Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ika: goeie vakantie!

we gaan lekker ontbijten en stilletjesaan opruimen hé...

goed we iedereen

2. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Jongens wilde niet echt meewerken... maar hier de foto.
    De oudste vroeg, wat is dat dan? Dat vertel ik nog weleens jongen...

Eda, inpakse en goede reis terug.

Mamsie, werkse!

3. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    aah leuk mamavandj...:)

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Mooi mamavandj♥

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Prachtige foto's van de CB's!

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    #4326 Rylie, 4 mei 2013
    Laatst bewerkt: 4 mei 2013
    Lies en mamadj. Mooie foto's!!

Vriendlief wou een testje doen dus gedaan maar omo wit.. :(:x.
    Hopelijk nu snel ongi,en dan kan ik weer naar de volgende ronde. Hopelijk dan meer geluk

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Balen Lizzie!

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Niet fijn :(

Ga de 3 uit bad vissen wat een kabaal ;)

9. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Ika, hele fijne vakantie en geniet van je (voorlopig) laatste vakantie met zn 2tjes! De tijd gaat inderdaad super snel, jij bent inderdaad al bijna op de helft!

@ Eda, balen dat het slecht weer is... maar om gewoon al te kunnen doen waar je zin in hebt geeft al een vakantiegevoel :D

@ CB digitaal, ik heb precies op 5 weken zwangerschap nog een CB gedaan en die gaf toen al 3+ aan. Ook meteen, tegelijk met het woord 'Zwanger'.

@ Lijst, anders maken we degene met een meisje helemaal roze en degene met een jongen blauw ;)

@ Nimme, nee ik heb over 2 weken een echo op 15 mei.

@ Parel, wat een goed nieuws kreeg je gister!! Ben super blij voor je en als er 3 eitjes op springen staan dan heb je extra kans :D Goed benutten zou ik zeggen, hihi...

@ Yvke, wat verdrietig dat het is misgegaan. Dat zeggen ze altijd om de eerste menstruatie af te wachten ;) Maar vele gaan er toch gewoon meteen weer voor, het is niet zo dat je dan een grotere kans op een miskraam hebt. Dus ik zou zeggen, doe waar je jezelf goed bij voelt.

@ Testen, ik had ook super veel testen, had die ronde net wat ingeslagen en ook niet verwacht dat het al raak zou zijn. Heb wat testen weggegeven en sowieso ook veel getest hoor :) Met steeds verschillende testen haha... heb er nu nog 2 in de lade liggen.

@ Mgbk, ja ach ik ga er vanuit dat een echo meer zegt dan een test ;) En vooral een test die ik eigenlijk niet eens zelf heb uitgevoerd... Hoe gaat het nu met jou?

@ HCG, zelfs ik geen verstand van terwijl ik nu voor de 4de keer zwanger ben :p Het zegt me eigenlijk ook helemaal niks haha...

@ Lies, echt een superrrr leuk idee zo op de muur!! Ben benieuwd hoe ze reageren :D

@ Lies en MamavanDJ, mooie CB testen! Die testen blijven toch het leukste om te doen he... het is dan toch weer een beetje spannend welke indicatie die aan zal geven.. en tja een streepjestest, je weet dat ie er komt te staan ;)

@ Toeter, brr ik zou daar ook helemaal kippevel van krijgen ;) Ik wist trouwens niet dat je een zoontje had :) Dacht alleen dochters hihi..

@ Lizzie, balen meid! Indd maar weer op naar de volgende ronde.

@ Hier, vandaag had Demi gezond geboren kunnen worden, als alles goed was geweest... Gek eigenlijk want ik kan me echt niet voorstellen dat ik nu met een mega buik weer had gezeten. Ik had 2 weken geleden een kaartje voor haar geschreven (wat ik toen als advies kreeg van de maatschappelijk werkster) en die zal vandaag worden bezorgd ;)

Gister heb ik boodschappen gedaan en het huis opgeruimd enzo, zodat ik vandaag helemaal niks hoef te doen! Lekker luieren vandaag en ik hoop dat mijn moeder vanmiddag langs komt met lekkere broodjes :p Vanavond gaan we wel even langs schoonouders en naar de MacDonalds yummie...

10. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lizzie Balen meid! Ik stel het testen nog steeds uit...Maar als ik ook een omo-wittte test heb zitten we in ieder geval de volgende ronde weer gezellig met elkaar op het wachtbankje. Hopelijk dan wel echt de laatste keer :)

@Mamavandj Leuke foto!

