Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @liesje Ik kon de lijst waar jij met je nod op staat zo snel niet vinden. Wanneer is jouw nod. Ik sta nu op nod op 5 mei, maar volgens ff is het maandag 6 mei.

2. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ika, hele fijne vakantie:D

Nimme, apart hè! Buurjongen van ons vroeg aan Edwin of ik zwanger was. Dat was notabene op de dag dat ik terug kwam van de echo die niet goed was.

Hcg, ook geen kaas van gegeten;)

Dido, Lizzie en Liesje, wat spannend voor jullie!

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

29 april volgens de lijst ;)Op 428 staat hij geloof ik... De lijst die ik er op heb gezet op die pagina staat ze op

4. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Morgen komen mijn ouders en broertje verven. We gaan 1 muur in de woonkamer grijs verven. Mijn man kwam met het idee om op de nu nog witte muur te schrijven dat ik weer zwanger ben. Ik dus lekker aan de slag, maar heb het een beetje over the top gedaan:)
    Ben wel benieuwd naar de reacties! Wilde eerst wachten tot na een goede echo met vertellen, maar als het weer mis gaat dan kan ik alle steun wel weer gebruiken. Het gaat zoals het gaat, ik wil dit keer niet meteen vertellen dat ik een miskraam heb gehad.
    IMAG0340.jpg

5. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ik vind het leuk gedaan!!

6. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lies Wat een leuk idee!

7. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    @ Dido, ja Parel heeft gelijk het was op 29 april. Ik heb normaal gesproken een lf van 10 dagen dus ik ben niet iemand van vroeg testen en heb in het verleden ook altijd pas getest als ik 2 dagen laat was. Maar nu werd de test zin toch te groot dus had ik afgelopen maandag getest met een cb+ en negatief. Dus nu probeer ik gewoon zo lang mogelijk een mogelijke ongi de kans te geven en ga ik pas zondag (15 dpo) testen. Maar serieus als ik niet zwanger ben weet ik het ook niet meer hoor, ik heb zoveel kwaaltjes waar ik echt niet omheen kan. Toch ben ik een beetje bang om te testen...

@ Lies, wat een super idee zeg! Ziet er goed uit dat muurtje, ik zeg laat het zo :D

8. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @liesje Bang om te testen herken ik ook. Eigenlijk vind ik voor mezelf 12 dpo nog te vroeg. Bij m'n 2e zwangerschap had ik op 10 dpo innestelingsbloeding en op 14 dpo licht positief getest. Dus volgens mij ben ik van late innesteling. Wat voor kwaaltjes heb je?

@hier denkt vriendlief volgens mij in ieder geval dat ik zwanger ben. Zat vandaag zo naar m'n buikte staren om vervolgens heel lief z'n hand er op te leggen. En toen ik zei dat ik last van m'n enkel heb moest ik gelijk met m'n been omhoog plat op de bank. Zo lief is ie normaal niet :) Nu hopen dat z'n voorgevoel goed is.

@parel Ik weet nog niet zo goed hoe ik tegenover reïncarnatie sta. Ik heb regelmatig van mensen gehoord dat ik een oude geest zou hebben. Ik sluit het niet uit, maar heb er voor mezelf te veel vraagtekens bij om te kunnen zeggen dat ik er in geloof.

Welterusten meiden!

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lies. Wat verrast zullen ze zijn!!
    Erg leuk

Liesje. Heb je veel kwaaltjes?? Wat voel je dan?? Snap dat je het eng vind om te testen. Ik ga ook pas op zondag testen als ik niet ongi ben.
    Wordt liever ongi dan een nega test.

Dido. Gun het je zo. Hoop zo dat je weer zwanger zult zijn. En dan dat hij/lekker blijft plakken. Je verdiend dat!!

10. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    super korte reactie (heb alles gelezen, maar geheugen laat me in de steek om te reageren...)

liesje: tof gedaan die muur!!!!

vanavond toch maar even in jacuzzi gezeten om mijn man een plezier te doen

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Lies, wat een leuk idee! En helemaal gelijk hoor on het al te vertellen. Hoe het ook loopt de steun van je ouders heb je nodig. Wij hebben het ook meteen verteld. Ik ben heel close met mijn ouders. Ik heb verder geen broers of zussen.

Ik zit nu te wachten bij de gate. Over een uur vliegen we :)

@Dido en Lizzie, succes met testen. Ik duim voor jullie!!!

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi ff kijken vanaf hett vliegveld op Corfu of er al getest is. We wachten op de huurauto :p

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika. Heel veel plezier. Ik test morgen pas als ik niet ongi wordt..

14. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Liesje, ik hoop dat je kwaaltjes inderdaad bij een zwangerschap horen en dat je lichaam je niet gigantisch voor de gek houdt!

