Bouwjaar. Hoop dat het gewoon nog van innestelen is. Laat je niet gek maken meid. ( ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan) Knuffel
Bouwjaar, dit wil je gewoon niet zien. Het hoeft echter niks te betekenen. Bloedverlies komt best vaak voor in het begin. Mijn vriendin wist niet eens dat ze zwanger was, want ze was ongesteld geworden. Achteraf was dit een flinke innestellingsbloeding.
@ika tja enerzijds weet il t ook wel, bij ukkie 8dg bruin verlies gehad en later 2 dagen rood, maar dat kan me niet echt geruststellen
Dat snap ik heel goed, Bouwjaar. Helemaal gerust zul je ook nooit zijn. Althans dat heb ik. Je krijgt wel steeds meer vertrouwen en daardoor kun je meer genieten. Maar ik weet ook zeker dat ik straks weer bloednerveus ben met de 20 weken echo.
Bouwjaar. Ik doe mijn moeder in de aanbieding omdat ze gewoon geen goede moeder is. Ik heb heel veel met haar mee gemaakt. ( kan hier een heel boekwerk neer zetten maar dat bespaar ik jullie) Daaruit kan ik alleen maar concluderen dat ze alleen het beste voor zichzelf wil en niet haar kinderen. Alleen toen ik zwanger was deed ze normaal. Raar eigenlijk, misschien omdat ze al 1 kleinkind nog nooit heeft gezien omdat ze totaal geen contact meer heeft met mijn broer.
@bouwjaar Bah...stomme onzekerheid. Ik kan nu heel veel redenen noemen waarom bloedverlies dan voor kan komen, maar dat haalt die rot onzekerheid niet weg. Dikke knuffel en hopelijk geen bloedverlies meer. @lizzie Wat vervelend dat je geen goede relatie met je moeder hebt, als ik dat zo mag zeggen....maar ehhh...ik hoop dat he beter bent in het verkopen van gebak, want je mams krijg je zo niet verkocht hoor @testen Wie is trouwens onze vroegste positieve tester en op hoeveel dpo? Joy? Toeter?
@ dido. Ik denk joy met de vroege test. 6 dagen voor nod. Weet niet zeker. @bouwjaar. Nee vond het niet zo erg eigenlijk. Vond het ook niet meer dan normaal, voor een moeder, omzich zo te gedragen. Zag het ook wel eem beetje als een ding waardoor onzr band ook weer kon groeien. Maar ja, nu niet meer zwanger dus ook niks mee van ze gehoort. Zal in een volgende zwangerschap wel andets zijn. @mijn moeder. Ach kan maar beter eerlijk zijn. Maar die raak ik aan de straatstenen niet kwijt... Hahhahahaa.. De gebakjes gaan zeker wel lukken maar ben beter in ze maken.
even alles bijgelezen, ga proberen te reageren, maar sorry als ik dus iemand vergeet... @toeter: duidelijke test, proficiat! lijkt me wel lastig om te stoppen met roken tijdens een zwangerschap, maar het is oh zo belangrijk voor embryo/foetus... veel sterkte daarmee. Misschien redt dat kindje ook je eigen leven als je dankzij hem/haar voorgoed kan stoppen?! en mamavandj en bouwjaar: ook duidelijker, dus gaat de goeie weg op hoop dat die roze veeg bij die ene keer blijft, heb je nu echt niet nodig hé ika: goed dat alles goed was mamsie: idem, altijd een geruststelling een goeie echo... joy: oef, hartje klopt, dat is een mijlpaal hé, op naar de volgende stapjes ik vind ook een van de jammere dingen aan een miskraam, is dat ik dus niet van een zorgeloze zwangerschap heb mogen genieten, je ingesteldheid verandert gewoon enorm eens je dat meegemaakt hebt... hier: leuk dagje, behalve dat ik dus geregeld in schande kom met mijn man: vanavond aan tafel hij voelt hem niet zo goed, heeft hoofdpijn, we komen in restaurant: het is daar heel warm dus verergert plotseling, heb dus zijn hoofdplat mogen cancellen en hij is 1x naar de WC gelopen... tja, niet bijzonder gezellig dus. Hopelijk is hij morgen beter en krijg ik het niet te pakken misschien wel stom maar kom: heb in de kathedraal een kaarsje gebrand dat het goed mag blijven gaan, dat de meisjes die hier al zwanger zijn ook mogen zwanger blijven en een mooie baby krijgen, voor de andere meiden hier die snel zwanger mogen worden en voor mijn vriendin die wellicht met IVF gaat beginnen, dat ze snel zwanger mag worden. Baadt het niet, schaadt het niet hé ben ook niet van plan om een grote aankondiging te doen op fb, zet me altijd in de schoenen van mensen die moeite hebben en misschien aan het proberen zijn, het is te pijnlijk voor hen, (kweet nog dat ik soms op een morgen fb open deed en bijna gelijk weer moest beginnen wenen bij berichten van ik ben zwanger.. ) en de mensen die eraan toe doen zullen wel geleidelijk aan op de hoogte zijn en anders een verrassing als ik foto's van de baby plaats... (raar maar waar, maar vind foto's van baby's minder confronterend dan berichten van zwanger of echo-foto's of zo). Heb wel een paar mensen privé berichten gestuurd om het hen te vertellen (oa een meid die een mk in sept en nu in feb een tweede gedaan heeft... vind ik wel belangrijk dat ze het persoonlijk leest van mij en niet een algemene aankondiging krijgt). maar ja, hangt idd ook af van wie je op je fb hebt... mag je in bubbelbad zitten als je zwanger bent, of is dat zoals sauna en hamam eigenlijk best niet?
