hallo ik ben al een tijdje overtijd en ben de laatste tijd ontzettend moe .. dus vanmorgen maar even testen .. dacht dat ie mislukt was omdat het zo`n licht streepje was.. had geen tijd om nog een te doen heb vanmiddag weer een gedaan hartstikke negatief ? hoe zit het nou kan het zijn dat ik alleen in de ochtend heeeel weinig hcg heb. maar dacht dat ik te lang overheen gep. had en dat ie was doorgelopen foto zal ik even in mn album zetten nog ..
Was het controlestreepje heel licht, of het streepje wat verschijnt als je zwanger bent? Als het dat laatste streepje is, maakt het volgens mij niet uit hoe licht of donker t is. Ik dacht dat het juist zo was dat je eerste plas in de ochtend het meeste HCG bevat... Wel vreemd hoor. Misschien nog maar eens een testje doen? Spannend....
de eerste plas in de morgen ( de ochtendurine dus) bevat inderdaad het meeste hcg.. hcg verdubbelt per 2 dagen, dus kan best zijn dat hij over een paar daagjes donkerder is maar welke lichtere streep bedoel je? de controle of de teststreep? welke zw test heb je gedaan meid? ikzelf heb vandaag met de kv test getest om 11.00 en 14.30 liefs Daantje
mijn test streep heel licht maar controle was ook lichter dan anders daarom maar het kan wel dat die dan vanmiddag weer negatief is omdat ie dan geen hcg kan waarnemen en ochtend wel?
Ja sochtends heb je als eerste (zichtbare) hcg. Dus als eerste een positieve test. Wanneer je een paar dagen verder bent, zal hij ook in de middag donker kleuren. Succes!