9 dagen overtijd en 2 x negatief getest?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Linda1978, Feb 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda1978

Linda1978 Lid

Oct 23, 2006
    15
    0
    0
    Hallo,

Ik ben Linda en ben al 2,5 jaar niet meer aangelogd geweest op de zwangerschapspagina, schande he!

Ik heb een prachtige zoon van 19 maanden en sinds oktober 2008 gestopt met de pil om voor de tweede te gaan. Ik ben heel regelmatig ongesteld (ook toen ik eerste keer zwanger wilde worden, meteen al vanaf t begin, toen duurde het 15 maanden) en dus ook november, december en januari heel regelmatig geweest.

Echter, nu dus al 9 dagen overtijd!? Ik heb afgelopen zaterdag (6 dagen overtijd) 2 testjes gedaan van verschillende merken en beiden gaven een negatieve uitslag.

Ik ben best zenuwachtig en voel me een beetje raar. 2 weken geleden 's nachts wakker geworden van ontzettende steken in mijn onderbuik. Ik dacht toen aan mijn blindedarm....maar daar ben ik nu niet meer zeker van. Ik heb continu een soort van ongi-krampen in mijn buik.

Toen ik de eerste keer zwanger was, voelde ik het meteen aan mijn borsten, maar die zijn sinds ik gestopt ben met borstvoeding ongevoelig geworden, haha. Dus, weet niet of ik het daar nu ook aan kan afleiden.

Vanmorgen trouwens ook een lichtroze afscheiding met 'afvegen'... Toch ongesteld?

Wie heeft ervaring?

Groetjes Linda

2. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Tja, moeilijk te zeggen, maar als je volgende wedek nog geen positieve test hebt en nog niet ongesteld bent zou ik de huisarts bellen.

Moet zeggen dat ik bij mn eerste zwangerschap pas een week overtijd pas positief testte en vorige maand werd ik na een week overtijd alsnog ongesteld!
    Gekke buikjes van ons!

succes!

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Hier bij 25 dagen overtijd naar de HA geweest, en alle testen (en dat zijn er VEEL geweest) negatief...

HA zei dat het vaker voor kan komen dat je ineens een menstruatie overslaat, maar je kunt wél je ei hebben...

Ik moet, als ik niet ongi word, over 2 weken gewoon weer even een testje doen.. Maar het kan dus gewoon hoor!

4. liano

liano Actief lid

Jan 8, 2009
    120
    0
    0
    hoi ik 4 dagen over tijd.. ook nega test
    voel me totaal anders, dus ben benieuwd!
    vanmorgen ook beetje bloed op papier..
    sterkte ermee!

5. Linda1978

Linda1978 Lid

Oct 23, 2006
    15
    0
    0
    Toch nog ongi geworden gisteren..... helaas pindakaas!
    Volgende ronde weer een kans!

Liefs, Linda

6. liano

liano Actief lid

Jan 8, 2009
    120
    0
    0
    vervelnd voor je, leef met je mee! hier hetzelfde geval!

7. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    he meiden wat verevelend zeg!
    heel veel sterket!

Share This Page