Dames, hele fijne dag vandaag. Hopelijk weer zo'n mooi zonnetje als gisteren. Al regent het nu wel. Ik ben weer werken.
@lizzie tja apart. Kan me voorstellen dat je eerst denkt, misschien wordt de band met mijn moeder wel zoals je eigenlijk hoopt dat ie zou zijn, maar dat je nu dan niks meer hoort... niet leuk @dido was Nimme niet de vroegste op 9 dpo @eda sauna ed ligt eraan. Dacht dat de eerste drie maanden werd afgeraden en daarna alleen gaan als daarvoor ook al ging. Dus beter niet als je nu opeens voor het eerst naar de sauna gaat. Jammer dat je man niet lekker was hopelijk gaat t de komende dagen beter.
Bouwjaar, wat vervelend dat je nu wat roze bloed hebt gespot Ik kan me je onzekerheid zo goed voorstellen! Ik hoef niet aan te komen met praatjes dat het niets hoeft te betekenen, want dat weet je al en daarmee gaat je onzekere gevoel niet weg. Ik hoop dat het bij deze ene keer blijft! Lizzie, wat naar lijkt me dat om geen goede band met je moeder te hebben Ik hoop dat het beter gaat als je weer zwanger bent, maar het lijkt me ook gek dat je dan ineens wel 'belangrijk' bent ofzo. Eda, mooi dat je een kaarsje hebt gebrand, lief van je! Beterschap voor je man
Goedemorgen meiden, Beetje emotionele dag vandaag. Het is maar een datum, maar vandaag was m'n 1e uitgerekende datum. Wat had ik me de weg naar deze datum een paar maanden geleden anders voorgesteld
Morgen, Mercikes voor de uitleg lies!! Bouwjaar , vreselijk gewoon hoe is het nu??? Ik ben vroeg gaan slapen maar heb zeeeeer slecht geslapen.... Ik heb weer nachtmerrie gehad dat ik begon te bloeden knettergek word ik ervan en dat niemand me kon of wilde helpen pfff Hopelijk wil de jongste dadelijk in bad dat ik ff terug in bed kan (ML is vrij) Voel me er niet happy door dus begrijp je angst!
he bah bouwjaar, verlies je nog steeds roze? Ik denk dat nimme de vroege tester was ik was op 9 dpo maar de streep was niet zo goed op foto te krijgen. En die van nimme knalde. Ik heb hulp van de huisarts met stoppen met roken, ik weet dat ik er veel mee kan redden maar dat maakt het volledige stoppen niet makkelijker helaas maar de wil is er wel. Mededankzij de ha was ik 9 dagen gestopt (voor zwangerschap)maar bij elke poging die ik doe val ik terug en dat maakt dat ik me zo rot ga voelen. Nu bouw ik gewoon af, en hopelijk kan ik dan wel beter stoppen. Ik heb er in elk geval geen schijt aan zoals ze hier weleens zeggen, ik doe er wel wat mee gelukkig. Misschien moet ik me er niet meer zo rot om voelen, en gaat het dan veel beter om geen sigaret op te steken. Wat lief eda van de kaarsjes! ik ga weer aan het werk, werkse dames! voor iedereen een fijne dag!
Ivm mijn test op 9 dpo toen ik die wit waste de dag erna verdween de kleurstof zeer snel dus werd de kleur veel lichter. Snap dat niet bij kv , doe ze graag maar ze zijn niet meer als vroeger!