Dido, wat lief van je vriend! Ik hoop zo dat hij gelijk heeft:)

Lizzie, vandaag ook jouw NOD (mijne ook). Hopelijk test je morgen positief!

Ika, heel erg veel plezier!!!

Bedankt voor alle reacties op de muur haha. Ik heb vannacht om 4.00 uur de CB digi gedaan. Ik verwachtte 1-2 in beeld te krijgen omdat het vandaag precies 2 weken na mijn eisprong is en ik dus 4 weken zwanger ben.
    Ik kreeg echter iets anders in beeld:
    Bekijk bijlage 322630
    IMAG0355.jpg

PS de foto is een oude vakantiefoto die toevallig op mijn nachtkastje staat. Ik ben daar pas 18:p

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lies wat een mooie test, toch fijn om het woordje "zwanger" te zien staan hè:)

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou vandaag lekker me was weg werken het kan lekker buiten hangen!
    De Huttenbouw gaat ook weer verder......ml is weer beetje opgeknapt gelukkig, hihihi ik vind er niets aan als hij ziek is!
    En een cadeautje kopen voor me jongste want die heb gepoept op het potje na vier dagen haar poep te hebben opgehouden. .....ze durfde niet maar het is toch gelukt!
    Kortom alles is weer een beetje normaal......

17. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lies Mooie test! Hoe laat verwacht je iedereen?

@lizzie Thanks! Lief. En anders wordt het hier na een dagje teleurstelling op naar de volgende ronde. M'n duimen draaien overuren voor m'n mede wachtbankers :)

@hier Vandaag weer eens spulletjes kopen voor het huis. Moet nog steeds veel gebeuren.

18. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Ika een hele fijne vakantie!!

Liesje wat leuk gedaan op de muur:)

Losje ik doe ook me was vandaag, heb alle bedden afgehaald, phoe heej... heb heel veel was:$

ik geloof nu wel in reincarnatie. Mededankzij mijn zoontje.
    Hij was 3 jaar toen hij tegen me zei: "mam, toen ik hier nog niet was, toen was ik een meisje en ik had eigenlijk als meisje geboren moeten worden"

Ik schrok me rot, dus ik vraag wat bedoel je??
    Zegt hij "nou .. toen ik hier nog niet was,..en jij ook nog niet was ik jouw mama" Ik kreeg kippevel overal en werd beetje bang van wat hij zei..brr haha een kind van 3 verzint zoiets echter niet. Sinds dien geloof ik dat er echter wel reincarnatie bestaat, maar hou me er niet zo mee bezig (te nuchter voor)

Mijn dochter wist trouwens de vorige keer ook al dat ik zwanger was voordat ik het wist. Ze vroeg mama heb jij een baby in je buik?? waarop ik zei uuhh uuhh zou kunnen hoezo?? Zegt ze , ja ik voel dat en wordt een meisje...

Nu zei ik tegen haar en wat gaat het nu worden hahaha zegt ze ik heb goed gevoel bij beide:$:$ (ik denk er verder maar niet over na) haha

Lizzie hoop dat je morgen een posi test hebt, en voor dido ook!!

Vraag me ineens af hoe het met lov is, iemand iets van haar gehoord al?

19. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Lies, wat ontzettend gaaf gedaan die muur! Wil die gezichten weleens zien! En fijn die 2-3 weken!

Ika, inmiddels al aan het rijden met de auto? Is het al lekker daar?

Toeter, blijf het bizar vinden dat sommige kinderen dat hebben. Wel een bijzondere gave.

Hier ook 2-3 weken. Ben dus enorm gerust nu! Straks even een leuk decortje bedenken voor de foto!

Losje, fijn dat alles weer een beetje normaal lijkt te worden. Succes met de huttenbouw!

Lizzie, heb je het idee dat het gesprek met je collega tot haar doorgedrongen is? Hoe blue moet je zijn om zo te kunnen denken. Niet te geloven.

Dido, hoop dat je man gelijk heeft! Zou jullie ook zo gegund zijn!

En Liesje, bij jou ook nog even spannend. Hoop dat je zondag een 'ik wist het wel' test krijgt!

Mgbk, lieve meid. Is het bloedverlies en de pijn inmiddels minder? Anders even bellen hoor!!

Het zonnetje schijnt hier ook weer heerlijk! Zo even douchen en boodschappen doen, dan hebben we nog een hele dag voor de boeg!

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ika, heel veel plezier meid! Geniet ervan samen.

Lies, prachtig he, die woorden zwanger!

Duimen draaien voor de testers.

Hier enorm verkouden en last van mijn keel. Pfff wat kost dat toch veel energie (energie die ik toch niet had....).
    Straks weer werken van 12 tot 7. Morgen en maandag ook en dan 3 dagen vrij!

Geniet van het zonnetje meiden!

Deel Deze Pagina