@Chelleke, ik zie nu je ontzettend leuke kerstkaart pas!!! Wat leuk en origineel!! En wat hebben jullie toch prachtige kinders!!! Hoe kom je trouwens aan dat leuke kerstpakje van Larissa? Hier helaas een slechte nacht gehad, loop teveel te piekeren. Ondanks alles stroomt mijn hart over van liefde voor Roy.... Het komt misschien ook deels doordat ik straks volledig voor 3 kids moet zorgen en mijn man werkt bijna weer fulltime. Ben misschien onbewust bang dat ik het niet red ofzo. De oudsten zitten namelijk in een ontzettend moeilijke fase en zijn erg onhandelbaar. Zodra het kan wil ik weer een opvoedcursus doen ofzo, om meer tools te hebben hoe ik hier mee om moet gaan.
Heey meiden, Danabelle, wat naar dat je nu zo weinig kunt, en als ze inderdaad met 38wk aan de gang gaan, dan schiet het nu wel erg op zeg, sterkte met de laatste loodjes! hoest met je man? Emma, ook jij sterkte, kan me voorstellen dat je er tegen op ziet alleen voor de kinderen te zorgen. Ik heb begin vorig jaar van Icare een cursus gevolgd over opvoeding. Die was ook nog eens gratis. weet niet of Icare ook bij jullie in de buurt zit? Chelleke, Geweldige kerstkaart en dat koppie zo schattig al omhoog kijken... leuk stelletje zo. Iedereen alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar want denk niet dat ik de rest van de week nog veel online ben, te druk met de zolder verbouwen. Groeten en spreek jullie weer in het nieuwe jaar Dai
Ik kwam eens eventjes neuzen hoe het hier met iedereen is!!? Emma, alles daar een beetje onder controle? Is het te doen voor je? En Danabelle...Je bent er bijna! Dai, de misselijkheid een beetje onder controle? Hier alles goed! Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als met mijn mannetje!! Liefs, Duckertje
He Duckertje, je klinkt goed! Wat heerlijk om te horen! Gaat het allemaal goed met jou en pepijn? Bijna 3,5 maand alweer, wat vliegt de tijd. Hier is het ff een pittige tijd. Kerstvakantie vond ik erg zwaar met de 3 kids. Nu school weer is begonnen hoop ik dat de rust er iets meer in komt. Manlief brengt de kids en mijn schoonmoeder haalt ze en brengt ze elke dag rond 15.00 hier. Vanmorgen de eindcontrole van de gyn gehad. Ik heb nog steeds best veel helder bloedverlies, dus ze heeft alles even gecheckt, ook met inwendige echo. Gelukkig alles in orde, dus het heeft nog wat tijd nodig. Ik schommel wel erg met mijn gemoedstoestand, dus binnenkort gesprek met de klinisch psycholoog waar ik al eerder geweest ben. Ook moet ik fysio weer oppakken ivm mijn bekkenklachten. Beide geen zin in, maar ik moet eigenlijk toch doorzetten nu. We komen er wel. Ik geniet op mijn goede dagen wel echt met volle teugen van mijn lieve Roy. Dit is de eerste keer dat we een gezond kindje hebben vanaf het begin en dat is gewoon onwerkelijk!! Zo kan het dus ook..... En zo zou het altijd moeten zijn! Roy doet het Dus goed. Hij heeft veel krampjes gehad, maar met infacol heb ik het nu aardig onder controle. Het is een heerlijk rustig manneke, echt een schatje...
