Heey meiden, de misselijkheid is meestal na een paar uurtjes wel over en dan voel ik me de rest van de dag redelijk. ach gaat ook weer voorbij he....maar je moet er eerst doorheen. Morgen weer werken, dus ben benieuwd hoe ik dat eerste uur door kom, maar misschien valt het mee. afleiding werkt altijd wel lekker natuurlijk. Emma, wat een gedoe elke dag, maar zekerheid voor alles en het is idd wel lekker als je die gel niet nodig hebt, en dan een paar dagen 'feest' met de weeen, dus als je lichaam slim is, begint ze vast met het voorwerk, scheelt jou weer. Danabelle, fijn dat alles goed gaat met de kleine, hoest verder met je man, gaat zijn herstel ook volgens schema? groetjes Dai
@ Dai, hoop dat de misselijkheid niet erger wordt! Met mijn man gaat t best goed. Herstel gaat idd volgens schema. Hij heeft nu twee keer in de week hartrevalidatie, dat wil zeggen trainen op de sportschool in het ziekenhuis en hij werkt nu twee halve dagen per week. De komende weken gaat hij proberen het werken wat op te bouwen. Hij kan en mag in principe alles weer, maar moet gewoon nog niet teveel hooi op zijn vork nemen want dat is a) niet goed voor zijn hart (heeft ook rust nodig om te herstellen) en b) niemand schiet er wat mee op als hij zichzelf voorbij loopt. Zijn jullie trouwens met de kinderen naar de intocht van Sinterklaas geweest? Wij zijn naar de landelijke intocht geweest, was erg leuk en de drukte viel ons erg mee!
@Danabelle, wat fijn om te horen dat je man aardig op schema ligt qua herstel. Wel heel goed dat hij het rustig aan doet en niet te hard van stapel loopt! Wat leuk ook dat jullie naar de intocht van de Sint zijn geweest! Mijn man is met de oudste naar Badhoevedorp geweest, dat is nog geen 300 meter verderop Ik ben gister weer voor CTG geweest en dat zag er weer goed uit, waardoor ik nu zelf thuis mag aankijken hoe het gaat. Verder heb ik een echo gehad ivm de hoeveelheid vruchtwater, maar ook dat zag er goed uit! En tot slot heeft ze nog getoucheerd. Deze keer zag ik er niet zo tegenop en overheerste eigenlijk mijn gevoel van nieuwschierigheid naar of ik al wat ontsluiting had.... Ik had namelijk die nacht flink wat weeen gehad en dat liep eigenlijk in de ochtend zo door. Maar nee hoor, er stond nog steeds een hard randje, kortom alles zat nog helemaal dicht We moeten dus blijven afwachten, al had ze gister wel een soort stripactie bij me gedaan. Was best pijnlijk en heb er ook de rest van de dag aardig wat steken van in mijn baarmoeder gehad, maar alles is afgezakt en vannacht geen enkele wee gehad en ook nu niks te voelen..... Vanwege mijn bekken/rugpijn en mijn grote buik hoop ik nu toch echt dat onze knul zich snel laat zien, want ik kan werkelijk niets meer. Gelukkig haalt mijn schoonmoeder nu dagelijks de kids uit school/peuterspeelzaal en de kids eten daar nu ook. Maar voel me erg bezwaard om haar hiermee op te zadelen. Mijn man haalt ze na zijn werk vervolgens bij hen op, zodat ik de hele dag eigenlijk rust heb. Wel superfijn natuurlijk..... Zit al over een cadeautje voor hen na te denken voor alle hulp, maar ben er nog niet uit. Tips zijn welkom!
Emma wat jammer dat het strippen nog geen effect heeft gehad en jij aan het eind van je latijn bent wat betreft je zwangerschap.. Is het 'gepland als' je laatste zwangerschap trouwens of zouden jullie nog een vierde kindje willen? Wel heel fijn dat je schoonmoeder zoveel hulp biedt met de jongens! Ik merkte vanmorgen dat het heen en weer fietsen naar de psz mij ook wat zwaarder gaat vallen nu, maarja, niets aan te doen. Intocht Sint was hier trouwens ook vlakbij hoor, we zijn er gewoon lopend naartoe gegaan . Niemand hier met een meisje kleiner dan Nadine toch? Of met een meisje op komst? Ik heb nog zó veel leuke kleertjes in alle maten liggen waar ik graag iemand een plezier mee zou doen, maar ken niemand die zwanger is van een meisje of een jonger meisje heeft.
