Emma, gaat het nu al beter met Daan? Ik hoop het voor jullie! En hoe was het bij de huisarts?? Groetjes, Duckertje
Hai ben ik weer even. Met Daan gaat het vandaag ietsje beter!!!!!!!! Koorts is gezakt gelukkig en hij heeft vannacht iets beter geslapen en wij dus ook. Vanmorgen ben ik bij de huisarts geweest en die heeft me de Qlaira pil voorgeschreven. Iemand ervaring hiermee???????? Het is een vrij nieuwe pil. Wel even op gegoogled, maar ik lees alleen maar negatieve verhalen Maar even kijken hoe het loopt.
ff snel, maar zo te lezen geen bericht van Stoetel....ik kom gauw de rest lezen hoor, maar moet nu naar een MAMA roepend kindje... Joyce welkom!!! volgens mij komen wij dan ook bij elkaar uit de buurt als h'wijk voor jou ook dichtbij is... lees gauw alles bij! Dai
Emma, goed te horen dat het beter is met Daan! En die pil, ik kan je er helaas ook niet verder mee helpen. Afwachten denk ik.... Heb je het ook nog over homeopathie gehad of eventueel een derde kindje? Ik heb trouwens iets fantastisch gevonden daarstraks op de website van de vereniging van eczeem! Er stond een recent artikel: "hond kan beschermen tegen eczeem bij kinderen"! Het blijkt dat hoe meer hondenallergenen er in een huis aanwezig zijn, hoe minder kans het kind heeft om eczeem te ontwikkelen! Ik ga de komende tijd niet stofzuigen! Als dat waar zou zijn, is het enige wat me op het moment nog tegen houdt.... het idee dat ik m'n hond weg moet doen.... Ik begin zelf de laatste tijd ook minder last te krijgen van de hond. Ik heb het weken benauwd gehad, maar ik heb stug vol gehouden. En sinds een week of 2 niets meer! Zou je hier immuun voor kunnen worden. Ik heb het vandaag helemaal naar m'n zin!! Geweldig vind ik dit!! Daiquiri, ik zwaai even terug! Groetjes, Duckertje
nou zeg ik kom ff een dagje niet en ik moet weer een paar pagina's terug lezen... Maar goed even samenvatten van wat ik allemaal gelezen heb... * Jailey zegt papa,mama,opa,oma, boe( beweegt er dan ook bij omdat we het liedje van het boerenpaard moeten zingen), aai, enne( shayenne de hond van me ouders), noe noe ( voor de kat van me schoonouders heet loe loe) kiekeboe (soms), vroem doet ze als ze met een autootje speelt, toet voor de auto en tut... uhm voor de rest probeerd ze nu echt alles te herhalen wat wij zeggen dus meestal komen er woorden uit die erop lijken... * Het befaamde roze pilletje ik ben heb het jarenlang geslikt nu 2 jaar clean van die ... pillen... Naast het befaamde gewicht werd ik ook echt letterlijk ziek van toen ik ermee stopte was dat zieke gevoel weg moet je nagaan wat het met je doet... Ik zat in de pubertijd toen ik moest beginnen dus ik kwam al aan van het puber worden dus ik ging van 50 naar 68 heerlijk in 1 jaar tijd... Ik heb het 8 jaar lang dag in dag uit geslikt begonnen met 1 jaar 50mg en daarna gingen we afbouwen waardoor het fout ging en ik weer terug was bij af en er imuran bij kreeg... dus al met al jaren lang hoge dosering gehad en nu alleen nog imuran... Mijn boten zijn trouwens wel slechter door dat lekkere roze pilletje ik mag bijvoorbeeld niet motorcrossen of waterskieen of wakeboarden omdat ik dan kans heb wat te breken vooral de klappen die je dan op je rug krijgt zijn gevaarlijk... Maar goed dat doe ik dan ook maar niet... * ziekte ik heb een chronische leverontsteking waarvoor ik iruman slik en jaren lang prednison en weet ik het wat nog meer allemaal heb moeten slikken. Mijn ziekte houdt zich nu al jaren lang stabiel en ik moest medicijnen blijven slikken met me zwangerschap omdat ik nog niet zonder kan... De gevaren van dit medicijn zijn niet echt bekend maar ik slik niet veel meer dus het risico genomen en ik heb vorig jaar in 2009 een gezonde dochter gekregen genaamd jailey... * ego: wij hebben weer een nieuwe auto de andere is verkocht door de vele kilometers die erop stonden, voor de rest druk met verjaardagen en werken en jailey bijhouden met lopen.,.
