♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013 Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013♥ Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 28-11-2013<3 ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 JoyofLiving (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 15-12-2013 Nimme (32 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-01-2014 MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 07-01-2014 Liesje1975 (38 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 29 april ♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013 Toeter (34 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-01-2014 Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 11-01-2014 Lizzie (26 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 4 mei Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 1e ronde, 5 mei Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 3e ronde, 6 mei Parel (25 jaar), 1e kindje, 5e ronde, 9 mei ManoukS (21 jaar), 1e kindje, 4e ronde, 12 mei MamaAnnelies (22 jaar), 3e kindje, 3e ronde, 14 mei Losje (33 jaar), 3e kindje, 4e ronde, 24 mei Dorianne (31 jaar), 3e kindje, 4e ronde, 30 mei MGBK (29 jaar), 1e kindje, ?e ronde, ?
Lies.. Echt zwanger hoor!!! Dido. Nope geen testje gedaan. Zondag als ik toch niet ongi wordt. Al hoop ik dat wel anders wordt de cyclus wel heel lang... We zullen zien... Ika goed idee met de hartjes. Mooi roze voor u.
Hallo , Een betergezinde dame hier Dames op vakantie een veilige reis en genieten !! Parel ,no way op zwart! Mgbk ,een hele dikke knuffel en hoop dat de pijn en het bloedverlies snel mag overgaan mamaA.fijn je nogeens te horen en ik duim! joy ,mooie mvm test en als die dame er maar 1 druppel in heeft gedaan no worries En volgende week weer een echo? Lies ,cb plus ga bij mij niet eens een lijn aan donderdag bij de 1e test terwijk kv wel deed enz. Bouwjaar ,veel succes bij de poh! Lizzie ,jak wat een gedoe! Losje ,hechtigen eruit vandaag ,moet je nog gaan? Ika ,leuk een trouwerij ,help ons eraan te herinneren aub.want mijn kop is soms een zeef! Bouwjaar ,Lies ,Toeter ,mama Dj hoe voelen jullie je? Man zoveel roze! Toeter ,mooooooooooi die testen ! de mijne van gisteren : Bekijk bijlage 322500 Hier best spannend ,ben vanmorgen bloed gaan laten prikken bij de ha.en volgende week grote controle bij de endocrien. Mag na 19 uur bellen voor de resultaten woepie Hoe is het met jullie ?? Liefs x
Oh lieverds ben zo happy!! Stagiair riep me binnen en hij was heel vriendelijk en begon alvast de standaard vragen (heel onzeker natuurlijk) enne toen ging de gyn zelf een echo maken en... Oh yeah oh yeah... Mijn eierstokken hebben laten zien aan mevrouw zuurpruim dat ze wel degelijk een groeispurt kunnen maken, zij vertelde me maandag dat, dat niet kon Mijn eierstokken dachten, weet je wat we doen, we maken gewoon 3 follikels op goede grote (dan was mijn gevoel dat ze aan het groeien waren goed en zat het niet tussen mijn oren, waar ik zelf even aan twijfelde )... Moet nu pregnyl spuiten (waar sommige van jullie voor piesen) en dan vanavond feesten, morgen feesten en overmorgen feesten ... Heb wel 1 geluk!! Waren het er 4 geweest dan hadden ze het afgebroken, omdat de kans op een vierling dan te groot zou zijn... Nu moet ik woensdag terug komen om zeker te zijn dat het alsnog geen overstimulatie word, want dan moeten ze die remmen anders heb je extra kans op cyste en dat willen we niet, maar ze verwacht dat ze alle 3 springen en ze hoopt dat ik na woensdag alleen nog terug hoef omdat ik zwanger ben... Ze was tegen de stagiair aan het vertellen dat deze dosering, de startdosering is van IVF dus dat ik wel heel hoog zit met mijn dosering, maar het blijkbaar werkt (so solly heel verhaal geworden!!) Doet nog een vreugde dansje en gaat dan spuiten en het huis opruimen!!
hallo meiden. Ik was afgelopen maandag 5 weken zwanger. 's middags kreeg ik ineens bloedverlies, dit heeft aangehouden t/m woensdag en nu nog heel erg lichtjes. Dus ik heb helaas een vroege miskraam gehad Ik heb woensdag met de VK gebeld en zij zei me om 1 maand met condoom te doen en er daarna weer voor te gaan Het was pas ronde 1 en we waren dus meteen zwanger, ze zei me dus dat we waarschijnlijk weer snel zwanger zullen zijn. maar ik wil eigenlijk geen maand wachten of is het toch maar verstandig? Graag jullie mening Ook ben ik stiekem wel een beetje bang voor een volgende zwangerschap want ik blijf denk ik in mijn achterhoofd houden dat het weer mis zal gaan....
@parel Jeee! Goed nieuws meid. Go...go..go @nimme Mooie test! @testen Ik zit een beetje in dubio of ik morgen toch zal testen. Zit dan op 12 dpo. Als de test dan helemaal wit is is de kans wel groot dat ik echt niet zwanger ben toch?