@danabelle, nou het is er niet veel beter op geworden helaas, met de vorige zwangerschappen had ik er pilletjes voor van vsm, maar die zijn uit de handel gehaald, baal ik best van, want daar knaote ik altijd erg van op, maar helaas. Wat leuk da jullie naar de intocht van snterklaas zijn geweest, hoe vond jij hem? Ik vond het best wel oke, zat echt niet de hele tijd aan flodder te denken. Hier hebben we het op tv gezien, zijn verder niet naar de intocht hier geweest. Over twee weken ga ik samen met mijn oudste naar een voorstelling met sinterklaas, lijkt me erg leuk voor haar. @emma, balen dat je ng geen ontsluiting hebt zeg, zit je daarvoor de hele nacht te klooien, maar het einde is sowieso in zicht. En een kadootje voor je schoonouders, altijd lastig, doe je ze een etentje kado of zo? Groetjes Dai
Dai had je toen die Travelin tabletjes van VSM? Die zijn idd uit de handel genomen, maar ik heb nog wat staan (net geen vol pakje geloof ik), bij mij help het niet, als jij er wat aan hebt wil ik ze wel opsturen. Ik vond de intocht van Sinterklaas wel leuk! We hadden ook goed zicht, al was het best druk.
Nee had zwangerschapsgranules van puur mama, ook van vsm.heb nu okugest gehaald, las ergens net op het forum dat jij ze ook voorgeschreven had gekregenmaar dat ze helaas niet hielpen. Op de bijsluiter staat echter dat je ze naar 7dg mag gebruiken, hoe is dat destijds aan jou voorgeschreven?
Hey dai, die had ik ook! Maar lang niet opgemaakt. Ik zou alleen even moeten kijken waar ik ze heb, dus als je geinteresserd bent stuur ik ze zo naar je op hoor, moet je maar even een pb'tje sturen. groetjes, Emma
@ Dai, de homeopaat heeft mij destijds verteld dat ik ze gerust langere tijd mocht gebruiken. Helaas hielpen de Okugest tabletjes niet bij mij dus ik ben er vrij snel mee gestopt..
Jeetje Emma wat spannend! Ik duim dat het heel gauw door zet! Hier gaat alles weer goed. Het herstel gaat voorspoedig en ben vandaag voor het eerst naar het dorp gelopen. Mijn kleine mannetje wil eten dus ik zal de fles even klaar maken. Emma ik hou het forum in de gaten, ben zo benieuwd, spannend! Dikke kus voor jullie allemaal xxxx
@ Happybest, fijn dat alles goed gaat! Het was lekker weer voor een wandeling vandaag he @ Emma, wat jammer dat het nog niet doorgezet heeft.. Ik hoop voor je dat jullie zoontje nu gauw komt!
@Happybest: Idd superfijn dat het zo goed gaat! Is het met jou goed gegaan na de wandeling? Of heb je nog last gehad daarna?
Hihi, nee, helaas niet!!! Volgens mij ben ik wel de slijmprop aan het verliezen sinds gister, maar zeker weten doe ik het ook niet... Ik hoorde maandag van de gyn dat bij een derde of volgend kindje je veeeeel meer last van voorweeen kunt hebben. Ik heb het al sinds week 34, dus ik ben eigenlijk wel klaar met al die valse starten. Nu sinds 2 dagen is mijn buik wel heel erg rustig qua weeenactiviteit. Misschien stilte voor de storm?
Emma, morgen ben je al uitgerekend toch! Ze zouden je toch niet te lang door laten lopen in verband met het gewicht van de baby? Heb je al ontsluiting eigenlijk? Dan is het makkelijker en minder pijnlijk om evt. ingeleid te worden he.. Succes met de állerlaatste loodjes!
Hey meiden! Ja het loopt allemaal anders dan vooraf is afgesproken. Ik zou eerst met 38 weken ingeleid worden. En nu heb ik teveel verschillende mensen tussendoor gezien die er allemaal een andere mening op na houden. Voor mijn gevoel word ik een beetje geleefd. Er werd gezegd dat ik sowieso niet voorbij de 40 weken zou lopen. En tsja, morgen zit ik toch echt op 40 weken. Ze houden nog steeds vol dat het geen 10 ponder gaat worden, maar ja, als ik tot 42 weken doorloop.....