Jaydee, Gelukkig dat ze je hebben gerust hebben kunnen stellen! Fijn! Donderdag gewoon een mooi klein knipperend lichtje. Hier. Iemand had gevragen hoe het met mijn vriend gaat. Het gaat goed. Hij heeft wel nog pijn als hij te veel wil doen maar alles komt goed. Ik ben best wel zenuwachtig voor dinsdag. Hoop op gewoon goed nieuws. Ohh ik ga vanaf morgen koolhydraad arm eten. Heb er zin in. Normaal zou ik ff shaken en dan weer stoppen als de kilos er af waren maar heb daar zo geen zin in..
@toeter ik voelde bij de oudste wel een hoop duidelijke dingetjes voordat ik teste. Maar bij de jongste was dat al een heel stuk minder.....dus het kan idd gewoon alle kanten op. Is wel leuk als je iets gaat voelen hahahahah kunnen we onszelf weer lekker gek maken @jaydee jammer dat je geen echo kreeg he.....maar ja als het niet nodig is snap ik dat ze het niet doen. Gelukkig niks geks aan de hand zeg....!
@jaydee nou gelukkig onschuldig dus @lizzie hoeveel kilo moet eraf? Ik had 3 kilo die te veel van mijn hield, maar met niet snaaien en niet te veel koolhydraten gaat het de goede kant op. Nog ff ruim 1 kilootje @ vanalles voelen Ik merk dat ik toch ga vergelijken met de zwangerschap van ukkie. Bijv vanmorgen was mijn temp 36.9, terwijl die bij ukkie steeg en niet meer onder de 37 kwam. Dus...het wordt niks deze ronde... Hoeft nl niet maar toch, ik denk wel echt t niet gelukt is deze ronde. Maar goed moet nog afwachten zit nu op 6 dpo
@bouwjaar: Er is altijd hoop meid 6 dpo is nog vroeg he. Ik duim voor je. @lov haha..ja me gek maken ben ik heel goed in...ik let nl op alles. @lizzie ik duim voor je op dinsdag hoor
Maar ik moet zeggen dat ik best een rust over me heen heb? Mag ook niet meer zo gek doen van mezelf hihi...... Wacht lekker af wat er gaat gebeuren.
Fijn Lov, gewoon op je af laten komen. Meer kun je nu niet doen. @Bouwjaar, een temperatuursdaling kan wel in je cyclus. Het zou namelijk ook een innestelingsdip kunnen zijn. Bij beide zwangerschappen heb ik ze opgemerkt. Met 6dpo zou dat kunnen.
@Jaydee Fijn om te lezen dat het gelukkig niet door een bbz komt! Op naar een mooie echo volgende week! @losje Met al die symptomen van jou ben ik erg benieuwd naar je test over een paar dagen. @lizzie Dat wordt aardig schrappen met een koolhydraat vrij dieet. Ik let er ook wel op, naar helemaal geen koolhydraten lukt me niet
Die had ik bij ukkie ook heel duidelijk maar op 4 dpo. Maar dat ging toen van 37.0 naar 36.7 en daarna weer 37.1 en daarna bleef het vanaf 11 dpo hoog op 73.1. Dat is echt een veel duidelijkere dip dus
Het blijft allemaal koffiedik kijken uiteraard. En geen zwangerschap is hetzelfde. Ik merk nu ook zoveel verschil. Mijn laatste templijstje was ook grilliger dan de andere. Waarschijnlijk door de miskraam.
Losje, fijn dat het geen bbz lijkt te zijn! Nu op naar donderdag met een gerust gevoel! Ja idd, elke cyclus en zwangerschap kan weer anders zijn. Al waren mijn eerste twee zwangerschappen vrijwel identiek. Laatste keer was heel anders, veel meer kwalen, maar ja dat werd een mk... Ben benieuwd hoe een vlg zal lopen! Dit is mijn eerste keer dat ik getempt heb, op zich wel interressant. Denk dat ik doortemp tot ik ongi ben. Naast een zeurderige buik toch nog niks te bekennen... Moet zeggen dat deze keer de wachtdagen best snel gingen. Natuurlijk heb ik ook op dingen gelet en soms gedacht van, ja het zou best weleens zo kunnen zijn. Ben denk ik nog nuchterder geworden na de mk... Geloof t pas als het echt zo is! Eda, morgen de echo!! Spannend meid! Hoe laat mag je? Probeer tussen de bedrijven door even te spieken hier!
Dat tempen is het makkelijkst om inzicht te krijgen toch? Jammer dat het voor mij onmogelijk is om te doen. Kan nooit op het zelfde moment tempen. en soms nog niet eens 4 uur slaap... Maar ik wil ook maar een paar kilo's kwijt. Ben aangekomen door de mk. Ik kan zo slecht nee zeggen tegen lekker eten als ik emo ben.. Maar minder koolhydraten gaat me ook altijd goed af. Ik heb het ook een maand gedaan voordat ik zwanger werd van ons kleintje..
Eda, wat leuk weer een echo! Ik ga morgen ook proberen te kijken of je al iets heb laten weten.. Spannend. Dames wel erg jammer dat er niet meer roze bij is gekomen de afgelopen dagen Allemaal weer op vol goede moed naar de volgende ronde! en dan hopelijk weer snel roze! Wie is nog de dagen aan het af tellen tot haar nod...
Ik eigenlijk ook Ik ben nog niet helemaal overtuigd dat het een witte test blijft, ik be weer nu weer cake aan het bakken omdat ik trek heb, en ml zegt ook dat ik een beetje raar doe, plas vaak, misselijk, vergeetachtig, en totaal geen voorgevoel dat ik ongi ga worden!
Ja niet veel........... Wel heb ik soms een gek branderig gevoel in tepels en borsten .... Nu had ik dat bij de oudste ook maar ja het is afwachten . Ik zit ook nog een week voor nod he. Meen soms wat gekke dingetjes te voelen in de bm....maar ik wil er niet te veel mee bezig zijn.... Het gebeurt als het gebeurt......wil die teleurstelling wat ik misschien ga krijgen zoveel mogelijk proberen te verzachten alvast. Maar wie weet hoe ik me ga voelen over een paar daagjes.....er vallen wel al wat dingen op dus wie weet.
Ja ik begrijp je precies Maar toen kwamen er allerlei dingetjes pffff nu kan ik helaas aan niets anders denken, Dus ik ben ook bang voor teleurstelling, maar ben eigenlijk ook weer heel positief Ik ben al een paar dagen gewoon lekker vaag Duim, duim, duim voor ons