Zwanger willen worden met medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door stoetel, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Thanks voor de link, heb het even gelezen, maar heftig zeg!

Toch ook langs deze weg alvast de felicitaties met de geboorte van jullie zoon Pepijn, leuke naam trouwens! Hoop dat jullie allemaal snel herstellen en heerlijk van elkaar kunnen gaan genieten.

2. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Pfff heftig Ducktertje -dikke knuffel- voor jullie

In ieder geval gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

3. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Dankje voor de link Danabelle, heb het ook even teruggelezen.
    @Duckertje, wat een heftige bevalling meid, heel veel sterkte met herstellen, ook voor Pepijn uiteraard..... En daarnaast natuurlijk ontzettend gefeliciteerd met jullie zoontje en wat een superleuke naam idd!

4. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Pfff heftig allemaal

Maar ook vanuit hier van harte gefeliciteerd met jullie zoon pepijn

5. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Hehe, weekend............pffffffffffffffffff

6. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Bij deze de beloofde foto van jailey
    Deze foto is op mijn werk gemaakt door een fotograaf... Hij nam verschillende foto's zodat hij 9 verschillende gezichten van haar heeft.... Hij is op hout gedrukt en hangt in ons huis vandaar een foto van een foto... Dit is ook niet onze computer waar al mijn foto's op staan... Maar toch een foto van hoe ze er een paar maanden geleden uitzag en dr haartjes zijn net iets langer nu als hier op de foto
    Bekijk bijlage 189039

7. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Toch nog 1 van dr gevonden dit is een foto van haar verjaardag dus 2 maanden geleden

Bekijk bijlage 189043

8. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

wat een mooie foto's van haar zo aan de muur, mooi meiske, en die andere foto ook. Echt een plaatje!

9. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Leuke foto's Shay! Jailey heeft wel wat weg van Nadine met dat haar en dat fijne koppie en ook een fijn poppetje in het algemeen :)

10. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    We zouden de foto's van Jailey, Nadine en Daan eens naast elkaar moeten houden, volgens mij zien we veel overeenkomsten dan! Want Daan lijkt ook erg op Jailey, een fijn gezichtje en die haartjes ook precies zo! Ik heb nu toch wel een paar plukjes geknipt want ik hoorde toch vrij regelmatig: is het een jongetje of een meisje??? Hmm..... Hij heeft toch altijd wel echte jongenskleertjes aan denk ik dan ;)

11. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
  12. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Allemaal blondjes bij elkaar

Jailey heeft blond haar en blauwe ogen....
    Wij hebben allebei echt donker haar en bruine ogen maar als ik naar kinderfoto s van ons kijk waren wij ook heel blond en daarna pas donker

13. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    @ Emma, Daan is idd ook zo'n zelfde type als Nadine en Jailey! Leuk ventje!
    @ Shay, Nadine is ook blond, haar ogen zijn groenig. Manlief zijn allebei donker met bruine (man) en groenbruine (ik) ogen, wij waren als peuter ook nog blond :)

14. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier ben ik dan!! :D
    Doet me ergens toch goed dat ik gemist word! :)

Sorry dames, maar het is een week geweest waarin ik amper wist dat ik leefde....
    De bevalling is echt heel erg tegengevallen, daarna echt geen geluk met de kraamhulp gehad. Mijn oma is vorige week overleden en ik heb heel de week met griep in bed gelegen......
    Hoeveel ellende kun je in een week hebben?? :(

Maar het grote lichtpunt is dan wel dat met Pepijn nu alles goed gaat!!!! Hij krijft nu wel flesvoeding, want de borstvoeding kwam niet op gang, maar hij groeit echt als kool! :)
    Doordat de borstvoeding niet lukte was hij namelijk meer als 10% afgevallen en hij moest anders weer terug naar het ziekenhuis, maar dat hebben we gelukkig kunnen voorkomen!
    Hij heeft ook geen pijn meer aan zijn sleutelbeentje, gaat echt super!

M'n man is nu naar de begrafenis en de griep begint ook te zakken, dus nu kunnen we hopelijk deze week afsluiten en gaan genieten!!

Bedankt voor jullie felicitaties en ik hoop me hier snel weer te melden!

Danabelle, ik snap dat het nu wat moeilijk voor je is, ik heb nog aan je gedacht. Probeer toch te genieten van het wondertje wat je nu in je buik hebt!!

Emma, hoe is het nu met jou?? Nog eventjes... :)

Heel veel liefs, Duckertje

15. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Duckertje, wat leuk om van je te lezen!
    Balen dat de bevalling zo is tegengevallen, van wat ik in het andere topic las heb je het flink voor je kiezen gehad zeg. Gelukkig gaat het nu met Pepijn goed en heeft hij geen pijn meer! Heb je zelf nog pijn of voel je je vooral slapjes door de griep?
    En dan je oma ook nog overleden, gecondoleerd :(. Wat rot, was ze ziek of was het zomaar opeens gebeurd?
    Lief dat je nog aan mij gedacht hebt. Ik geniet ook heel erg van het lieve kleine jongetje dat goed groeit in mijn buik, maar soms denk ik gewoon nog even aan het andere kindje, dat het levenslicht nooit mocht zien.

16. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Danabelle, je hebt groot gelijk hoor dat je nog regelmatig aan je engeltje denkt. Beide kindjes hebben een plekje in je hart! Hij/zij zal altijd in je gedachte bij je zijn, maar ergens is dat ook heel fijn, toch?

Ik ben aardig hersteld van de bevalling. Ben al 16 kilo lichter ook, zelfs 10 kg lichter als voor de bevalling! :D
    Wel nog aardig last van hoesten enzo, maar gaat de goede kant op.

Verder komen we nu weer lekker in ons normale ritme. Was even zoeken, maar wel heel fijn.

M'n oma was eigenlijk al rond ons trouwen in april opgegeven. Ze had een maagtumor, maar het bleef heel lang heel goed gaan. Had het nu zelf eigenlijk toch nog niet verwacht. Rond m'n bevalling zijn ze gaan waken, maar daar heb ik niet veel meer van meegekregen....

En vooral blijven genieten van het jongetje in je buik! Geloof me, het is super zo'n klein ventje! Al mis ik de beweging in m'n buik toch ook wel een beetje...

Liefs, Duckertje

17. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Duckertje, het gevoel van de beweging in je buik missen ken ik wel, had ik ook toen Nadine net geboren was :). Bedoel je dat je nu 10 kilo lichter bent dan voor je zwangerschap? Dat scheelt een hoop zeg! Ik kom flink aan deze keer, althans, voor mijn gevoel en voor mijn postuur. Nouja, het is niet anders. Ik zit nu al op het gewicht dat ik bij Nadine de dag voor de bevalling had.. Fijn dat het alweer best goed gaat met jou nu, hoesten zal ook wel slijten de komende dagen toch. Ritme zoeken, tja.. zodra je denkt een ritme gevonden te hebben, gooit je kindje het soms weer om ;)

18. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    @Duckertje: wat fijn om van je te horen hoe het gaat. Heftige tijd hebben jullie gehad zeg. Blij te horen dat het nu wat beter gaat. Ook nog gecondoleerd met je oma...
    Wat ben je inderdaad veel gewicht kwijt zeg en in zo'n korte tijd!!!!

A.s. maandag heb ik een groeiecho bij de gyn. Zij gaat dan kijken of ik idd het beste bij 38 weken toch ingeleid ga worden. Ik weet nog niet zeker of ik dat wil. Ze sturen er wel op aan al, omdat de baby een paar weken geleden al buiten de buitenste lijn van de groeicurve liep. Spannende en verwarrende tijden.... Ik hoop dat ik wel een beetje de regie houdt zoals de vorige keer. En ik denk ook steeds meer over pijnstilling na. Ook daar ben ik nog niet uit maar kan ik natuurlijk op het moment zelf nog beslissen. Ik vind het best wel raar dat het einde in zicht komt en we dan 3 jongens hebben.... Hopelijk komt er komende weken een beetje rust in de tent, want we zijn nog erg druk bezig met de extra slaapkamer, wat straks na de bevalling onze kamer gaat worden. Tot die tijd wordt het logeerkamer, zodat mijn moeder een plekje heeft, omdat zij bij de bevalling gaat zijn weer (hoop ik).

19. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben idd 10 kilo meer kwijt als voor de zwangerschap. Maar was in het begin van de zwangerschap veel afgevallen door het misselijk zijn enzo, en ik zit nu ongeveer op dat gewicht! :)

Emma, bij jou ook veel gedoe over de groei he! Pepijn was achteraf toch niet zo groot als ze ons steeds wilden doen geloven...
    Toch steeds een gegok zo van te voren...
    Maar het blijft bij jou ook spannend! Nog even volhouden! :)

Liefs, Duckertje

20. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Net bij de gyn geweest en ik moet nu permanent onder controle van de gyn blijven wekelijks, en krijg elke week een echo. De baby blijkt namelijk bij herhaaldelijke metingen 2,5 week voorop te lopen qua groei en hij ligt dwars, dus als m'n vliezen breken moet ik meteen plat en krijg ik een spoedkeizersnee. Ik ben hier behoorlijk van geschrokken terwijl ik altijd denk: het komt wel goed.... Vanmorgen heeft ze ook getoucheerd (echt afschuwelijk vind ik dat...in de spotlights met je hele onderkant bloot en je hebt zelf je onderkant al een paar maanden niet gezien.....) maar bleek ik gelukkig nog geen ontsluiting te hebben. Ik vind het belachelijk dat ik het toucheren zo erg vind, maar wellicht komt het door alle ervaringen die ik in het verleden heb gehad met die regio zeg maar. Mislukte Mirena-plaatsing, een drama bevalling met schouderdystocie, 2 subtotaalrupturen en een traumatische ervaring met vliezen breken bij mijn eerste bevalling waardoor ik een pnd heb opgelopen. Ik kan bij niemand mijn verhaal kwijt, want niemand snapt waarom ik zo moeilijk doe. Daarom schrijf ik het hier maar ff op, hopelijk lucht dat wat op. Stond vanmorgen gewoon met tranen in mijn ogen en een knalrode kop etc. Pffff....moet alles even laten bezinken ook....

Deel Deze Pagina