Ja Emma, ik ben ook echt heel blij en gelukkig! Maar het loopt dus niet helemaal lekker daar, was er al een beetje bang voor... Maar zit je nu weer met een PND dan, of heb je ergens anders last van? Wel balen zeg! Maar gelukkig gaat het met Roy dus wel super! Wij zitten zelfs al te twijfelen over een tweede. Ik zou een klein leeftijdsverschil wel heel leuk vinden.... Aan de andere kant, het gaat nu zo ontzettend goed hier, dan vraag ik me soms af of het nog beter kan... Overheerst toch de angst of een volgend kindje idd wel gezond gaat zijn enzo... Ben jij eigenlijk nog van plan iets te gaan doen als dierenarts? Ook daarover zit ik echt in twijfel... Heb van de week Duck weer geent, maar op de een of andere manier is die "feeling" al helemaal weg! Maar kom op hoor Emma! Gaat zeker goed komen! En als je eens je hart wilt luchten ofzo, kom maar op! Pb mag ook! Liefs, Duckertje
Dames! Even snel een update, ik ben op 10 januari bevallen van een prachtige gezonde zoon, Jari Willem. Met Jari en mij gaat alles goed. We mochten meteen naar huis. Ik vertel later nog wel meer, heb t nu even druk met twee kinderen
He Danabelle! Gefeliciteerd met jullie zoontje Jari Willem!!!! Wat een superleuke naam! Hoe gaat het met jullie???? Onze zoon Daan heeft ook als 2e naam Willem! Vernoemd naar zijn overgrootvader. Ik hoop dat je ondanks de drukte toch tussendoor je rust kan pakken en dat je snel herstelt. Knuffel!
Bedankt! Emma, Jari is met zijn tweede naam, Willem, toevallig ook vernoemd naar zijn overgrootvader - mijn opa wat leuk dat dat bij Daan ook zo is!
Kwam even checken of danabelle al bevallen was en ja hoor Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Geniet ervan Groetjes
Danabelle gefeliciteerd zeg met de geboorte van jullie zoon! Geniet er lekker van, we horen vanzelf wel hoe of wat. Hier ook alles goed. denk dat de misselijkheid eindelijk voorbij is. Tenminste, het is al twee weken rustig, dus dat is wel lekker. As dinsdag weer naar de verloskundige, dus dan hoop ik het hartje weer te horen. Verder zijn we hier nog steeds druk met de dakkapellen, maar de ergste troep hebben we nu wel gehad. ben nu al een beetje aan het nadenken over de inrichting. Zit voor celine te denken aan zo'n grappige strandkast op de kamer. dus nu nog even eentje op de kop tikken. Hoest met de rest? groetjes Dai
Dai, fijn dat het beter gaat met de misselijkheid zeg! Alweer 16 weken, gaat snel he?! Wij hebben ook leuk nieuws!!! Vanaf volgende maand gaan we voor een brusje! Groetjes, Duckertje
Goed nieuws Duckertje! Hopelijk snel raak! Leuk, om straks een brusje te hebben dat qua leeftijd niet zoveel verschilt met Pepijn! Fijn dat het zo goed gaat! Dai wat fijn dat alles goed gaat! Hopelijk is het idd gedaan met de misslijkheid! Hier gaat het ff niet zo goed, heb een borstonsteking en daar ben ik flink beroerd van, kan mijn bed niet af en heb ook hoge koorts, tegen de 40 C. Maar de koorts vind ik veel minder erg dan de pijn. Bah bah bah! Hopelijk slaat de antibiotica snel aan... Vorige week voor de zekerheid gesprek gehad met klinisch psycholoog, was een fijn gesprek. Het psychische deel gaat ook erg goed momenteel. Enkel wat meer rustmomentjes creeeren op een dag, zei de psych, maar voor de rest doen we het heel goed! Nu ga ik snel even proberen te slapen. Roy is eindelijk rustig nu.
emma, de misselijkheid is gelukkig helemaal over! heb ik nu weer tijd voor andere dingen al zijn we hier druk zat. Fijn dat je gesprek zo goed was, lukt het ook om die rustmomenten thuis te pakken?
@Dai: hopelijk als ik weer beter ben, want lig al het hele weekend op bed. Wel soort van rust, maar toch niet helemaal wat ze bedoelde :/ Maar heb wel wat mindfullness oefeningetjes gekregen via haar, dus zodra ik weer helemaal fit ben ga ik daar eens mee aan de slag.