Ja maar zou niet mogen dat die dipsticks posi blijven....wat heb je er dan aan? Welk merk had je eigenlijk
@bella Wat een prachtig ventje heb je. Fijn die digi CB hè...nu is 't plaatsnemen op het wachtbankje @losje Balen meid. Met al jou symptomen had ik echt gerekend op een positieve test. @ Eda Wat fijn dat je een goede echo had! @lizzie Had je morgen controle echo? Ben het heel even kwijt. @Bouwjaar Dikke knuffel voor jou. Heb het gevoel dat je die wel even kan gebruiken. @hier Ik ga morgen weer een testje wagen, maar ik gok er op dat het niks is. Ik hoop dan wel dat m'n ongesteldheid snel doorbreekt.
Ik weet het nog effe niet ik laat het even bezinken, normaal namelijk nooit in de middag ongi altijd in de ochtend en dan die symptomen, vanmiddag nog hartstikke misselijk, en het is nu nog niet heel veel rood pffffff ben even van de kaart.........
Bella en Dido. Morgen is idd de echo. Hoef geen testje te doen want zwanger ben ik zeker weten niet. Ben zo benieuwd wat er te zien zal zijn. Ben zo bang dat het fout is...
nou meiden ik heb net even gelachen... Ik heb sinds vanmorgen last van maagzuur met vlagen en zeker wanneer ik buk en omhoog kom. Sinds vanmiddag voelen mijn borsten erg zwanger aan zal ik maar zeggen, erg gevoelig en pijnlijk. Dus ik zeg net tegen mijn oudste (dochter is 14) nou als mama d'r borsten zeerder gaan doen zou het toch best wel eens kunnen dat het raak zou kunnen zijn..met een dikke smile.. zegt mijn andere dochter (bijna 13) "oh mam je bedoeld je kokosnoten" haha echt gelachen even. Het zijn vroege kwaaltjes, maar ze zijn aanwezig, dat maakt me nu nog ongeduldiger heb er een goed gevoel over want maagzuur heb ik niet meer gehad sinds vorige zwangerschap, ben benieuwd..
Heb je zo' n oude dochters al toeter......met alle respect whahahaha...oud....is niet eens oud.....pffffff.hahahaha Lizzie waarom geen ze precies kijken? Omdat je zo'n last hebt?
ja lov, de oudste is alweer 14 en is aan het puberen de middelste ook hoor.. heerlijk 2 pubers... en die taal af en toe.. ik lach me rot (ben trouwens ook de oudste van de nodlijst heh) hahaha ik was er gewoon vroeg bij.. mijn middelste voelt altijd erg veel aan, ze is erg gevoelig en heeft voorspelt bij mijn vorige zwangerschap dat ik zwanger was, en dat het een meisje zou worden. Nu heeft ze gisteren gezegd dat toen ze in de douche stond dat ze het gevoel kreeg dat er een babytje aan het groeien was, dus zegt ze mama, kun je al zwanger zijn??? Ik zeg dat kan maar weet ik niet..zegt ze... ja en dat wordt weer een meisje,maar ben niet zeker want jongetje voelt ook goed aan,..dus tweeling...pff haha ik denk dat ze me een beetje aan het plagen is gewoon..de deugniet hahaha
@Lizzie, hopelijk morgen alleen maar goed nieuws en veel geruststelling. Ik duim voor je. @Toeter, prachtig die uitspraken! En die symptomen klinken hoopvol @Lov, leuk eitjes versieren bij de kleuters. Dat deed ik ook altijd met mijn kleutergroep. Ooit eens met natuurlijk kleurstoffen gedaan, zoals met bietjes. Die kies vonden het prachtig.
ikapika, ik ben hoopvol, maar ook een beetje bang voor telleurstelling. Eigenlijk een beetje dubbel hoor want ik durf normaal niet mijn gevoel uit te spreken en zeg ik alleen maar dingen wanneer ik er zeker van ben, dus voor mij is dit een hele grote stap en ik ben blij dat ik het met jullie kan en mag delen (hebgeenhartjesmiley) haha
Ik snap het wel, Toeter. Lekker hè, dat je hier alles kwijt kunt. Dat heb ik ook. Volgende week mag ik het aan de hele wereld vertellen dat ik zwanger ben. Dan zijn we 12 weken voorbij.
Vooral alles vertellen hoor....ik hou ook niks voor me. Als ik dan als een hopeloos geval overkom met mijn testen...so be it.
ikapika, heerlijk dat je het kan gaan vertellen, dan heb je echt het gevoel alsof je het van de daken wilt gaan schreeuwen..heerlijk.. Lov: dat is het hem nu juist ik was altijd bang mis te zitten (klinkt zo stom en schaam me een beetje als ik het schrijf) zo van oh ik voel dat het raak is, en dan blijkt het niet zo te zijn dan voel ik mij zo'n ongelooflijke sul.. maar dat heeft met mijn verleden te maken ben ik nu achter en zet ik mijn angst opzij en doe ik het gewoon. Op mij kom je niet hopeloos over hoor, maar dat komt omdat ik wel iet wat in je herken haha,..en als je het wel ben, dan zijn we het samen