma!! Geweldig leuk!! :)

Happybest, ik begon het vanaf een week of 14/15 heel licht te voelen. Alsof er een vlindertje in m'n buik zat, maar echt maar heel af en toe....
    Sinds vorige week is het steeds duidelijker en nu wordt het langzaam echt schoppen... En ook vaker... :)

En idd, we weten al wat het is! ;)

Groetjes, Duckertje

12. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Heey meiden,

Emma, gefeliciteerd! Eindelijk je felbegeerde papiertje in handen! Liep het examen een beetje lekker? Lekker genoeg in ieder geval... ;)

Danabelle, is toch heel logisch dat je dat zo voelt? maar je krijgt nu wel weer een nieuwe kans en dat is wel helemaal super, probeer daar aan vast te houden. neemt niet weg dat je andere kleintje heeel vaak in je gedachten is, dikke knuffel!

Verder geen nieuws, uh nouja,.....we hebben vakantie!!!!

Groetjes,
    Dai

13. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Dank jullie wel!

Dai, heeeeerlijk vakantie!!!!!

HIer ben ik mezelf vanmiddag rotgeschrokken. Daan, mijn jongste zoontje van bijna 2 is nogal ondernemend. DIe was op de bank geklommen en viel er vervolgens vanaf met zijn hoofd keihard tegen de tafelpunt. Je wilt niet weten hoe dik die bult was!!!!!!:$:$:$
    Ik stond echt te trillen op mijn benen, zo erg zag het eruit. Snel icepack erop, Arnica en net Traumeel. Pffffffffff moet nog steeds bijkomen.... Morgen zien we wat voor kleurtjes er op zijn voorhoofdje staan. Hopelijk is de boel wat geslonken dan. :(

14. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Dames!
    Emma, schrikken! Nadine is ook zo ondernemend, mevrouw is bijvoorbeeld een keer met haar loopfietsje naar buiten gereden.. maar daar hebben wij een afstap van 25 cm. dus ze koprolde met loopfiets en al vol op haar gezicht. En ze springt ook wel eens van de bank, meestal gaat t goed, soms resulteert het in blauwe plekken en huilbuien.. Gaat het nu weer met Daan?
    Dai, je hebt gelijk, een nieuwe kans is een nieuwe kans!

Gisteren de gyn gebeld omdat ik weer aan het spugen was.. en die Emesafene helpt gewoon niet. Enfin, de gyn wilde me eerst zien, kon niet zomaar iets voorschrijven, en vond ook de echo volgende week vrij laat voor na een bbz.
    Dus.. kreeg ik vanmorgen al een echo!
    Kindje zit op de goede plaats, hoera! En als bonus zagen we ook al een hartje kloppen - het was nog maar de vraag of we dat zouden zien, met 5 weken en 5 dagen :)
    Dus ik ben blij! Natuurlijk blijft het spannend, zo'n hartje kan er altijd mee ophouden, maar het zit op de goede plaats en dat is het belangrijkste!

15. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Oh Danabelle, wat goed dat de kleine op de goede plek zit en met kloppend hartje!!!!!!!!! Wat fijn zeg! Dat moet alvast een geruststelling zijn. Wat vervelend dat jij je niet zo goed voelt met die medicatie. Hopelijk komt er snel een oplossing.

Met Daan gaat het weer een stuk beter. Traumeel werkt zo ontzettend goed joh, ik zorg altijd dat ik het in de buurt heb als de jongens ravotten. Ik had het ook gelijk gekoeld met een ice-pack, dat hielp ook heel goed. Wel een lastige leeftijd, ze zijn zo ondernemend, maar soms ook nog wat onhandig met dingen, dan zit een ongeluk in een klein hoekje. Hij was vorige week ook al achterover 4 treden van de trap gevallen, vreselijk! Ik voel me altijd zo schuldig, dat ik dan niet goed opgelet heb ofzo, maar ja, aan de andere kant, je kunt niet alles voorkomen, je doet wat je kunt. Tot nu toe loopt het steeds met een sisser af.

16. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Oh danabelle wat een super fijn nieuws!!! Ik ben e blij voor jullie dat jullie kindje goed zit en dat je het hartje al hebt zien kloppen!
    Gefeliciteerd!

Emma wat schrikken zeg met die jongens van jou!

Hier alles goed!
    Ben erg blij dat ik volgende week eindelijk weer naar de verloskundige mag. Het zijn lastige weken want ik groei nog niet echt en voel het ook nog niet echt.
    Maar ik moest vanmorgen wel ineens overgeven haha, dus eigenlijk is dat ook wel een beetje een bevestiging.

17. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    @Happybest, dat zijn idd wel de minder leuke tekenen van het zwanger zijn. Ikzelf heb echt een hele dikke punt-buik, echt naar voren. Ik lijk wel 20 weken zwanger ofzo. Ik zal de accu van mijn fototoestel eens opladen en een foto plaatsen van mijn buik. Wat kan dat verschillen he??? Ik voel mijn baarmoeder ook wel duidelijk, echt een grote bal in mijn onderbuik, een kleine Galiameloen :D. Ben zelf ook al bijna 5 kilo aangekomen. Hopelijk blijft het daarbij...........:) Ik begon bij 61,5 kilo...... benieuwd waar ik uitkom. Bij beide zwangerschappen was ik ongeveer 12 kilo aangekomen maar het lijkt wel of het deze keer wat meer gaat worden (hoop van niet!!!)

18. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Emma, wat is Traumeel? Ik ken het niet namelijk, maar klinkt als handig om in huis te hebben met een kleine stuiterbal.
    Nadine gaat steeds meer praten, echt leuk! Ik hoor mezelf ook al terug: 'eve uitteweg mama!' riep ze gisteren opeens ;)

19. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Danabelle, heel erg fijn!! Zal wel een hele opluchting zijn!! :)

Hier de 20 weken echo achter de rug!! Alles was helemaal goed! :)
    Hij is alleen al heel erg groot... Of ik ben bijna 2 weken langer zwanger of hij groeit gewoon goed. Waarschijnlijk gaan we hem zeker eerder zien als de verwachte 14 oktober....
    En het gaat zeker een zware klus worden... ;)

Hij vroeg wel of ik suikerziekte had..... ???

Groetjes, Duckertje

20. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    @Danabelle: Traumeel werk is een gel of zalf (of tabletjes) wat je kunt gebruiken bij blauwe plekken en kneuzingen. Het wordt ook vaak bij paarden gebruikt en is echt een heel effectief middel. Je kunt het via vele webshops bestellen, maar de DA drogist verkoopt het ook. Zeker een aanrader. Zijn bult en blauwe plek zijn vrijwel helemaal weg!!! Ik blijf er elke keer toch weer versteld van staan hoe goed et werkt.

@Duckertje: ikzelf heb ook erg zware kinderen gehad bij de bevalling, geen pretje, Mick was bijna 10 pond. Ze gaan toch wel glucose prikken bij je neem ik aan? Dat doen ze bij mij bij elke zwangerschap aangezien het zulke joekels zijn elke keer. Zou ik zeker op aandringen, net als een groeiecho op 32 (?) weken, zodat je straks niet voor (nare) verrassingen komt te staan. HEt is nog wat vroeg in je zwangerschap om te zeggen op welk gewicht jullie kereltje uitkomt, maar mocht hij gewoon erg zwaar worden tegen die tijd, dan kunnen ze besluiten om je eerder in te leiden. Maar wie weet had hij gewoon een groeispurt en volgt hij straks weer gewoon de normale groeicurve ;)

Deel Deze Pagina