Nimme, ik zie dat je in het zwangerlijstje staat!! Super zeg! Van harte. MGBK, ik zal aan je denken... Ika, spannend! Dan zie ik het wel als ik terug kom van de echo
Veel plezier met de termijnecho, Jaydee. Hopelijk krijg je veeeeeel mooie foto's van je spartelende kleine mee
Pfff nog een uur wachten op Ika....... Toch een bijzonder moment he, weten wat onze eerste zp-baby wordt!
Haha, nu nog!! Kom dames, gaan we even privé! ! Ika, je vriend weet het dus al?! Nog een half uurtje! Daarna mag Ika even van de emoties bijkomen en dan als de donder hier showen!! Is het trouwens nog gelukt met de ontbijtjes??
Mijn vriend weet nog niet de inhoud van de taart.... Is die roze of blauw? De ontbijtjes gingen super. De koningsspelen vielen erg tegen. Door de regen hadden we een noodprogramma in het gebouw. Dat werkt gewoon niet goed. Maar ach... De kinderen hebben genoten. Daar doen we het voor!
Jaydee ligt nu te kijken naar dr kleine!! Spannend! Hoe was het? Ika laat je man ff flink gas geven! Zeg maar dat je bffs bijzonder weinig tot geen geduld hebben! Nee geniet er samen van! Liggen de Tissues al klaar??!
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik wist het
oh wat leuk ika Geniet lekker van het gevoel meis. Hoe smaakte de taart? haha en moest je ook huilen? Jezus lijkt wel kruisverhoor haha