@ Dai, nee maar ik was allang blij dat ik zwanger was, dat tientje ofzo kon me niet meer schelen van die pillen.. en ze waren toch niet houdbaar tot een evt. volgende zwangerschap . Maargoed, als je iets weggeeft, is het niet prettig als de ontvanger het weer doorverkoopt. Zal niet zo gauw meer iets weggeven op deze site denk ik. @ Chelleke, hoe gaat het? @ Stoetel, en, en? Je hebt de 20ste voor het laatst gepost hier.. ben benieuwd..
Hallo allemaal! Iedereen een beetje aan het genieten van het weekend? Hier wordt er druk vergaderd , we zijn onze toekomstplannen aan het overleggen... We zouden wel graag willen verhuizen voordat er een baby komt. We wonen hier wel leuk, maar zouden graag een grote tuin hebben voor de hond. Alleen het idee van weer alles inpakken en opknappen. We wonen hier pas twee jaar... Afwachten dus! Groetjes, Duckertje
@ Danabelle, ja dan snap ik het wel dat je het weggeeft, je bent dan zo blij en wil iemand anders ook blij kunnen maken en dan krijg je dit, lekker is dat! @ Stoetel, thanks voor je post, dan weten we dat de beeb nog in de buik zit, tenminste om 13.00 uur vanmiddag dan.... @ Duckertje.....en is er al een besluit genomen in de vergadering? aan de andere kant, als je het nu niet doet, kan het ook wel eens lang gaan duren, want als je net een kleine hebt, heb je ook geen zin om te verhuizen, voorop gesteld dat het lukt om zwanger te raken. Hier verder weinig nieuws, alles gaat zijn gangetje en de meiden vermaken zich lekker.... Dai
@Daiquiri, we zijn nog druk aan het overleggen! We hebben wel een mooie nieuwbouw gevonden op internet hier een half uurtje vandaag, dus we gaan daar zo eens een kijkje nemen. Of de buurt ons bevalt. Idd, mij lijkt het ook beter dit te doen voordat de kleine er is, maar mijn aanstaande is niet altijd zo vlot.... We zullen eerst eens gaan kijken, is al een goed begin! Groetjes, Duckertje
Mooi dat alles zijn gangetje gaat Chelleke. Met Damian ook alles ok? Hij wordt al groot hè, hoe oud is hij nu? Stoetel, bedankt voor je update hier, het blijft dus nog even spannend! Duckertje, tja, lastige beslissing. Wij wonen hier nu 3,5 jaar en willen verhuizen tegen de tijd dat Nadine naar school gaat. Mits dat financieel haalbaar is tegen die tijd. Ik zou nu trouwens niet tegen een verhuizing opzien hoor, in die zin dat het me echt niet uitmaakt of ik nou ga verhuizen zonder kind (dat gaat dus niet meer gebeuren haha), met een klein kind, met een groter kind of met twee kindjes..
Met Damian alles goed, een echte boef is het. Is nu echt aan het puberen Hij is morgen 2,5 jaar alweer. Waar blijft de tijd Damian met pet van opa (bracht wat minder leuke herinneringen (mijn vader en kanker) op maar met Damian was dat snel vergeten, haha)
leuke foto's zo Chelleke, hij is net petje pitamientje....of hoe heette die ook al weer van vroeger....een deugniet in ieder geval!
Wat een leuke foto's Chelleke! We zijn gister nog voor de nieuwbouw weesten kijken, maar het viel een beetje tegen... Een deel was al klaar en de huizen stonden allemaal zo dicht op elkaar, hele kleine tuintjes. Lijkt op de tekening toch altijd groter.... We kwamen tot de conclusie dat we nu dan toch nog niet zo slecht zitten! Is ook goed om te weten.... Ik denk dat we alles maar eens een beetje los moeten laten. We willen zo graag zwanger worden en alles al goed doen voor dat kindje. Gaat toch allemaal niet lukken. Beter maar op ons af laten komen.... Groetjes, Duckertje
@ Duckertje: maar wel goed dat je het nu ook in het echt gezien hebt he, dan kan je dat voorlopig even van je af zetten en je richten op wat voor jullie nuecht belangrijk is!
de titel is zwanger worden met medicatie maar ik heb nog niemand daar over zien kletsen hahaha. de titel had beter kunnen zijn praten over koetjes en kalfjes ofzo iets haha nou dan ben ik de eerste wij gaan bezig voor een 2e kindje ik wacht op een verwijsbrief van de ha en dan kijken we verder bij de gyn waarschijnlijk weer clomid maar ja dat is nog maar afwachten allemaal. liefs
Welkom Sunlight! Haha, ja wij zitten hier al een poosje met elkaar te kletsen, dus gaat het ook vaak over allerlei andere dingen. Maar we hebben het natuurlijk ook over onze medicatie e.d. Liefs
Dank jullie wel @ Sunlight Welkom Wij gebruiken allemaal medicatie voor een aandoening (reuma, schildklier, epilepsie en dat soort dingen) En daar babbelen we natuurlijk ook wel tussen neus en lip over, hihi. Suc6 met zwanger worden, dat het snel mag lukken
Hoi Sunlight welkom hier! jahoor we zitten hier allemaal aan de medicatie, maar dit forum bestaat inmiddels al wel weer een paar jaar, en dan heb je wel eens wat ander geklets er tussendoor. Wat is voor jou de reden dat je medicatie slikt? Ik heb reuma en heb diverse medicatie hiervoor. Omdat ik nu MTX slik, mag ik absoluut niet zwanger raken, dus als het er van zou komen, dan wordt het 'gepland'. Momenteel is er bij ons geen kinderwens (niet helemaal waar, maar moeten het samen eens zijn he!). Groetjes! Dai
oke haha nou er werd nergens iets gezegd waarom dat jullie medicatie slikken dus ik dacht ik spring er gewoon in haha nou ja dan heb ik hier dus niks te zoeken want ik heb geen reuma of wat dan ook gelukkig niet. heel veel sterkte allemaal hier. dus klets allemaal lekker verder hihi. ik dacht al wel zoiets dat het al heel lang bestond. misschien een tip voor de volgende keer even in het eerste stukje tekst melden waarvoor dit topic is of ik ben zo scheel dat ik er over heen heb gelezen dat kan natuurlijk ook. liefs sunlight