@losje: nu snap ik helemaal haha @ika: ja, ik wist het wel: een meisje!!! proficiat amai, die taart is wel (was) heel mooi! @jaydee: wat leuk dat de echo goed was, zot om te denken dat er iets van 6 cm in je buik zit hé? @mermaid: tof dat je het goed nieuws met ons komt delen... ik herken dat ook, het niet kunnen genieten van de zwangerschap, een mk maakt je toch oh zo voorzichtig hé @manouk: ik zou gewoon klussen hoor vanavond, je ei is misschien nog niet gesprongen hier: versleten in de zetel, was weer een lange, drukke, lastige dag met zagende mensen (altijd meer last van de mensen dan van de beesten in mijn vak)
Zo lief dat jullie meeleven! @Eda, hopelijk nu we weekend na deze drukke dag. @MvDJ, spannende dagen voor de boeg! @Mamsie, dikke knuffel. Zo naar als je in onzekerheid moet zitten over je werk. @Jaydee, ik ben benieuwd naar je echofoto's. @Manouk, klus ze!! @Lizzie, ik blijf voor je duimen! @Mermaid,gefeliciteerd
Mamsie, sterkte met je ventje!! Ika, ik ga ff spieken! Eda, rustig aan! Haha, dieren zijn meestal idd een stuk vriendelijker dan mensen! Trusten dames, op naar Tday!
Even een vraagje wie had ook al weer verstand van blaren en verband? Ik heb het proberen terug te vinden maar dat ging niet..... Blaren worden steeds erger, maar kan niet zonder me gipse voetje slapen want dan ben ik bang dat ik er verkeerd op ga liggen
Hee, Je hebt een los gipsen voetje he?! Hoeveel doe je over dag toch nog? Is de wond verder goed dicht. Als ik dat allemaal weet kan ik een beetje advies geven. Lang leven werken in de zorg
Ik heb een los gips voetje die ik met verband om doe (vast maak zeg maar), volgende week vrijdag krijg ik me vaste gips. De wond is bijna dicht, daar zit gaas en een wondpleister op. Ik loop alleen met krukken naar wc, verder lig ik op de bank of zit ik in rostoel aan tafel of in de tuin. Hihihihi sorry dat ik je er mee lastig val, maar is wel even handig....
Bedoel je dit Losje? Parel zei ook in een eerder bericht dat het door het verband kan komen. Sterkte, lijkt me erg pijnlijk...
Hahah is niet erg joh, je valt me er niet meer lastig... Wat mijn zusje deed was een katoenen zakdoekje in de rand van het gips zodat het niet zo schuurde en had een kussentje onder de voet zodat het minder werd. Als het morgen nog zo blijft zou ik even de HAP bellen en vragen om een stevig (drukverband) om de voet stabiel te houden... Want als je zelfs bang ben om te liggen is dat niet goed... Misschien is het ook een optie te kijken eerder vast gips te krijgen. Is je voet al geslonken?! Het is moeilijk, want het gips af laten is geen optie omdat het eigenlijk behandeld moet worden als een gebroken voet...
Nee dat dacht ik wel dat ik niet me gips af moest laten,het is toch gebroken. Ik kijk morgen nog even aan en anders ga ik even bellen, Voet is nog wel beetje dik. Dank je wel voor je advies
Mamadj ik moet om negen uur werken, dus graag vóór die tijd! Lizzie, hou nog een beetje hoop meis! Geen bloed geeft moed. Ik duim voor je! En niet meer sex hebben na positieve ovutest is volgens mij echt niet waar nimme. Juist de dag op, na en twee dagen na je positieve test hebben nut aangezien sperma 72u kan overleven en zon test helemaal niet in alle gevallen wil zeggen dat je eisprong ook echt plaatsvindt. Aldus onze gynaecoloog. Dus ik zou er lekker op los gaan manouk Lov vertrek je maandag? Dido hoe is het by de buren?
@mgbk sterkte vandaag! @toeter nee niks, komende week start gewoon nieuwe ronde hier @mmvdj al wakker?
Goedmorgen! Bouwjaar, gister kraambezoek toch? Ging het een beetje? Mamadj, ik wacht hoor....... Hier vandaag werken van 10 tot 4. Gelukkig vannacht goed geslapen ondanks dat zoontje nog ziek is.
Hier nog één paraat! Bouwjaar ik moet vandaag werken, morgen ook en pas maandag nh ziekenhuis. Hoe is het met je? Geen weer ve motortocht helaas. Ben jij trouwens zo gek op fotograferen? Omdat je laatst naar zon beurs ging? Mamsie werk ze. Is de kleine al wat ah op knappen? Wiens man en zoontje was dit weekend ook alweer jarig? Gefeliciteerd, maar weet echt ff niet meer wie het waren... Mamadj mocht je gaan testen, hier zitten al drie duimende dames! Nimme begint het al te landen? Dorianne al over het balen heen of valt het balen wel mee? Bouwjaar, ben ik weer, heb je vandaag kraamvisite? Sterkte meis!
Mgbk goedemorgen , Zit rechtop in bed naar mijn 3 testen te kijken De landing gaat traag maar zoals ik me voel Hoop dat het voor u maandag snel mag gaan, dat alles snel achter de rug is je niet teveel pijn hebt ( krijg je bepaalde pijnmedicatie voorgeschreven ?). Mamsie, hoe is het met zoonlief ?? Ik wacht op MamaDj Liefs
Hay nimme geniet maar lekker van de landing! Lekker de hele dag naar je testen kijken! Is by jullie thuis ook iedereen weer ah opknappen? Wat ontzettend lief die kaart van je zoon! Voor jou en hem extra bijzonder! Koester het! Nee maandag krijg ik geen pijnmedicatie. X
Dank je we zien wel blijf nog wel realistisch en bang maar moet me erover zetten zit nog voor mijn nod. ML is dit x meer pusherig om testen te doen dan ikzelf, hij zo hoeveel heb je er? Gebruik ze dan... Ze zijn beter hier merk het aan de deugenieterij van ze allemaal , ML is ook opgeknapt maar doodmoe na 5 dagen lange dagen te werken van 2-3 uur s'morgens tot late middag.
Nou, dat zijn zeker lange dagen! En dan ook nog zieke koekjes in huis en een zwangere vrouw en hij zelf dus ook aan het meezwangeren! Pfft. Gaan jullie dit weekend iets leuks doen?
Good morning, Nou net even goed geklust.. haha Bedankt voor jullie tips! Mgbk, dan gaan we het morgen ook nog maar even gezellig maken Trek je het nog een beetje meid? Dikke knuffel! Mn temp is nog steeds laag vanochtend dus ik hoop dat ie morgen een flinke stijging maakt. Heb nog niet eerder mn ei kunnen ontdekken met tempen & FF. Mamadj.. hier nog een wachtende.. spannend! Nimme geniet lekker van je mooie testen, ik duim voor je! Losje wat vervelend en pijnlijk steeds dat pootje van je. Sterkte ermee. Ik ga nog even lekker in bed luieren Liefsss