ik zal in dezer dagen ongi moeten worden ,maar hoop het dus niet. Nu kwam ik er achter dat mijn baarmoedermond erg laag is en ook zacht. Weet iemand wat dit kan betekenen. Dreigende ongi of zwanger . Ik heb wel wat krampjes en steken en mijn temp is nog hoog.
Lastig te zeggen...hou je temperatuur in de gaten. Als deze daalt, dan zal je ongi eraan komen vrees ik. En die krampjes kunnen ook door zowel aankomende menstruatie komen, maar ook eventuele zwangerschap. Dus dat weet je toch niet. Heb je een regelmatige cyclus?
Toen ik niet zwanger was werd mn baarmoedermond zachter en steeds korter tot ik hem niet meer kon voelen. Werd dan ook ongi. Nu ik zwanger ben viel me op dat mn baarmoedermond niet zacht werd en voelbaar bleef
wat ik heb begrepen bij mijn onderzoek hiernaar is dat er van de stand van de baarmoeder helaas helemaal niets is af te leiden of je wel of niet zwanger bent. Je temp daarentegen wel! Zolang die hoog blijft is dat een goed teken, zodra die daalt wordt je ongi.
Oke dat wist ik niet dat die stand niks uitmaakt . Dan maar afwachten wat de temp gaat doen maar vrees dat de ongi komt
Wanneer is jouw NOD? Temperatuur gaat volgens mij pas op het laatste moment dalen, ALS je ongi wordt tenminste...
Die van mij wordt zacht een dag voordat de menstruatie begint. Van hoog of laag stand krijg ik geen hoogte hij(zij) doet maar wat gedurende de hele cyclus.