@Joy Raar zo'n dag hè...Voor jou natuurlijk weer anders dan voor mij. De volgende keer dat deze datum voorbij komt is er een broertje of zusje voor Dilan en Demi bij.

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Dido, als alles goed gaat wel ;) Ik hoop het zo. Maar denk dat de 4 mei's hierop volgend niet zoveel impact zullen hebben. Alhoewel het vandaag natuurlijk ook maar een fictieve datum is. Ze kon geboren worden vandaag, maar ook gister of pas over 2 weken....

12. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Sterkte joy!
    ik slaap zo slecht wordt er piepzot van...
    Wil zo graag dat het 21 mei is!!

Nu bad in, eten , voor de jongste schoenen gaan kopen ,moeder ophalen en naar mijn opa in de hoop dat niemand wat opmerkt want buik staat echt bol van de darmen ;)

Ik denk aan iedereen die nog wil testen ,

Fijne dag nog iedereen !

13. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Ja joy mijn knulleke is nu 9;) haha ben niet alleen een meisjes mama....:p

Oh balen lizzie:( hopelijk snel roze!

was gisteren weeste shoppen. Weer is ml ervan overtuigt dat het een meisje gaat worden;) is niet zo erg, maar hij heeft in de winkel roze nikes gekocht echt van die kleintjes wel erg lief, ik had dit nooit gedurven...:)

haha ik lach me kapot als het blauw gaat worden...:D:D

hmm echt een kwaaltje nimme dat slapen... word je wel moe van pff

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Jeetje balen lizzie.....:(
    Ik hoop dat je ongi snel arriveert!

Nou twee weken werk inhalen in huis in 1 dag best onmogelijk hihihi dus nu maar lekker in de zon genieten!

15. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Nou, het is weer een boekwerk geworden hoor! Jullie kletsen ook zoveel ;)

@ Dido, bij mijn laatste zwangerschap had ik op de vrijdag (dat moet ongeveer 8 DPO zijn geweest) innestelings bloeding, maar omdat we niet bezig waren met zwanger worden dacht ik gewoon dat dit het begin van ongi was die op de zondag moest beginnen. Verder helemaal niet meer bij nagedacht behalve dat ik op de zondag nog vluchtig even had gedacht dat het wel raar was dat het rood nog niet had doorgezet. Toen op donderdag besefte ik me pas dat ik nog steeds niet ongi was geweest en met een weekendje weg voor de boeg waarin zeer waarschijnlijk wel wat wijntjes gedronken zouden worden besloot ik in een opwelling maar heel even te testen maar had absoluut niet de verwachting dat het een posi test zou zijn. Groot was de verassing! Dat moet dan 14 DPO zijn geweest en de test was vrij licht.

@ Lizzie, dat heb ik nou ook dat ik liever ongi wordt dan een negatieve test. Vooral nu eigenlijk omdat ik zo laat ben, als ik nu negatief test dan wordt het letterlijk wachten op ongi en hopen dat ie snel komt zodat ik een nieuwe ronde, nieuwe kansen heb.

Lizzie, wel heel erg balen hoor van de witte test

@ Lies, dat is een leuke verassing zeg die 2-3! Zit wel goed met die HCG waarden bij jou!

@ MamavanDJ, ook fijn voor jou die 2-3! Super leuke foto ook

@ Ika, fijne vakantie!

@ Joy, hoe voel je je eronder dat het vandaag Demi’s uitgerekende datum is?

Kwaaltjes:
    Heb in de 1,5 week na mijn ei enorme migraine gehad. Dit heb ik bij elke andere zwangerschap gehad en heb ik anders echt nooit.
    Super winderig, nou als dat veroorzaakt wordt doordat ik nogal bezig ben met zwanger worden heb ik hele sterke mentale kapaciteiten! En eigenlijk was ik er helemaal niet zo mee bezig totdat de kwaaltjes kwamen, was meer bezig met uitvogelen hoe het nu ook al weer zat met temperatuur kaartjes etc.
    Puistjes.
    Had nogal last van haaruitval, dit is volledig gestopt, en dit is zelfs ml opgevallen.
    Eczeem op mijn handen is terug, ook typisch iets van tijdens zwangerschap.
    Duizelig en heel snel licht in mijn hoofd.
    En best gevoelig in mijn onderbuik, niet iets wat me eerder was opgevallen tijdens zwangerschap tot mijn allerlaatste. Mijn kleine mannetje houdt er nogal van om me te gebruiken als klim toestel en krijg dan nog wel eens een knietje hier of daar.
    Rechter b(.)(.)bie gevoelig (ook typisch).
    Droge ogen.
    Da’s het geloof ik wel.

16. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Nou Liesje, testen morgen zou ik zeggen!!

Lizzie, jammer!!! Had toch stiekem wel een goed gevoel bij jou!
    12 dpo testte ik heel licht positief he, dus nog niet alle hoop is weg. Vorige zwangerschap knalde ik op 12dpo.

Joy, sterkte vandaag. Rare dag moet het voor je zijn.

Parel, wat goed die eitjes van jou!!! Er zal toch zeker wel één bevrucht gaan worden! Ik ga heel erg hopen voor je!! Feesse dit weekend!!

Toeter, wat stoer van je man! Die is echt overtuigd, haha!

Nimme, balen van dat slechte slapen! Heb ik ook af en toe. Vannacht wel supergoed geslapen, was als eerste wakker vandaag, haha! Succes met je buik verbergen!

Wij gaan zo ook lekker buiten aan de slag. Tis weer heerlijk!

17. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Wow... Wat hebben jullie veel gekletst:$
    Heb niet de puf gehad om alles door te lezen, sorry :)
    Hoop dat ik de belangrijkste dingen "gespot" heb.

@Parel, super nieuws zeg! Helemaal blij voor jou!

@Digitale testen, ik zag een paar CB's voorbij komen. Gefeliciteerd meiden. Dat maakt het weer net even iets echter dan de streepjes he?

@Lizzie, wat vervelend die witte test... Altijd weer een teleurstelling!

@Joy, vandaag zal inderdaad een vreemde dag voor jou zijn. Sterkte vandaag, maar probeer ook weer te denken aan de mooie dingen van Demi ook al is dat moeilijk. Knuffel!

@Bouwjaar, ik weet eigenlijk niet wanneer ik de uitslag van het bloedprikken krijg.
    Normaal doet de VK dat zelf, maar omdat wij op vrijdagavond een afsrpaak hadden, ging dat niet. Het bloed zou anders heel het weekend moeten blijven staan omdat het niet op gehaald zou worden. Dus heb het bij een prikpost laten doen en helemaal vergeten te vragen hoe nu verder:) Maar goed, ik zal vanzelf wel iets horen

@Kinderwagen, wij hebben gister de kinderwagen besteld. Ben er helemaal verliefd op! Het wordt de Joolz earth in het donkerblauw.

Fijne dag ladies! En sorry als ik iemand vergeten ben....

18. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Hoe is het nu met je? Geen bruinverlies meer gehad?

@liesje Ik hoop dat die kwaaltjes snel worden bevestigd met een knaltest.

@lizzie Er zijn ook vrouwen die pas na hun nod positief testen. Zo lang je nog niet ongi bent blijf ik voor je duimen.

@hier Bij de kapper op vriendlief aan het wachten. Is met vlagen een behoorlijke ijdeltuit.

Verder nog geen gevoel van ongi, maar zit ook op 12 dpo. Zere borsten, slecht slapen, steken aan de rechterkant van m'n onderbuik en wisselende emoties. Ik wacht het nog even af.

19. mgbk

mgbk Niet meer actief

Balen Lizzie! Maar wat Dido ook zegt, er is nog hoop toch?

Dido, geniet ervan by de kapper...jouw man HEEFT tenminste haar! :p

Gaaf Jaydee die kinderwagen! Nu wordt het steeds echter hè?

Nimme, wat lief van je man !

Rest, sorry niet alles gelezen ben op mn werk. Probeer alles bij te lezen van mn cliënten maar dak gaat niet. Concentratie is ver te zoeken, motivatie en energie trouwens ook. Fijne dag dames. Hier is het heerlijk weer! Vanavond komt schoonzus langs.

20. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mgbk Zoveel haar is er anders niet van over gebleven ;) Hij heeft het aan de zijkanten laten milimeteren en bovenop langer, dus helemaal hip die kerel van mij. Alleen supertje chagrijnig.

Morgen lekker dagje alleen thuis. Vriendlief gaat met z'n broer fietsen, dus heb ik mooi tijd een schilderij voor m'n mams te maken voor moederdag. Wel grappig...ze wilde niks voor moederdag tenzij hef zelf gemaakt was zoals vroeger. Dus ga een schilderij voor d'r maken.

Deel Deze Pagina