Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hi meiden,

Ik ben weer thuis van het noorden. Was erg gezellig. Weer even trotse tante uitgehangen met m'n schatten van nichtjes van 1 en 4.

Hier op buikpijn na nog geen ongesteldheid te bekennen. Ik wacht het voorlopig maar even af.

Ik duim voor de testers van morgen!

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hoi dames even een vraagje; als ik morgen een foto wil plaatsen :)D) hoe doe ik dat ook al weer?
    Ik bedoel hier bij de tekst.........

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    losje. Meer opties en dan met de papierclip. Dan even de foto uploaden en dan nog een keer op de papierclip klikken en dan op de naam van de foto..
    Hopelijk 2 streepjes!!

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dank je gaatniet op telefoon maar wel op tab!
    Nu zegt ml dat ie pas over twee dagen wil testen:(
    Nou daar gaan we het nog wel even over hebben;)

5. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Eda, de hartjes betekenen inderdaad wat ze betekenen haha..

@ Testers, morgen spannende dag! Losje jij moet morgen ook gewoon mee doen hoor!

@ Ikapika, balen dat je geen broek hebt gevonden. De H&M broeken zitten wel hartstikke fijn en je kunt gewoon de maat pakken die je 'normaal' had. Ik heb die broeken nu nog aan hahaha :)

@ Toeter, ik zal morgen even je nod aanpassen op de lijst. Sta je er trouwens al bij? Anders even leeftijd, hoeveelste ronde, hoeveelste kindje doorgeven.

@ Hier, vandaag was ik begonnen met het speelgoed van zoonlief uit te zoeken pff wat heeft ie veel en hij is pas 2 jaar... Heb de babydingen nu wel even weg gedaan daar kijkt ie nu toch niet meer naar om. Dus weer ruimte in de kast en speelgoedkist voor volgende maand want dan zal er wel weer een hoop bijkomen met zn verjaardag. Rest van de dag beetje lamballerig geweest, heb wel tot 5 uur in mn badjas gezeten haha.. maar toen aangekleed en zijn we naar mijn neefje geweest en heb m weer vastgehouden, eindelijk! Daarna het hele huis weer schoongemaakt, kreeg ineens energie dus nu pas op de bank en gesloopt! Vanavond nog even klussen want Dilan wil wel heel graag een broertje of zusje zei die vanmiddag toen ik het vroeg :D

6. mgbk

mgbk Niet meer actief

Haha bella nou dan maar snel doen wat je zoontje zegt!

Ben even helemaal kwijt wie er morgen nou gaan testen. Losje en mamadj ? Nog iemand toch?
    Lizzie hoop dat je duidelijkheid krijgt. En Dido ook.
    Duim voor jullie allemaal!
    Truste dames.

7. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ik ga dan ook slapen, want moet er morgen even vroeg uit als normaal...

toneel was heel leuk en ontspannend

@bella: ik zou idd snel doen wat zoontje vraagt... !

8. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Bella, je hebt zo te zien vandaag een mooie positieve ovu test.. Jij bent in ieder geval druk met eitjes zoeken:D

losje, word erg spannend zo bij je, duim duim duim:)

ika, balen dat je vandaag niet geslaagd bent, ik had bij de zwangerschap van mijn zoontje broeken van mama licious en die zaten echt heerlijk... Heb hem toen bij de prenatal gekocht maar jin hebt daar zo te lezen niet kunnen slagen.
    Hopelijk slaag je op internet wel, genoeg keus in ieder geval.

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Goedemorgen ik heb nog niet getest want ik heb de hele nacht wakker gelegen door het hoesten, ik heb ook veel geplast want de hele nacht door gedronken, nu is me bed nat want me flesje water zat niet goed dicht en was even weggedommeld, kids zijn nu wakker en laat ml even slapen dit is z'n enige vrije dag! Als ik straks even geslapen heb ga ik zeker testen. ......

10. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Oeh Losje wat spannend zeg! Balen dat je zo aan het hoesten was!
    Hier een witte test, maar niet getreurd, had ook veel te mooi geweest!
    Temp was nog wel 37,1. Denk dat ik morgen ineens kelder ofzo. Gister al wat bruine afscheiding, dus denk dat het morgen doorbreekt. Weet ik iig dat mijn cyclus helemaal in orde is!

11. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ml heeft me weer naar bed gestuurd en hij is nu broodjes aan het bakken met de kids!

12. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    O balen mamavandj......nou laat dan maar doorbreken dan kan je weer verder!

13. BellaNoa

@ Losje, beterschap! Hopelijk maakt een posi test je vanmiddag beter :D En lief van je mannetje dat ie je naar bed stuurde

@ MamavanDJ, balen nega test! Laat dan maar snel de ongi komen zodat je weer opnieuw kan proberen, knuf

@ Hier, gister nog eitjes beschilderd. Of ja eerder vannacht, werd een latertje pas 3 uur ofzo haha.. Hoop dat ik nog op tijd was.

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Balen, MamavanDJ :( Hopelijk zet je ongi snel door en kun je weer gauw verder.

Losje, ga je vandaag nog testen?

Hier vannacht veel wakker om te plassen en nu heel erg misselijk...

15. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Nou ik baal niet zo heel erg hoor. Had er al rekening me gehouden! Maar thanks meiden.
    Morgen is dag 30, dus als de ongi dan komt ben ik blij!

Bella, goed bezig geweest!

Oh Ika, balen dat je zo misselijk bent! Maar alles voor het goede doel!

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ach al ben ik de rest van de zwangerschap misselijk, ik vind het prima. Alleen niet zo leuk voor vriendlief. Die heeft zijn best op het ontbijt gedaan, wat ik niet lust ;) Maar hij vind het niet erg.

Gaan jullie vandaag nog iets doen? Wij blijven lekker thuis :)

17. BellaNoa

Ikapika, ja het is voor een goed doel he. Al hoop ik niet voor je dat het de rest van de zwangerschap zo blijft hoor.

Ik ga vandaag ook niks doen, ml moet werken en ik ga lekker van mijn schone huisje genieten :D We moeten vanavond alleen weer even langs schoonvader.

18. mgbk

mgbk Niet meer actief

Jammer mamadj en beterschap losje!
    Verder nog dames die kunnen testen?
    Ika ja das waar. Misselijk zijn is niet fijn maar idd wel ve goed doel.
    Hier nog geen rood te bekennen. Alleen vier dagen geleden een hele kleine veeg. Hoop dat het morgen begint want dan zit ik op dag 34. Normaal altijd 28 dagen. Ik heb zo babyshower. Ben vergeten klein kadotje te kopen dus dus ff in huis op zoek of ik nog iets heb liggen. Hadden met vorige zw schap wat kleren vd kleine gekregen dus zal s kijken. Daarna van vier tot elf werken.
    Fijne dag meiden.

Lov ben je er nog? Gaat het met je?

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi!

Losje, hopelijk vandaag nog wel testen. Ben zo benieuwd naar je test!

MamaDJ, wat jammer zeg, een witte test. Hopelijk dan snel ongi en door naar de volgende ronde!

Ika, ik doe met je mee met misselijk zijn. Zit hier met lange tanden mijn ontbijt op te eten....

Bella, hoe is het met je neefje?

Lov, fijn dat het goed gaat meid. Nog een weekje geduld!

Eda, hoe voel jij je verder? Deze week weer een echo he. Spannend hoor!

Jaydee, spannende week meid! Duimen draaien

Dido, al ongi? Of nog een test gedaan?

MGBK, hoe is het thuis? Al wat gezelliger?

Vast wel iemand vergeten nu, sorry.:)

Hier net nog een testje gedaan. Een mooi knaller! Teststreep verscheen gelijktijdig met de controle-streep.
    Gisteren ook de aanmelding voor MvM gedaan.
    Vandaag gaan we ouders inlichten. zij hebben ons goed gesteund rondom de MA. Vind het fijn als zij het weten, ook al is het nog vroeg.

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mamsie, wij hebben mijn ouders ook meteen verteld dat we weer zwanger zijn. Hoe het ook loopt hun steun is zo belangrijk. Mijn schoonvader vertellen we het pas na de 12 weken. Hij heeft afasie nadat hij vier jaar geleden een herseninfarct heeft gehad. Het begrijpen van wat er wordt verteld is voor hem soms heel moeilijk.

Deel Deze Pagina