Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

gefeliciteerd mgbk

Oh echt super meid.....ik wist het wel:D

Ja laten we hopen dat het iets goeds is bij mij. Wil ook die test over een week:D

Toeter hahahahah nou eigenlijk zegt het nu nog vrij weinig hoor. Lh kan schommelen namelijk. Maar een ovu kan ook hcg oppakken;) dus als de testen steeds duidelijker worden en je uiteindelijk een knaller hebt rond nod kun je idd heel goed zwanger zijn.
    Eigenlijk is een ovu niet voor een zwschap....maar hey who cares:D doe lekker wat ik wil hahahahahaha

Lief mgbk dat je dat zegt tegen bouwjaar....ik merk ook die lauwere reactie en snap het wel hoor. Vindt dat ook niet leuk voor sommige dames hier. Ik denk dat het iedereen wel steekt hoor. Maar we gaan nu niet iedere keer zo doen als iemand zwanger is toch:) dat sorry zeggen....vindt ik ook niet leuk voor diegene die zwanger is
    Bedoel niks verkeerds he meiden.....probeer het ook goed uit te leggen zonder iemand pijn te doen

Maar jij verdient gewoon je grote felicitatie mgbk:D........heerlijk voor je!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gek idd.....lijkt alsof je ei nog moet komen?
    Heb je ook nog de cb gedaan?

3. mgbk

mgbk Niet meer actief

Nee Lov das idd precies wat ik bedoel. Ik vind dat je blij mag zijn, maar wil er wel bewust van zijn dat er ook nog meiden in onzekerheid zitten. Dat we daar oog voor hebben en ze niet denken dat degenen die zwanger zijn daar nu niet meer bezig zijn. Want dat ben ik zeker wel!

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Mgbk, ik moet ongeveer om de tien minuten plassen:D

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ben je toch altijd mgbk dat verandert dan toch niet:D

Hahahan losje jij hebt idd genoeg kwaaltjes he hahahaha

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @mgbk
    Allereerst: ik gun het je natuurlijk van harte. Lief dat je er aan denkt.
    Het moet echter niet zo zijn dat jij niet enthousiast zou mogen doen omdat het bij ons een moeilijk gaat. (zo voelt t nu ff)

Gevoelsmatig lijkt hier nu (langzamerhand) de een na de ander weer snel zwanger te worden. Aangezien snel en zwanger worden bij mij niet samen lijken te gaan is dat soms wat lastig ja. Ik zie het helemaal gebeuren dat ik uiteindelijk de enige niet zwangere ben. Dan kun je denken wat een pessimist, maar het is gewoon gebaseerd op het feit dat de eerste 20 maanden duurde. Al moet er 1 de laatste zijn, maar het voelt dan wel weer van waarom ik? Maar ja waarom iemand anders? Wij zijn, denk, ik gewoon geen goede match en het zal wsl alsnog wel op IUI uitdraaien. Al blijf ik hopen dat t niet zo is.

Vanmorgen weer die stomme temp, ik stop er ook maar mee tot er een nieuwe cyclus gestart is. Ik weet nu al dat het niks wordt deze ronde, het is ook zo'n hele rare. Hebben we het nu wel of niet goed getimed. Moet ik met alles stoppen? Dan had ik afgelopen ronde m'n ei ook gemist. Ik weet het gewoon allemaal niet meer

Ik bedacht me al dat het misschien beter is weer even wat meer afstand van ZP te nemen, even weer focus op de dingen die ik wel heb en andere leuke dingen die ik kan doen. Maar ff kijken is zo snel gedaan en dan reageer je ook weer. En ja niet reageren bij een positieve test vind ik ook flauw.
    De hele kinderwens kost me met vlagen veel (emo)energie en soms wil ik helemaal geen kinderwens meer hebben. Lijkt me een stuk makkelijker op het moment heb ik het gewoon helemaal gehad, maar dat komt door mijn eigen stomme cyclus en niet door een positieve test

Mgbk, ga nou maar fijn genieten van het feit dat het gelukt is, er komen nog genoeg spannende momenten aan.

Was zaterdag nog op een verjaardag toen vroeg de moeder van mijn schoonzus: he hoe gaat het, zit het er nog veilig..... Auw.

Woops sorry voor de lap tekst meteen weer. En zit meteen weer te janken hier. Ophouden dus over een uur heb ik overleg

x

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Oja als ik ff in het onderdeel "Vruchtbaarheidsbehandelingen" dan kijk, denk ik : ik moet maar m'n waffel houden. Sommige dames zitten al op 3x ivf/icsi.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bouwjaar ik vindt jou echt een sterkte vrouw weet je dat! Respect voor hoe jij dat allemaal opschrijft.
    Ik denk idd dat je gelijk hebt met alles wat je zegt.
    Maar waarom niet gelijk hulp krijgen bij het zwanger worden nu eigenlijk....

9. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    whoei bouwjaar je tekst raakt me ergens best wel.. Ik denk wel dat de vrouwen die al wel zwanger zijn dat het belangrijk is dat ze lekker genieten van hun zwangerschap en meeleven mag altijd toch met elkaar dat is juist zo fijn aan het forum , dit topic.

heerlijk zo'n meid die doet wat ze wil haha..groot gelijk!

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lieve Bouwjaar toch, gooi het eruit meid, die tranen!
    Het is zo moeilijk om positief te blijven met jullie geschiedenis. Logisch dat je je zorgen maakt, je rot voelt etc.
    Kan wel zeggen: positief blijven, hoop houden maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Afstand nemen van ZP is misschien niet eens zo'n gek idee. Misschien lukt het je dan ook om even wat afstand van het zwanger worden te nemen.
    Dikke knuffel voor jou meid!

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mgbk Gefeliciteerd!

@lizze Ik vind het helemaal niet erg dat m'n ongesteldheid nog niet te bekennen is :) Tot die tijd hou ik hoop.

@Bouwjaar Ik weet weinig te zeggen dan dat ik heel veel respect voor je heb hoe je er mee omgaat en je positieve meedenken voor alle dames.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah ja toeter .....lekker he :D

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Thx

Waarom geen hulp nu, tja omdat het uiteindelijk wel zelf gelukt was. Ik had bedacht om te vragen of we over een half jaar verder mochten met iui en dat was toevallig ook wat de gyn voorstelde. Stel he stel dat het wel zelf lukt komend half jaar, dan zou dat toch helemaal fantastisch zijn? Dan moet je eth wel een kans geven. Op zich zijn er verhalen van mensen bij wie het eerste lang duurde en daarna wel snel ging, daar hou je je toch aan vast. (helaas zijn er ook andere verhalen)

Al denk ik wel dat als ik er om zou vragen, dat we eerder op de iui wachtlijst mogen. Nu is de planning dat ik na 3 mnd zou bellen, dus ehh begin mei. Wachtlijst is 3 mnd dan in juni starten.

Oja en misschien ben ik vandaag wel een emo-kip omdat het vandaag precies 2 maanden terug is...

14. mgbk

mgbk Niet meer actief

Bouwjaar goed dat je dit van jeafeschrijft. Ik wil je het liefst ZON DIKKE KNUFFEL komen geven! Ik wens jullie snel een mooie test en positieftiviteit toe!

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    ik ook!!!!!!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh dus vandaag even een minder dagje meissie:( snap ik hoor.....
    Eigenlijk is het dus pas 2 maanden geleden ook he.....is nog erg vers allemaal:(

Ik denk dat je vooral moet doen waar jullie je goed bij voelen .... Ik zou zelf niet perse eerst zelf te hoeven proberen als ik sneller zwanger kan worden met hulp. Maar dan praat ik over mezelf natuurlijk...
    Soms lijkt het wel alsof vrouwen die hulp nodig hebben menen eerst zo te moeten proberen....gewoon omdat het moet zeg maar....
    Ik vindt dat dan zonde als het ook anders sneller kan.

Maar als jij zelf idd het gevoel hebt het eerst zo te proberen dan is het toch ook goed....als jij je er maar goed bij voelt;)

Hoe reageerd je man vandaag?

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Moeilijke keus hoor Bouwjaar!
    De MMM is ook niet niks. De kans bestaat dat je sneller zwanger bent maar het emotioneel gezien vond ik het allemaal heftig. De aanslag op je tijd en lichaam én emoties hakten er bij mij wel in.

18. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Even snel tussendoor. .. Mgbk, GEFELICITEERD!!!

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Maar dat is toch ook niet zeker dat we er sneller zwanger van worden en er ligt dan nog meer druk op omdat je er dan nog meer mee bezig ben. Zoals mamsie al zegt... emotioneel is dat ook zwaar.
    De kansen met IUI zijn helemaal niet zo hoog 10% ofzo maar. Ik weet gewoon niet of ik al het traject in wil. Maar misschien bel ik volgende maand al wel.

Vriend heb ik nog niet gesproken. Het is lastig want hij begrijpt mijn verdriet niet. Hij vind het wel sneu voor me dat ik me zo voel, maar begrijpen doet hij het niet omdat hij er zelf geen "last" van heeft.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja dat wist ik natuurlijk niet sorry:)
    Ja weet je die keuze is zo persoonlijk....en ik heb helemaal geen ervaring met de mmm dus waar klets ik over;)....maar probeer met in te leven hoe het moet zijn....en dan denk ik waarom wachten;)

Misschien toch eens met iemand gaan praten lieverd...:( die je wel begrijpt

Deel Deze Pagina