@Toeter, ik lees vaak dat de ovutesten van het kruitvat niet betrouwbaar zijn. Ik had ze ook na de mk en ze gaven steeds een streepje (geen knaller). Ik ben toen overgestapt op zwanger & kids en die gaf wel een duidelijk verloop. @Bella, nou jij hebt op tijd geklust Hoe zou het met Jaydee zijn?
Zo Bella!! Dat is nog eens een knaller! Toeter bij jou is het idd moeilijk te zien! Wel tevreden over de kruidvat ovu's? Bouwjaar, het hoeft idd niets te betekenen, maar als deze test echt 6 dagen voor NOD al positief kan zijn... Zelfs geen tuurstreep, ik ga er iig niet meer vanuit. Ook al een rommelend gevoel in onderbuik. En nieuwe testen zijn al besteld!
Hoop dat we goed geklust hebben Denk niet dat ik ML vanavond zo ver krijg om nog een keertje te klussen haha.. dus nu is t echt aftellen naar nod @ Jaydee, weet je al wat meer? Gaat alles goed?
@ikapika, de kv testen misschien niet maar samen met mijn lichaam wel,..het was toch echt een duidelijke knaller. De een heeft met dat merk een goede ervaring, en de andere weer met andere , ik denk dat dit persoonsafhankelijk is dus is het idd goed mogelijk dat ze bij jou niet zo goed werkte. @mamavandj , ik zie toch echt op de test van de 21e een hele donkere streep staan Ben er idd tevreden over over de testen ze gaven het duidelijk aan en mijn eisprong kwam inderdaad een aantal uurtjes nadat de test positief was Had net bij afvregen donkergele bruin slijm sliertje...en dat met die krampen wordt ik dan toch ongie? zo voelt het wel..dat zou onmogelijk zijn denk ik...sjucht..
nee lov, nog nooit gehad, ik zoek eigenlijk een beetje herkenning.misschien heb je wel gelijk met innestelen, elk lichaam is anders... ,en met eisprong....nog nooit bruinverlies of bloed verlies gehad zou ook raar zijn na 3 dagen.. die menstruatie kramp voelt soms erg hevig..ik wacht het gewoon maar allemaal af. ja ben ook benieuwd naar jaydee...
Het kan idd van persoon tot persoon verschillen hoe die testen reageren. Bloed zou ook van de eisprong of zelfs een innestelling kunnen zijn. Ik heb vandaag via Buikbanden een mamabelt besteld en een buikband. Eens kijken of een verlengstukje en beetje werkt voordat ik een broek koop. Dan ga ik binnenkort naar Haarlem. Daar hebben ze wel een grote H&M en Prenatal.
Ja toeter dat je het nog nooit hebt gehad betekent niet dat je het kan hebben hahaha... Wie weet heb je wel een beetje afscheiding van je ei nu en komt het nu pas naar buiten? Het zou snel zijn nu al een innesteling maar het kan misschien wel snel gaan? Heb je toevallig sex gehad waarvan je nu iets last kan hebnen van beige afscheiding ?
Jeetje ook daar heb je gelijk in, ik geef je wel veel gelijk heh vandaag hahaha..ik kan ook zeggen:..wat ben je wijs vandaag..lol het is alleen, omdat ik het niet ken..dat ik dan opzoek ga..maar ja niet op alles krijg je een antwoord altijd..ik zal het achteraf pas weten..jezus,..ben ik ongeduldig nee heb geen sex meer gehad, even een pauze ingelast, ze is met vakantie..haha
Hahahaha nou ja ....... Ik ben niet meer zo van het.....dan gebeurt mij niet of heb ik nooit, de mk had ik ook nooit verwacht.... De lange cyclussen wat ik heb had ik ook nooit gedacht.....:x Ach ja het enige wat we kunnen is afwachten nu. Juist leuk toch dat je hier alles kwijt kan en kan kletsen over....wat het misschien kan zijn allemaal Want wie weet is het wel je innesteling! Ikzelf voel nog niet zo veel......ben eens benieuwd wat er gaat gebeuren.
Weer geef ik je gelijk dat we alleen maar kunnen afwachten. De fase van speculatie is dan toch ook wel weer leuk toch? Zo van zou het zo zijn...spannend.. en we liggen kwa nod dicht bij elkaar ook nog.. Ja, idd fijn dat je hier ook je speculaties kwijt kan, het gevoel van het zo graag willen...te delen met mensen die ook die wens delen en precies weten wat je voelt ook. Ik ben ook minder geworden in "het overkomt mij niet".. zeker nu er goede/positieve dingen gebeuren zie ik als geluk hebben. ik ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren...innestelling hoef je niets van te voelen. Bijmijn vorige zwangerschap testte ik 7 dagen voor nod positief gewoon omdat ik boven een pan stond met aardappeltjes met ui en spek..en dat normaal lekker vind,..en toen dacht ik van bleghhh dus het zit hem vaak in de kleinste details..er zijn ook vrouwen die helemaal niets merken.. maar ik denk dat je zoiets opmerkt omdat je meer gefocust bent hoor, en soms haal ik me vanalles in me hoofd dus met innestelling,..durf ik niet op te hopen..hoewel ik wel erg positief ingesteld sta na het verlies van lisa.
Ik maak me nu toch wel een een beetje zorgen om Jaydee Ik hoop maar dat het een goed teken is en dat ze een mooie echo heeft gehad in het ziekenhuis.
Hoi meiden, Nou na heel lang wachten waren we eindelijk aan de beurt. De dokter heeft gevoeld en gedaan en wat onderzoekjes en kwam tot de conclusie dat het waarschijnlijk een verrekt spiertje is. Geen echo gedaan en ik ben dan ook niet zo mondig dat ik daarom ga vragen dus ben iets gerust gesteld, maar van mij mag het nu nóg sneller donderdag zijn zodat alles ook echt bekeken kan worden. X
In ieder geval wat meer geruststelling, Jaydee. Maar ik heb wel eens gelezen dat je met een bbz veel meer signalen hebt en ook vaak duidelijke bloedingen. Bij jou zit gewoon alles goed en zie je donderdag een mooi kloppend hartje!
Jaydee, fijn om te lezen dat het waarschijnlijk om een verrekt spiertje gaat. Vind het alleen wel stom dat ze niet even een echo uitvoeren dan weet je het toch zeker? Maar goed, het is zo donderdag en dan kun je je kleintje gaan ontmoeten
Jaydee fijn om te lezen dat het een verrekt spiertje is! Hier net naar de kermis geweest jeetje wat was het koud arme kinderen! Hahahahaha nog even een leuk feitje bijna in me broek geplast pffff ik kan het niet echt ophouden de laatste dagen.......
jaydee, gelukkig maar, vind wel dat ze voor alle zekerheid eventjes een kijkje hadden mogen nemen met de echo, is altijd wel leuk om een glimp op te vangen van je kleintje toch maar donderdag mag je daar van genieten