Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou bella het word steeds spannender zo, ik dacht namelijk ook dat je juist obstipatie kreeg!

2. mgbk

mgbk Niet meer actief

Bella fijn dat tygo naar huis mag. Fijne vroege pasen voor jou!

Ja losje ga s testen joh!

Ik hou op met testen. Gisteren met ml getest. Zo wit wordt mijn witte was helaas nooit.

Spannend de komende echos!

Heb appeltaart staan bakken op mn werk vd babyshower morgen.
    en over mannen? Haha daar heb ik verleden week genoeg woorden aan vuil gemaakt. Haha.

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hahahaha! Dat je test wit is, is niet leuk maar deze opmerking wel!:D

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Veel,plezier:D

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah losje testen hoor!

Bella ik zou als jullie willen zeker vanavond sex hebben...

Mamadj hahah ja de hcg testen hahahaha...die zijn wel goed :D

Spannend meiden!

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Bella, hier ook de dag voor en de dag van de eisprong seks gehad dus als je nog zin hebt....

Lov, hoe is het meid? Gekke week een beetje achter je kunnen laten?

7. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @bella: joepie! en de hartjes betekenen ook wat ze betekenen neem ik aan...
    vanavond en morgenavond een nieuw hartje neerzetten?

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Nou niks noppes nada aan broeken :( Bij deze H&M hadden ze geen mama-afdeling. En heel veel winkels hadden dus ook geen positiekleding. Ik ben nog bij de Prenatal geweest, maar daar zaten wel hele dikke banden bij. Dat vond ik niet zo fijn. We zijn in Beverwijk geweest, maar ik zal toch wel naar Haarlem moeten. Ik wilde dat eigenlijk niet, want ik kom er altijd wel ouders van leerlingen tegen en wil het nog even niet onder de ouders en kinderen bekend hebben. Anders kijk ik eerst op internet.

9. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Hoi meiden, nog even een kleine update vanuit hiero:D

Heb de hele week vu getest en op 21 maart mijn ei gesprongen , veel geklust dus heb weinig tijd gehad haha. Heb nu 3 dagen later een heel zwaar gevoel in onderbuik en nog beetje last van de linker eierstok waar het eitje uit gesprongen is, ook mijn rug doet erg zeer en mijn borsten zeuren. Heb last van mijn liezen..pff Echt vreemd, ik heb dit nog nooit eerder gehad met een eisprong eigenlijk zo zie je maar elke maand kan anders zijn.

wel leuk om eens die ovutestjes te gebruiken zo leer je je lichaam ook beter kennen eigenlijk.

4 april is nod, ben benieuwd we zullen wel zien...

vanaaf visite, beste vriendin komt lekker op de koffie, dat wordt lekker bijkeuvelen met een bakkie ik wens jullie alvast een fijne avond.

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Via de Wehkamp bestellen? Het is wel lastig hoor, broeken vinden!

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @losje bij ukkie had ik idd last van obstipatie en meestal als ik ongesteld moet worden last van slappe hap. Maarja ieder lijf is anders en die misselijkheid is toch wel typerend, morgen testen?

@bella veel plezier vanavond. Super dat je neefje wsl alweer naar huis mag!

@ika jammer dat je broekenzoektocht op niets is uitgelopen

@mgbk hahah die opmerking van jou, maar wel balen dat de test wit is

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Het viel me echt op dat maar weinig winkels positiekleding verkopen. Het kon volgens de verkoopsters wel via internet en dan kon ik het in de winkel ophalen. Jaja, dat snap ik wel, maar ik ga juist naar de winkel om het te kunnen passen enzo ;)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika idd even aandoen hoor die positiekleding ;) je moet echt even kijken wat je lekker vindt zitten.

Je kan wel op h&m bestellen en anders ruilen in de winkel?

Mamsie lief dat je het vraagt ..... Ja het is goed zo. Ik ga nu gewoon voor de positieve test over 2 weken.

Maar da weer.......! Belachelijk voor woorden! Ik wil zomer hahahahaha

@ toeter ja idd....ook voel je nu opeens waar je wel niet allemaal last van hebt tijdens je ei niet? Ik heb dus best last van mijn borsten...

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahahaha even iets grappigs; we gingen net boodschappen doen en me vriendin was erbij, dus ml en me vriendin gingen een bifiworstje eten in de auto en ik ging zowat over me nek.....ml zei jij bent zwanger die symptomen ken ik wel!
    Dus morgen maar even testje doen:p

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi Losje, ik ging de eerste weken ook van allerlei geuren over mijn nek. Nu krijg ik trek in allerlei dingen. Ik ben onwijs dol op zoete dingen en kaas!

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bella. Veel plezier in je Bunnypakkie.

Ika. Balen dat ze geen broeken hadden voor je.

Losje. Ik ging ook over mijn nek van geuren enzo. Hoop het voor je!! Spanned.

Hier. Niks te bekennen van ongi. Nergens last van. Ik denk dat ik een maandje oversla...

17. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Nou Losje, ben zeer benieuwd!!!
    Ik weet t ook niet hoor, van de week had ml gedoucht, ging ik naast 'm liggen en die badschuimgeur drong zo naar binnen...blegh!! Nu ook weer misselijk.
    Geloof nog steeds niet dat het gelijk weer raak zal zijn. Maar de sypmtonen zijn er, behalve de borsten dan....

Lizzie, raar, je zal toch niet zomaar overslaan...

18. mgbk

mgbk Niet meer actief

Maar Lizzie je kunt toch nog positief testen nu je ongesteldheid uit blijft? Je no is toch vandaag?
    En mamdj en losje spannend hoor die klachten! Klinkt hoopgevend!

19. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    ik weet het ook niet. Maar ik weet wel dat ik niet ongesteld ga worden. Voel niks. En ook niet zwanger. Totaal geen symtomen. Hoop dat er dinsdag duidelijkheid. Denk dat mijn lichaam gewokn in de war ia na de mk.

20. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @losje: spannend, ben benieuwd naar je test morgen...

maar er zijn nog meiden met vreemde symptomen die wel zouden kunnen kloppen, we weten het met zekerheid binnen een paar dagen hé

Deel Deze Pagina