Emma nee ik kan je ook niet helpen met het pilletje sorry hoop dat het voor jou niet al te negatief uitpakt ! Duckertje oef mijn hondjes weg moeten doen nee die keus zou ik zowieso niet maken maar goed heb er ook geen last van , katten ben ik wel allergisch voor maar slik er levocetirizine voor en dat is niet schadelijk dus ach vind beesten geweldig !! zou niet zonder ze kunnen hihi Daiquiri hoi hoi ja wij komen regelmatig in hardewijk ff vissie eten woon zelf in dronten Shay immuran kan mijn lever dus niet tegen heb het wel geslikt maar doordat mijn lever er niet tegen kon ermee gestopt . ik heb al jaren de prednison en zonder mag ik nooit omdat het mijn immuunsysteem helpt dus ach die 5 mg in mijn stabiele jaren kan toch niks meer verklooten mijn eigen botten heb ik voor een groot deel al niet meer en plastic loopt best lekker hahah en ik rij nog elke dag hele dagen paard dus ik mag niet klagen Lekker he een nieuwe auto vind het altijd zo lekker ruiken als ze nieuw zijn
Joyce, als je nu een kindje krijgt dat bijvoorbeeld allergisch is voor je honden of katten? Hoe zou je dit dan oplossen?! Want idd, ik kan ook echt niet zonder m'n dieren!! Groetjes, Duckertje
Hey meiden! Daar is hij dan, onze kerngezonde zoon Job! Geboren op zondag 31 oktober, 12.40uur, 3360gram, 50cm. De bevalling kwam zondagochtend vanzelf opgang. Om 5.45 de eerste wee, 7.15 richting ziekenhuis, en toen ging het allemaal erg snel. We zijn dezelfde dag nog naar huis gegaan. Helaas heb ik de volgende dag een epileptie aanval gehad. Ik ben met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, ik was blauw aangelopen. Ben een nachtje in het ziekenhuis gebleven, met Job gelukkig wel bij me. Ik ben verplicht om veel bedrust te houden. Dus ik zal hier niet veel te vinden zijn. De tijd dat ik wat kan doen wil ik aan Job besteden. Liefs Nicole
Gefeliciteerd meis Bekijk bijlage 106216 -piep- van je aanval zeg. Dikke knuffel!! Goed weer op krachten komen en lekker rustig aan doen... en vooral genieten van je zoon
Stoetel, gefeliciteerd!!!!!!!!! Heel fijn voor je dat het toch allemaal vanzelf op gang gekomen is. Is dan toch echt snel gegaan! Jammer van je aanval! Neem maar lekker je rust en geniet van je mannetje!! Groetjes, Duckertje
Stoetel gefeliciteerd lekker genieten en rustig aan bijkomen ! Duckertje pff euhm hopen dat die eroverheen groeit meiden hier erg druk ontstoken navel wedstrijden enz dus sorry ben er even niet veel
Hallo allemaal! Hier ook een heugelijke mededeling! Vanaf nu gaan we er echt voor!! Ik ben nu nog wel aan het wachten op m'n menstruatie, zit nu op dag 34.... Heb vanochtend voor de zekerheid een testje gedaan,maar die was negatief... Maar we weten nu wel heel zeker dat het er de tijd voor is!! Wat een teleurstelling was dat.... Bah! Groetjes, Duckertje
Stoetel + man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Job!. Heel veel geluk toegewenst en herstel maar lekker....voel je je nu weer helemaal goed? We zien je vanzelf wel weer hier verschijnen... Duckertje, spannend hoor.....tja hoop niet dat je te veel teleurstellingen hoeft te werken elke maand, want dat blijft natuurlijk balen als het niks is geworden, ben je gelijk weer een maand verder, maar ja...zou ook wat zijn he, als het bij iedereen gelijk de eerste keer raak was.... SUCCES in ieder geval. Hier niet zo heel veel nieuws, behalve dat Celine de gemoederen snachts nog lekker bezig houdt....... Gewoon 2 tot 3 uur achter elkaar volhouden om te huilen, het is bijna knap te noemen! We hopen dat ze gauw weer lekker dooslaapt, want dat was toch wel lekker... Fijne zondag allemaal! Dai
Stoetel, gefeliciteerd met jullie mannetje! En dat je nu gaat genieten is alleen maar héél logisch! Ze worden zo snnel groot, daar wil je ook geen moment van missen!
