mamadj zegt helemaal niks helaas.....waarom niet gewoon een hcg test doen? ManoukS tja het gaat me goed af deze keer....had even twee dagen een zeurderig gevoel dus hoop een innesteling hahah
bouwjaar lief van je vriendin om die sms te sturen ! Lies spannend.......ik heb helemaal niks...geen afscheiding noppes....
Mijn ovutest knalde ook niet donderdag mamaDj! En vandaag wel heb ook de digitale gedaan en was bang maar dit kwam erop Bekijk bijlage 321364
Wat is dat dan Joy? Ik ken dat niet dat iets roze kleurt.... Wel leuk overigens, ben benieuwd! Bedankt allemaal voor de reacties op de echo. Zal hieronder mijn echo zetten. Zelf vind ik 'm alleen niet echt duidelijk, maar goed kwam ook omdat de kleine niet echt stil lag haha. Bekijk bijlage 321366
Jaydee, die is mooi Zoé toch goed de baby zul je zien ik ga nooit zo mooie beelden hebben mijn gynè heeft een zeer oud toestel zelfs geen 3/4 D erop helaas
Super die test Nimme! MamavanDJ, bij mij waren die Ovutestjes ook zo... Maar goed, het kan ook niks zeggen natuurlijk want wil je geen valse hoop geven
Thanx dames voor het meeleven! Maar ik wacht sowieso nog een dag af.... Ga weer snel verder, druk dagje vandaag!
Mooi jaydee! Grappig dat alle echo`s van dat termijn precies hetzelfde uitzien, ik heb precies dezelfde hihi... Ik heb m trouwens ingelijst en op de slaapkamer staan van de oudste. Als ik er dan naar kijk verbaas ik me iedere keer dat ze zo klein was en nu al bijna 5. Nimme goed hoor.....soms een beetje zenwuachtig als ik den dat het misschien raak is. Maar ook den ik er altijd goed aan dat het net zo goed niet raak kan zijn. Ga er maar eerder vanuit dat het niet raak is. Mooie test meid... En ook stiekum een ovu gedaan hihi.....eigenlijk heb je alles gewoon gedaan net zoals altijd...hoezo "ik ben er minder mee bezig " whahahahahahaha
Aan de zwangere dames... Hadden jullie dingen die je voelde tussen ei en nod in? Of gewoon helemaal niks?
Echt serieus, heb ik een heel verhaal getypt, doe ik iets verkeerd alles weg... Mgbk we vieren vandaag mijn man zijn verjaardag, hij is dinsdag pas echt jarig Losje heerlijk even onder de douche. Pijn op de borst kan ook door zenuwen en stress komen. Ook kan het komen door de hormoon veranderingen in je lichaam, door dat klieren in je borsten veranderen van dikte en dit uitstraalt Nimme wat een mooie test!! Geniet er lekker van. Ik duim voor een mooie plakbeeb!! Manouks heb je een link naar je temp kaartje? Kan ik eens mee kijken... Geniet van het luieren op de bank Bouwjaar lief dat je vriendin je even smst... MmvnDJ spannend meid. Hoop op een mooie knaller morgen... Joy heb bij jou wel het gevoel dat je een meisje krijgt. Fijn feest voor je kleine man... Lies je maakt het nu wel spannend... Jaydee mooi echo!! Sorry als ik iemand vergeet... Ovulatie testen Als je ovulatie test positief is dan krijg je gemiddeld 24 tot 48 later je eisprong. Tot 12 uur na je eisprong kan je follikel nog bevrucht worden. Het beste kun je dus door klussen tot 72 uur na de positieve ovulatie test!! Natuurlijk is het ook goed al een mooi voorraadje klaar te leggen Zaadcellen kunnen tot zelf 5 dagen (sommige wetenschappers zeggen zelfs 7 dagen) blijven leven in het lichaam van een vrouw. LH kan een zwangerschap opsporen, maar dit hoeft niet altijd zo te zijn. Wel is er bekend dat HCG uit 2 hormonen bestaat waaronder het LH hormoon, dus als je rond NOD positief test met een ovutest zou ik wel even testen met een ZW test. Overigens heeft iedereen LH in het lichaam, ook mannen bij hen zorgt het voor testosteron productie...
zo lekker gesport nu tosti eten lees helaas zojuist dat de ns een verandering in de dienstregeling gaat doen die bijzonder ongunstig voor mij is en ik heb al een lange reistijd @mgbk nee geen goed gevoel, maar ja wrm zo het nu ook zo snel opeens wel raak zijn. Oke de wonderen zijn soms de wereld nog niet uit, maar statistisch zou t in mijn geschiedenis passen @lov tja volgens mij zegt het allemaal niet zoveel hoor wel geen afscheiding, enz enz @jaydee jullie krijgen een druktemakertje @mmvdj prima morgenochtend zitten we weer allemaal paraat @joy toch grappig zo'n test
Hoi allemaal, zou ik hier ook mee mogen kletsen? Ik zit ook op de NOD forums maar zoek toch ergens iets waar mensen wat meer begrijpen hoe spannend zwangerschap kan zijn. In 2010 raakten wij zwanger van ons eerste kindje die helaas dood geboren werd na 30 weken zwangerschap, daarna hadden we een vmk met 5 weken en daarna werden we na 2 maanden zwanger van onze kleine bengel Robin. In december 2012 was ik weer zwanger maar had op de een of andere manier vanaf het begin er niet zoveel vertrouwen in (niet gek natuurlijk na eerdere verliezen) maar nadat we het hartje hadden gezien met 7 weken voelde ik me toch wat positiever. Helaas met 11 weken bleek het toch fout te zijn en was er geen hartslag meer. Nu zijn we aan het einde van onze 2e ronde en mag maandag testen. Ben ongelooflijk mijn best aan het doen om niet naar kwaaltjes te kijken en ben mezelf lekker druk aan het houden. Ik zag dat er toch lekker wat roze zijn, gefeliciteerd allemaal! En ik vind die gender test ook wel erg grappig . En ook bedankt voor de info over ovulatietesten!
Jeetje liesje wat een heftig verhaal Dat je ergens wilt meekletsen waar anderen je begrijpen snappen we allemaal. We vonden dat ook dus vandaar dit topic. We steunen elkaar in moeilijke en leuke tijden . Dus welkom en ik hoop dat je je op je gemak zult voelen bij ons clubje ...die oempaloempa's
@Liesje nou jij hebt ook al wat bagage op je rug zeg, jeetje. Welkom hier, je mag hier klagen, sjagerijnig zijn maar als je iets leuks hebt te vertellen horen we het ook graag. @lov ik heb overigens wel wat afscheiding maar of dat nou meer is dan de vorige keer?
@liesje ik zie bij 1 pendel "geen zwangerschap meer" staan, volgens mij is dat dezelfde die dat bij Dorianne heeft voorspeld. Ik hoop dat ze compleet ongelijk heeft!
Ik had nog van die gevoelige liggen van Z&K. het is binnen 10 minuten, maar moest m wel goed neeleggen om t erop te krijgen. 12 dpo Ik ben nog even in shock, ik moet janken maar ik zit met een masker op mijn kop Tegen alle afspraken met mezelf in. Maar door de vraag van LOV over afscheiding dacht ik hmm en ik bedacht me dat ik gister beetje last van hartklopping wat ik bij Uk ook had (maar vlgs mij pas na nod) ps dit is dus geen ovutest Owh het is nog 4 dagen voor mijn nod, straks is het niks. Wat doe ik mezelf aan?