Wow, Parel!!!!!!!!!! Supernieuws Jij gaat echt op roze. Dat moet gewoon. Zo leuk om dit te lezen. Laat mevrouw zuurpruim maar het nakijken hebben
Welkom Ik ben na mijn mk meteen weer zwanger geworden. Er is geen medische reden om te wachten, enkel dat de termijn lastiger te bepalen is. Ik heb daarvoor een extra echo met 7 weken gehad. En tja de angst Je hebt dit nu moeten meemaken en zorgeloos zwanger zijn zal het niet meer worden. Na de 12 weken kon ik wel veel meer genieten. Echter blijft er altijd iets in je hoofd spoken. Elke echo en elke keer hartje luisteren is toch weer spannend.
Toeter, besef dat ik nog helemaal niet op je mooie oplopende testen heb gereageerd! Super rijtje Nimme, welcome back beter gezinde vrouw Mooie test!Is een CB plus niet minder gevoelig dat een CB digi met wekenindicator? Spannend je bloeduitslag! Parel, jeeeeeeeeee Hier word ik echt blij van! Super meid, ik ga ontzettend hard voor je duimen! Laat die heks van een gyn maar een poepie ruiken hoor Hoop echt dat je straks ook op roze mag! Dido, moeilijk he! Ik vond mijn test op 12 dpo best onduidelijk, ook al zei iedereen hier van niet. Ik zou in ieder geval geen test van de Action doen, maar dan van KV of een gevoelige van Z&K. Ik duim voor je! Yvke, welkom! Jammer dat je hier mee moet kletsen, ik gun het niemand. Sterkte met je verlies. Ik was ook heel snel zwanger en wij zijn meteen na de miskraam weer verder gegaan. Ik moest behoorlijk lang wachten op mijn eisprong maar ik weet wel sinds gisteren dat ik meteen weer zwanger ben Volgens mijn verloskundige was er geen reden om een cyclus te wachten. Die angst snap ik hoor, ik ben nu ook behoorlijk bang dat het weer mis zal gaan...
Oh ik ben zo blij... Heb over deze ronde al die tijd een heel goed gevoel gehad!! Maar na maandag was ik toch bang op op zwart te gaan Nu is mijn goede gevoel terug. Ik heb begin van dit jaar (toen we onze tickets kochten voor festival) gezegd dat ik 18 mei zwanger naar dat festival zou gaan. Als ik nu zwanger raak mag ik 18 mei testen of het word een bloedbad op 18 mei
Yvke welkom in jammere omstandigheden. Weet je na een mk ben je super vruchtbaar dus zou zelf zien wat en hoe Net nogeens getest voor de fun en de lijn was er al al orens de c-lijn kwam in de tuin getest met urine in een potje debuten zouden het eens moeten weten haha
Thnx voor jullie snelle antwoorden meiden en gefeliciteerd voor degene die alweer zwanger zijn, super!! Dus we kunnen eigenlijk weer gewoon verder gaan? geen extra risico op een vmk als ik meteen weer zwanger zou worden?
Ik moest (mocht) gewoon weer verder van mijn gyn, die zei alle kansen pakken die je kunt nemen Ik zou er gewoon voor gaan... En de angst voor een nieuwe miskraam zal helaas blijven bij een volgende zwangerschap... Succes
@parel WHIIIIHOOEEEE!! @Yvke mooi waardeloos. Gaat het wat? Ik snap die ronde wachten niet hoor, ik heb na het afscheid van Ukkie ook geen restricties gekregen. En weer snel zwanger of niet, tja er zijn hier ook dames op t forum die na een (v)mk toch lang hebben moeten wachten. En andersom zijn soms de wonderen de wereld nog niet uit (me)
hebben jullie trouwens een nacontrole ofzo gehad? Ik ben namelijk niet bij de VK geweest, alleen telefonisch contact. Ik was ook pas 5 weken, en dus 2 dagen goed gebloed en nu nog een klein beetje. kan ik er dan ook daadwerkelijk vanuit gaan dat alles weg is? want ik lees dat sommige op controle moeten? of zijn ze dan al verder in de zwangerschap geweest?
Ben altijd op nacontrole geweest en we mochten ook zonder stoppen of pauzeren opnieuw zwanger proberen te worden. Mijn gynè zei ook al heb je herhaaldelijk een miskraam het lichaam weet wanneer het goed zit !!
hoi meiden, De reden dat een vk of gyn adviseren om een maand te wachten is om de termijn beter te kunnen bepalen maar lichamelijk maakt het niks uit. Ik heb er wel bewust voor gekozen een maand te wachten omdat ik zeker wou weten dat ik "schoon"was en heb netjes mijn na controle (4 weken) afgewacht tof voor je pareltje mgbk ik geloof wel dat ik zwanger ben ik wil alleen een goed oplopend rijtje zien en die heb ik sinds vandaag ook duidelijk en ik maak al mijn testen op dat zijn er nogal wat