STOETEL: Gefeliciteerd met jullie zoon job... Geniet er lekker van en doe vooral rustig aan nu mag het nog haha
Stoetel, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Job!!!!!!!!!!!! Wat vreselijk dat het zo slecht met je ging, wat schrikken zeg..... Neem maar zoveel mogelijk rust voor zover dat gaat en je hebt helemaal gelijk dat je je vooral op je gezinnetje richt nu. Heel veel sterkte met alles en heel veel succes met je herstel en een knuffeltje voor die kleine! (Wat zat ik er weer lekker naast met een meisje haha....) @Duckertje: Wat spannend zeg! Veel succes hoor! Ik ben er zelf ook weer mee bezig...de gedachte aan een 3e. Het gaat weer helemaal goed met me. Ik ben erg benieuwd of de hormonen gaan helpen deze maand. Ook heb ik een op mij afgestemd flesje BachBloesem besteld. Als ik weet dat ik mijn PMS hiermee onder controle heb, heb ik ook veel meer vertrouwen in een 3e kindje...dat ik het aankan enzo. Het lijkt mij fantastisch namelijk! Het is de komende paar maanden dus goed kijken of ik het onder controle krijg/houd. Dat is bepalend voor onze beslissing om voor een 3e te gaan. @Joyce: HEel veel succes met alles en beterschap! @Dai: Wat slopend zeg, zulke gebroken nachten. Hopelijk kot er gauw een einde aan en kunnen jullie met z'n allen weer rustig slapen. Heb je enig idee waar het aan ligt? Tandjes?
nee tandjes kunnen het eigenlijk niet meer zijn, die heeft ze destijds volgens mij allemaal in 1 nacht gekregen... nee we hebben echt geen idee....er is ook niks veranderd in haar kamertje....ze eet voldoende....en of ze nu wel een fles melk krijgt of niet....ze bleeeert alles bij mekaar...vannacht ging het overigens wel weer goed, alleen was ze savonds weer aanhet martelen.....en zo is er altijd wel weer wat. Verder alles goed hier, vanmiddag Mirte weer aardig over haar nieuwe-fiets angst heen geholpen. Vorige week nieuwe fiets gehaald en ze racede er zo mee weg echt keihard...zondag weer fietsen en natuurlijk een paar keer vallen....daarna weer fietsen....maar het zat haar toch niet lekker, dus ze wilde niet meer fietsen....vandaag met heeeel veel geduld eerst samen met de fiets gelopen en een kwartier later zat ze er zowaar weer op....en nu rijdt ze errug rustig.... maar ze rijdt in ieder geval weer! Stepahnie, wat ben jij aan het afvallen geweest zeg!!! (zie net je banner) Nu de laatste beetjes nog....! Zal de tabel er maar weer eens bijsnorren voor jullie, dan kunnen we Stoetel bij zwanger-af neerzetten.... Groetjes Dai
NOD: Duckertje: Danabelle: 11-11-2010 Chelleke: 15-11-2010 Zwanger: NIEMAND Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine Emma 26-07-2009 Zoon, Daan Daiquiri 01-08-2009 Dochter, Celine Malleboe 03-09-2009 Zoon, Justin Sanneke78 15-09-2009 Zoon, Jelle Sunshins82 08-01-2010 Zoon, Jurian Deebie 11-02-2010 Zoon, Stijn Stephanie 25-07-2010 Zoon, Stijn Stoetel 31-10-2010 Zoon, Job Afspraken: 17-11: Chelleke 29 jaar 18-11: Chelleke naar gyn 19-11: Dai naar reumatoloog 29-11: Chelleke naar orthopeed 30-11: Stoetel naar neuroloog 09-12: Dai naar CB met Mirte (ogentest, 3e keer, 3x is scheepsrecht?) 09-12: Chelleke naar reumatoloog 03-02: Dai naar CB met Celine Grappig, 7 jongens, waarvan er 4 met een J beginnen....
dai waar woonde jij nou dan haha ik heb al gezegd ja die navel is waardeloos mja morgen ff HA bezoekje brengen moet donderdag ook naar utrecht toe , maar zolang moet ik maar niet wachten dit keer hahah Duckertje ...jem oet er niet zo teleurgesteld naar kijken maar juis positief !! als die negatief is dan mag je weer klussen!!!!!!!!!!! en lekkah veel ook nog hahah